Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:08

Dreamy schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die vooral af en toe op Tinder zitten uit verveling, amper echt gesprekken hebben (want te kritisch qua uiterlijk en daardoor weinig matches) en als het dan dicht bij afspreken komt afkappen? :o Zo gaat het bij mij iig echt al twee jaar :')

Zag nou laatst een bekend gezicht op Tinder, een oud klasgenoot van de middelbare (15 jaar geleden?) waar ik verder niet echt mee om ging, en had naar rechts geswiped omdat het mij wel leuk leek om bij te kletsen. Zo zijn we aan de praat geraakt, niet eens een heel lang gesprek, en voordat ik het wist hadden we een date staan.
Ik had aangegeven dat mijn weekenden druk waren, maar dat ik om de maandag ook vrij had waaronder die aankomende maandag. Hij had dat toen opgevat als zijnde dat ik dan ook gelijk zou willen en kunnen afspreken, dus ik kreeg op zondag ineens een bericht of ik dieetwensen had (hij wilde voor mij gaan koken) en te horen dat hij al een taart had gebakken (had in een gesprek een plaatje van een taart doorgestuurd die mij echt goddelijk leek). Aangezien ik verder ook echt vrij was en niks gepland had, dus ook echt geen excuus had om het niet door te laten gaan, ben ik maar gewoon gegaan. Ondanks dat ik het toch wel erg spannend vond en hem ook niet perse naar rechts had geswiped omdat ik hem wilde daten :+ Dit ook gezegd, maar hij vond dat ik er ook niet te zwaar aan moest tillen en we gingen gewoon gezellig afspreken.

Daar aangekomen had hij echt een hele fancy kaasplank in elkaar geflansd, was echt onder de indruk. En het was gewoon erg gezellig, hebben gewoon heel fijn gepraat. Door die kaasplank zaten we echter zo vol dat we het avondeten maar hebben gelaten (hij zou nog moeten koken) :)) En vervolgens gelijk weer afgesproken voor de zaterdag, dan zou ik hem Leiden laten zien :j Ook dit was gezellig en we hebben uiteindelijk ook gezoend. :j
En nou staat er morgenavond dus dan wél een diner op de planning.

Ik merk alleen wel dat ik teveel nadenk over wat ik voel of wil voelen of juist niet voel. Mijn vorige date heb ik destijds toch een soort "teleurgesteld" toen ik het na een aantal afspraakjes toch niet voelde (had daar tijdens het daten ook al over gecommuniceerd, maar je moet zoiets denk ik ook tijd geven bij iemand die je nog niet kent?) en ik zou niemand's tijd willen verdoen/weer willen teleurstellen. Maar misschien ben ik ook bang om mezelf weer open te stellen?
Ik weet dat ik het moet loslaten, vooral genieten en blijven communiceren. Is alleen een beetje lastiger dan gedacht :+ Help.

Goh klinkt net alsof ik dit geschreven heb :') heel herkenbaar dus

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:09

Yes! Hoewel ik het vaak voor het echte afspreken al dood laat bloeden en dan gewoon maanden app niet meer open :')
Ik ben gewoon onwijs goed in mezelf saboteren, geen dates betekent geen gevoelens en niet gekwetst of teleurgesteld worden door een ander. Alleen door mezelf O:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:10

MyWishMax schreef:
Yes! Hoewel ik het vaak voor het echte afspreken al dood laat bloeden en dan gewoon maanden app niet meer open :')

Ik vind whatsapp op web.whatsapp.com handig. Maar dat heb je niet met tinder. En ik type weinig op de telefoon. Dat snappen velen niet. DUs het chatten op tinder vind ik ook erg vermoeiend. En daardoor ben ik al snel niet meer gemotiveerd.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:16

Ik herken het ook heel erg. Bij mij is het vooral niet open durven te stellen. Mijn exscharrel gaf op een gegeven moment aan dat hij wilde kijken of het wat meer kon worden en ik raakte meteen in paniek.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:18

