Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 09:28

Ik heb zelf een ouderwets kerstpakket gekregen (erg blij mee!) En een leuke eindejaars bonus :)

Mijn vriend is thuis gekomen met een tas vol chocolade en alcohol, krat bier en een rollade :+

Dus wij zitten voorlopig weer goed.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 15:27

Het kerstpakket van mijn vriend, een megadoos vol met lekker eten, +eindejaarsbonus, +energiecompensatie, +nieuwe telefoon (ook voor t werk, met dualsim) Hij heeft echt een fijne baas :j
Afbeelding

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 15:32

Wij hebben voor het eerst sinds we bestaan geen kerstpakket gehad.. ;( We zijn overgenomen door een ander groot internationaal bedrijf en die vinden het niet passen om de Nederlandse medewerkers iets te geven met kerst en de rest niet. Vrees dat ons Nederlands bestuur niet duidelijk genoeg heeft kunnen maken dat het hier in Nederland echt een traditie is, en veel medewerkers waren echt boos..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 16:12

Celebi schreef:
Er kwam net toch een kerstpakket(je) binnen van mijn werk. Sokken met het logo erop. :+

Van drieschen? Mijn zusje kreeg hetzelfde.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 16:13

Mijn vriend heeft gisteren van zijn ZZP-klus nog een grote vleesschaal als kerstpakket gekregen :oo. Met varkenshaas, biefstuk, entrecote, shoarma en kilfilet. Genoeg voor een maand, dus dat ligt nu in de vriezer.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 21:47

Mijn man heeft een traditioneel kerstpakket met etenswaren gekregen. Zitten wel lekkere dingen in, we halen er wat uit wat we echt gebruiken en de rest doneren we.

Ik heb een Sauna bon tev 70 euro gekregen van een prive sauna hier in de buurt. Je kan de sauna boeken, of een massage, gezichtsbehandeling e.d
Ik ga zelf voor een uitgebreide gezichtsbehandeling met gezichts bek en decollete massage.
Veel collega's waren woest en vonden het helemaal niets. Snap wel dat het echt iets specifieks is en als je er niet van houd is het echt zonde ook van het bedrag. Ik ben niet zo van de sauna maar vind het wel leuk om mezelf nu op die gezichtsbehandeling te trakteren.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 10:47

Oh kletskoekje dat zou ik ook heel erg leuk vinden. Wat jammer dat zoveel mensen het niet leuk vinden, echt zonde.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 10:49

Ik heb een rugzak gekregen die van gerecycled materiaal gemaakt is. En hij zat vol met lekkere dingen. Helemaal blij mee.