Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ja maar gratis
xPabloBokt schreef:Zet hem op MP voor 5 euro: ben je er vanaf én heb je weer 5 euro.fleurtjeuh schreef:Ja maar gratis
Ja, maar zooi die in de weg ligt en waar ik uiteindelijk niet mee vooruit kom![]()
Of ben ik dan te pessimistisch?
Er staan van Makita op marktplaats voor €30,- binnen het half uur rijden van onze woonplaats. Dan ga ik liever daarvoor denk ik![]()
Oh ja en het eeuwige hekelpunt: hij overlegt niet.
xPabloBokt schreef:Dank jullie wel allebeiik heb hem niet enorm goed gekend, maar het blijft toch heel triest als zo'n jong persoon zich dermate slecht voelt dat hij dit als enige uitweg ziet. Het was een lieve, stille jongen toen ik hem kende.
Edit: toch stom dat ik hier dan zit te mieren over een heggenschaar. Beetje relativeren mag ik wel even
xPabloBokt schreef:Dank jullie wel allebeiik heb hem niet enorm goed gekend, maar het blijft toch heel triest als zo'n jong persoon zich dermate slecht voelt dat hij dit als enige uitweg ziet. Het was een lieve, stille jongen toen ik hem kende.
Edit: toch stom dat ik hier dan zit te mieren over een heggenschaar. Beetje relativeren mag ik wel even