Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:oomens schreef:Ken ik jouw collega toevallig of zijn er daar meer van?
Haha, er zijn er vast meerdere van!
SusanH schreef:Ik zou dan wel willen weten of die mensen wel eens een voedselvergiftiging hebben gehad![]()
Over dingen die trainbaar zijn, zo hebben mensen wel eens hun verbazing geuit dat onze jonge hond zo goed luistert naar het hondenfluitje. Dat dat toch wel erg handig was, en hoe dat toch kon. Ja, klopt. Maar dat gaat niet vanzelf natuurlijk. Dat moet je wel trainen. En dat vergeten heel veel mensen, dat je het moet trainen en onderhouden.
Jessix schreef:SusanH schreef:Ik zou dan wel willen weten of die mensen wel eens een voedselvergiftiging hebben gehad![]()
Over dingen die trainbaar zijn, zo hebben mensen wel eens hun verbazing geuit dat onze jonge hond zo goed luistert naar het hondenfluitje. Dat dat toch wel erg handig was, en hoe dat toch kon. Ja, klopt. Maar dat gaat niet vanzelf natuurlijk. Dat moet je wel trainen. En dat vergeten heel veel mensen, dat je het moet trainen en onderhouden.
Oh dat herken ik ook! Ik heb ook altijd mazzel met zulke brave paarden en honden! Dat ik er zelf de nodige training in investeer blijft onopgemerkt.