Hier lijk ik eindelijk eens geluk te hebben, wel met iemand van Bumble maar het is iets ghehe. :o
Sinds gisteren contact via app en hij stelde net voor om een avondje terrasje te pakken. Hij stelt donderdagavond voor. In principe ben ik dan vrij dus zou gewoon kunnnen. Maar herken me erg in het verhaal van Dreamy over zelf sabotage en het niet willen aangaan van het leren kennen van een nieuw persoon om mogelijk gekwetst te worden.
Daarnaast ben ik ook enorm ongemakkelijk in het voeren van gesprekken met onbekende (sociale angstsstoornis) maarja moet ik dat hem dan vooraf al vertellen?
Urgh zoveel twijfels. Weet nu weer waarom ik al lange tijd niet meer gedate heb. -O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:20

robinxfellow schreef:
Hier lijk ik eindelijk eens geluk te hebben, wel met iemand van Bumble maar het is iets ghehe. :o
Sinds gisteren contact via app en hij stelde net voor om een avondje terrasje te pakken. Hij stelt donderdagavond voor. In principe ben ik dan vrij dus zou gewoon kunnnen. Maar herken me erg in het verhaal van Dreamy over zelf sabotage en het niet willen aangaan van het leren kennen van een nieuw persoon om mogelijk gekwetst te worden.
Daarnaast ben ik ook enorm ongemakkelijk in het voeren van gesprekken met onbekende (sociale angstsstoornis) maarja moet ik dat hem dan vooraf al vertellen?
Urgh zoveel twijfels. Weet nu weer waarom ik al lange tijd niet meer gedate heb. -O-

Ik heb wel gelijk op de app open en eerlijk verteld dat ik het erg spannend vond en normaal af zou kappen, maar het nu best wilde proberen. Zijn reactie daarop was wel echt geruststellend :j voor mij heeft het wel geholpen om het alvast aan te kaarten. Op de date zelf bleek het ook reuze mee te vallen.
Ik ben dus voor bespreekbaar maken en geef het een kans! :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:52

Vjestagirl schreef:
assie schreef:
Zo ik heb mijn valentijnkaartjes alvast op de bus gedaan. Hoeveel verwachten jullie er? O:)

Geen.

Hoewel ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden, verwacht ik echt helemaal niets van valentijnsdag.

Ik kijk uit naar de dag erna: 50%-korting-op-chocoladedag

Ik doe aan allebei niet mee :+

germie schreef:
MyWishMax schreef:

Ik vind whatsapp op web.whatsapp.com handig. Maar dat heb je niet met tinder. En ik type weinig op de telefoon. Dat snappen velen niet. DUs het chatten op tinder vind ik ook erg vermoeiend. En daardoor ben ik al snel niet meer gemotiveerd.

https://tinder.com

assie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:24

Ja die chocolade <3

Ik verwacht geen kaartjes te krijgen trouwens, maar het versturen is wel leuk :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 11:21

Dreamy schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die vooral af en toe op Tinder zitten uit verveling, amper echt gesprekken hebben (want te kritisch qua uiterlijk en daardoor weinig matches) en als het dan dicht bij afspreken komt afkappen? :o Zo gaat het bij mij iig echt al twee jaar :')

Zag nou laatst een bekend gezicht op Tinder, een oud klasgenoot van de middelbare (15 jaar geleden?) waar ik verder niet echt mee om ging, en had naar rechts geswiped omdat het mij wel leuk leek om bij te kletsen. Zo zijn we aan de praat geraakt, niet eens een heel lang gesprek, en voordat ik het wist hadden we een date staan.
Ik had aangegeven dat mijn weekenden druk waren, maar dat ik om de maandag ook vrij had waaronder die aankomende maandag. Hij had dat toen opgevat als zijnde dat ik dan ook gelijk zou willen en kunnen afspreken, dus ik kreeg op zondag ineens een bericht of ik dieetwensen had (hij wilde voor mij gaan koken) en te horen dat hij al een taart had gebakken (had in een gesprek een plaatje van een taart doorgestuurd die mij echt goddelijk leek). Aangezien ik verder ook echt vrij was en niks gepland had, dus ook echt geen excuus had om het niet door te laten gaan, ben ik maar gewoon gegaan. Ondanks dat ik het toch wel erg spannend vond en hem ook niet perse naar rechts had geswiped omdat ik hem wilde daten :+ Dit ook gezegd, maar hij vond dat ik er ook niet te zwaar aan moest tillen en we gingen gewoon gezellig afspreken.

Daar aangekomen had hij echt een hele fancy kaasplank in elkaar geflansd, was echt onder de indruk. En het was gewoon erg gezellig, hebben gewoon heel fijn gepraat. Door die kaasplank zaten we echter zo vol dat we het avondeten maar hebben gelaten (hij zou nog moeten koken) :)) En vervolgens gelijk weer afgesproken voor de zaterdag, dan zou ik hem Leiden laten zien :j Ook dit was gezellig en we hebben uiteindelijk ook gezoend. :j
En nou staat er morgenavond dus dan wél een diner op de planning.

