Jeetje DP, "dat hun kinderen boven alles staan"....dat zegt ze toch helemaal niet
Je kan kinderen niet even uitzetten, ergens in een kast parkeren en ze er dan weer vrolijk uithalen hè, soms is het niet zo makkelijk. Niet iedereen heeft iemand achter de hand waar je ze zó, onder alle omstandigheden, naartoe kan slingeren met het volste vertrouwen dat het allemaal wel goed komt en zelf een zorgeloos leuke avond kan hebben.
Die kinderen hoeven niet de hele dag op het feest aanwezig te zijn als dat niet gewenst is, maar het is wel fijn als ze dan zó ondergebracht kunnen worden dat de ouders ook echt ontzorgd zijn. En het is wel handig als je daar bij de organisatie rekening mee houdt / van tevoren even met de ouders overlegt zodat het daadwerkelijk voor iedereen een fijne avond wordt en de genodigden niet kiezen voor de optie "dan ga ik maar niet want deze situatie dat is geen doen".
Wanneer het om iemand gaat die je er echt bij wilt hebben, directere familie dan je zus wordt het niet....
Maargoed TS geeft ook aan dat er gezegd werd "als ze het niet erg vinden" of zoiets en dat is natuurlijk al heel fijn. Nu is het dus zaak om te kijken op welke manier ze een oplossing kunnen vinden zodat het voor het bruidspaar zoveel mogelijk hùn dag wordt zoals zij het voor ogen hebben. Maar dat TS en haar gezin daar een niet al te hoge prijs voor hoeven te betalen want ik neem aan dat het de bedoeling is dat zij daar ook een fijne dag hebben, toch...?

Als er voor de jongens ook een slaapplek voorzien zou zijn (ze horen immers bij het gezin / de directe familie...) dan zou het "niet gewenst zijn" al heel anders aanvoelen vermoed ik.....