Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij heeft echt humor
Magnus was het toch of zit ik er nu helemaal naast? Hopelijk alles goed met je vogels tot nu toe?
xYaartje schreef:Dat was het inderdaad! Wist dat het met een M was. Hoe ik dan aan Magnus kom? Geen idee.
Dat is fijn dat ze allemaal veilig zitten!
Zie hier net de overbuurvrouw gewoon een wandeling gaan maken. Het is maar wat je wilt met dit weer. Terwijl het echt nog flink te keer gaat nu.
Tancreda4 schreef:Morganlefay schreef:Heb al 20 jaar een echt storm/donderglas, is nu voor het eerst dat ik meemaak aan het piesen geweest.
Overigens barometer loopt weer terug op. Staat nu op 991.
Wat zegt dat, als die oploopt? Dat het klaar is? *zei ze hoopvol
KM_Ris schreef:xYaartje schreef:Dat was het inderdaad! Wist dat het met een M was. Hoe ik dan aan Magnus kom? Geen idee.
Dat is fijn dat ze allemaal veilig zitten!
Zie hier net de overbuurvrouw gewoon een wandeling gaan maken. Het is maar wat je wilt met dit weer. Terwijl het echt nog flink te keer gaat nu.
Ik zie hier gewoon kleine kinderen buiten op straat spelen.. ik woon in Limburg en het valt hier echt wel mee tegenover de rest van Nederland maar het waait even goed echt super hard! Begrijp echt niet hoe je met gezond verstand je kinderen dan alleen buiten kunt laten spelen.
.