Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Was mijn kerel ook niet, beetje je vrouw laten creperen en zelf als een "mietje" je verschuilen achter het zoveelste excuus.
Eleeke schreef:LaPluche schreef:Was mijn kerel ook niet, beetje je vrouw laten creperen en zelf als een "mietje" je verschuilen achter het zoveelste excuus.
Gewoon niet alsjeblieft. Je scheld ook niet met kanker , dan dit ook niet.
Mijn 14 jarige mietje thuis laat nooit vrouwen of mannen creperen, maar heeft er wel last van dat hij niet geaccepteerd/ uitgescholden/ cybergepest wordt als mensen erachter komen dat hij een vriendje heeft.
Watje , sukkel, scheldwoorden met geslachtsdelen allemaal prima, maar liever niet een scheldwoord gebruiken die op een groep, helaas nog steed kwetsbare mensen, slaat.
En ja ik denk zo goed als zeker te weten dat je dat niet zo bedoelt, maar er zijn nog teveel mensen die het wel zo bedoelen.
candalisa schreef:Sorry was ondertussen in slaap gevallen en blijkbaar per ongeluk op verzenden gedrukt
Nu kreeg mijn kennis gister een app dat wij om de tafel hadden gezeten en een lang gesprek hadden gehad en ik haar dus in dat gesprek aardig voor de bus had gegooid. Echter is de “om de tafel gesprek” voor mijn voordeur gebeurd en zijn de hele lange 6 minuten op beeld opgenomen. Waarbij ik niets gezegd heb over haar. Ik heb aangegeven dat ze de beelden mocht terug kijken en luisteren omdat ik niks te verbergen heb. Nu is het balletje dus gaan rollen want mijn kennis is dus even flink pissig door het bedrog van haar en zal een deze dagen op de stoep staan. Het begint er steeds meer op te lijken dat haar hulptroepen zoals zij ze noemt uit beginnen te dunnen ik hoop dat het beinnenkort eens en voor altijd klaar is!
betadine schreef:Je mag niet zomaar iemand zonder zijn akkoord filmen. TS i.p.v. strafbare feiten te plegen en kost wat kost goed te willen staan bij mensen die er niets mee te maken hebben zou je beter moeten weten, we zijn nu maanden verder en je hebt nog helemaal niets verandert aan de situatie of de manier waarop je ermee omgaat. Massa's bokkers hebben je hierbij willen helpen, troosten, ervaringen gedeeld en vooral het advies gegeven om haar gewoon te negeren, maar jij blijft er maar mee bezig. Je verlaagt je net zo hard in niveau als je buurvrouw. Ik ontstip.
candalisa schreef:[...]
Wat mijn vriend betreft ja ik zou echt willen dat hij een keer zegt wat hij vind maar ik zie dat niet snel gebeuren denk dat hij het eerder vermeid. Hij zegt wel van alles maar als pintje bij paaltje komt spreekt hij hun niet aan.
Dat is mss ook de reden dat de buurvrouw het op mij gemunt heeft want hij doet er toch niks mee.
Ik zal er zo naar uit kijken dat ze weg zijn iig
Dees schreef:candalisa schreef:Sorry was ondertussen in slaap gevallen en blijkbaar per ongeluk op verzenden gedrukt
Nu kreeg mijn kennis gister een app dat wij om de tafel hadden gezeten en een lang gesprek hadden gehad en ik haar dus in dat gesprek aardig voor de bus had gegooid. Echter is de “om de tafel gesprek” voor mijn voordeur gebeurd en zijn de hele lange 6 minuten op beeld opgenomen. Waarbij ik niets gezegd heb over haar. Ik heb aangegeven dat ze de beelden mocht terug kijken en luisteren omdat ik niks te verbergen heb. Nu is het balletje dus gaan rollen want mijn kennis is dus even flink pissig door het bedrog van haar en zal een deze dagen op de stoep staan. Het begint er steeds meer op te lijken dat haar hulptroepen zoals zij ze noemt uit beginnen te dunnen ik hoop dat het beinnenkort eens en voor altijd klaar is!
Het is pas klaar wanneer jij er klaar mee bent.
Wanneer het jou niet meer raakt en jij er eindelijk boven gaat staan.
En die vent van je eens een flinke schop geeft. Want of jij bent volstrekt labiel en verzint alles bij elkaar dus dan heeft hij gelijk daar niet aan mee te doen, of hij is gewoon een slappe zak die jou niet wil helpen.
Hoe dan ook - het is tijd dat jij ZELF de regie pakt in je eigen leven en je minder afhankelijk opstelt van het oordeel van een ander.
betadine schreef:Je mag niet zomaar iemand zonder zijn akkoord filmen. TS i.p.v. strafbare feiten te plegen en kost wat kost goed te willen staan bij mensen die er niets mee te maken hebben zou je beter moeten weten, we zijn nu maanden verder en je hebt nog helemaal niets verandert aan de situatie of de manier waarop je ermee omgaat. Massa's bokkers hebben je hierbij willen helpen, troosten, ervaringen gedeeld en vooral het advies gegeven om haar gewoon te negeren, maar jij blijft er maar mee bezig. Je verlaagt je net zo hard in niveau als je buurvrouw. Ik ontstip.
candalisa schreef:Ik snap ook echt wat jullie bedoelen hoor en ik wou dat het mij niet zoveel deed maar dat is iets wat ik niet zomaar kan uitschakelen. Ben ook erg blij voor de uitlaatklep en jullie adviezen! Verschil tussen mij en mijn vriend is dat ze hem niet aanspreekt maar echt wacht tot ze mij kan overvallen en ik ben niet zo sterk om te zeggen ga weg of ophouden. Ik heb al wel vaker gezegd ik moet gaan of ik heb hier geen tijd voor of geen behoefte aan en dan walst ze over mij heen. Nu ga ik het wel proberen als ze mij weer aanspreekt haar voorbij te lopen. Het neemt niet weg dat ik het nog een ongemakkelijke periode vind en mij heel erg bekeken voel.