Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Nog een UO: katten zijn helemaal geen leuke huisdieren. Lees hier maar op bokt: ze kotsen alles onder, slopen dingen, doen van alles naast de bak, willen niet binnen blijven, blijven dagen weg of gaan liever bij iemand anders wonen, en als ze met meer zijn vechten ze elkaar de tent uit. Waarom zou je zoiets in huis willen hebben
?
Captain schreef:Mijn post was ook meer in de categorie 'nutteloos feitje van de dag.'Ik bedoel natuurlijk niet doodmoe, maar als ik ergens een hele dag geweest ben en mijn energie level is laag dan is autorijden gewoon heel vermoeiend. Lekker achter een vrachtwagen hangen is dan heerlijk.
prompter schreef:Nog een UO: katten zijn helemaal geen leuke huisdieren. Lees hier maar op bokt: ze kotsen alles onder, slopen dingen, doen van alles naast de bak, willen niet binnen blijven, blijven dagen weg of gaan liever bij iemand anders wonen, en als ze met meer zijn vechten ze elkaar de tent uit. Waarom zou je zoiets in huis willen hebben
?
Ibbel schreef:Ik vind huisdieren ik bed ook gewoon ranzig.OK, in het kader van nog nooit gedaan: een huisdier op bed laten slapen. Ik waardeer mijn nachtrust iets te veel. Honden en katten slapen beneden, en de mensen boven. Sterker, ze mogen niet eens boven komen en doen dat ook niet. Ook niet als er eens een deur open staat...
En dát is een prima manier om 's nachts geen mauwende/zeurende/aamvallende katten te hebben
Mkango schreef:Ik heb in mijn drie decennia lange bestaan drie keer iets gebroken, maar nooit gips gehad.Zo teleurstellend.
DuoPenotti schreef:Ik ben 3 keer onder narcose geweest en ben 3 keer aan het wachten geweest tot ze zeiden tel nu maar terug vanaf 10.... en dan werd ik weer wakker en hadden ze dat weer niet gevraagd. En ik maar denken dat dat de standaard was.....