Ik merk alleen wel dat ik teveel nadenk over wat ik voel of wil voelen of juist niet voel. Mijn vorige date heb ik destijds toch een soort "teleurgesteld" toen ik het na een aantal afspraakjes toch niet voelde (had daar tijdens het daten ook al over gecommuniceerd, maar je moet zoiets denk ik ook tijd geven bij iemand die je nog niet kent?) en ik zou niemand's tijd willen verdoen/weer willen teleurstellen. Maar misschien ben ik ook bang om mezelf weer open te stellen?
Ik weet dat ik het moet loslaten, vooral genieten en blijven communiceren. Is alleen een beetje lastiger dan gedacht :+ Help.

Ga het gewoon niet gelijk als date/relatie zien maar gewoon als een leuke tijd met elkaar.
Leer elkaar gewoon kennen en sta open voor waar het heen kan gaan.
Gewoon zien waar het schip strandt en niet te veel nadenken.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 11:24

Vjestagirl, wat een debiel! Echt niet leuk voor je, zit je daar te wachten met je goede gedrag :( Heb je nog wat geantwoord?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 12:00

BaileyMix schreef:
Vjestagirl, wat een debiel! Echt niet leuk voor je, zit je daar te wachten met je goede gedrag :( Heb je nog wat geantwoord?

Ik heb hem een voiceberichtje gestuurd waarin ik vroeg wat de hell er mis met hem is O:)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 12:10

Wat een...

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 23:45

Ik kom ook weer eens binnen vallen. Paar edities terug was ik een stille meelezer en nu dacht ik: ik gooi die app weer eens erop. Is er een manier om dat valentijn/datenight uit te zetten? En kunnen super likes verdwijnen? Ik had een melding dat ik die heb gekregen maar heb hem niet voorbij zien komen terwijl ik toch al een hoop heb weggeswiped :+

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 00:39

Ik kom me melden.

Heb Tinder geïnstalleerd gehad ergens in november.
Al 3 mannen hadden mij berichten gestuurd. En met 1 ervan is het contact blijven doorgaan.

Vrijdag voor het eerst ontmoet hoewel ik het erg spannend vond.
Vandaag opnieuw afgesproken. Het klikt echt tussen ons. Het mooie is ook dat hij van in de buurt is én bijkomend pluspunt (in mijn ogen) hij is dierenliefhebber en heeft koeien op een boerderij :D
Nooit gedacht te gaan daten met een gast die boerderij heeft.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 12:56

En, iedereen valentijnsdag overleefd :') ?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:09

BaileyMix schreef:

:')
Ik heb Mc Donald’s gehaald en daarna Appetite for Destruction opgezet. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 19:38

BaileyMix schreef:

Nee :')

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:22

*Komt binnen stormen*
Ik na een hele tijd weer tinder opgestart en viel me op dat ik een leuke match had staan die ik al vind een half jaar geleden had gematched. Pros :x

maar ze leuk mee zo leuk dat ik maar even schaapachtig een berucht heb gestuurd. Nu een paar dagen gechat en vrijdag gaan we iets drinken :D :D :D. Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ze is heel leuk :o. Onverwacht goede valentijns dag zo voor mij.

Het is echt al ontiegelijk lang geleden dat ik op date ben geweest :') Spannend

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:09

Ik ben al 3 jaar gelukkig samen met mjjn vriend, leren kennen via Tinder en wij wonen inmiddels samen. Ik vind jullie verhalen onwijs leuk om te volgen.

Ierpier veel plezier op je date!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:13

Suzanne F. schreef:
:')
Ik heb Mc Donald’s gehaald en daarna Appetite for Destruction opgezet. :+

Peelie schreef:
Nee :')

:=

Goeie filmtitel wel, Suzanne. Ik ben al daaaagen gestresst en chagrijnig en gister al helemaal, niet eens tijd om me even huilend vol te vreten. En date voor vrijdag heeft corona (zegt hij :') ) dus gaat niet door. ^)

Leuk Ierpier! Spannend, veel plezier.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:27

Bailey: Is geen film. Is een album van Guns ‘n Roses. Hun eerste en tevens meest succesvolle.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:46

Oh wat balen Baileymix!

Hier ook al een week thuis met Corona, deze variant is wel heel besmettelijk maar amper klachten gelukkig

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:48

Ojee Peelie :=

Ierpier wat leuk! Veel plezier.

Baileymix, sterkte met de chagrijnigheid. Gaat de date later nog wel door?

Ik had niet één kaartje ;(
Maar misschien is de tinderpost gewoon heel vertraagd.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:18

Suzanne F. schreef:
Bailey: Is geen film. Is een album van Guns ‘n Roses. Hun eerste en tevens meest succesvolle.

Niet hun beste imo :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:53

Ah een mede liefhebber? Welke vind jij? Use your illusion 1 of 2 of ?