De berg is wel belangrijk zodat we eventuele kinderen goed kunnen zien aankomen en dan van onze berg af kunnen schieten.......

Komt goed overeen met jouw idee Laurora

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Kunnen we als we straks allemaal oud en rimpelig zijn niet een bokt-kindvrij-bejaardentehuis opzetten?![]()
De sporadische kindereigenaar kan zn kinderen mooi inzetten voor de wijnsmokkel, en ondertussen doen wij de hele dag rolstoelraces, memes delen, klagen over blagen, en netflix bingen.
(en niemand is eenzaam)
Mars schreef:Niet alleen Keano/Dylano/Djanayro/Jaydens voldoen vaak aan de verwachting maar ook de ouders die ze van dergelijke namen voorzien
Net als de beroemde Storm en Vlinder met hun sneeuwvlokjes ouders.
Laurora schreef:Kunnen we als we straks allemaal oud en rimpelig zijn niet een bokt-kindvrij-bejaardentehuis opzetten?![]()
De sporadische kindereigenaar kan zn kinderen mooi inzetten voor de wijnsmokkel, en ondertussen doen wij de hele dag rolstoelraces, memes delen, klagen over blagen, en netflix bingen.
(en niemand is eenzaam)
MarlindeRooz schreef:Ja echt. Het stereotype klopt altijd.
Van die hippe woke moekes met hippe woke kindernamen.
Vjestagirl schreef:MarlindeRooz schreef:Ja echt. Het stereotype klopt altijd.
Van die hippe woke moekes met hippe woke kindernamen.
Mews schreef:Catteleya.Mijn eerste gedachte is, "hoe zijn ze daarop gekomen", maar als ik het google kom ik erachter dat het een cattleya een orchideesoort is (wel een 'e' minder dan hoe [***] het schrijft), dus ik mag daar dan misschien niet over klagen als Iris.
Mews schreef:Catteleya.Mijn eerste gedachte is, "hoe zijn ze daarop gekomen", maar als ik het google kom ik erachter dat het een cattleya een orchideesoort is (wel een 'e' minder dan hoe [***] het schrijft), dus ik mag daar dan misschien niet over klagen als Iris.
[***] schreef:Mews schreef:Catteleya.Mijn eerste gedachte is, "hoe zijn ze daarop gekomen", maar als ik het google kom ik erachter dat het een cattleya een orchideesoort is (wel een 'e' minder dan hoe [***] het schrijft), dus ik mag daar dan misschien niet over klagen als Iris.
![]()
![]()
Ja dat dachten wij ook toen we het kaartje in de bus vonden.....
Nou, niet omdat je in dit topic zit, Iris is toch een heel stuk normaler dan Catteleya en ja, ze hebben er echt een 'e' extra aan toegevoegd. Hoe ga je zo'n kind roepen denk ik dan???? Dan schaam je je toch dood?
[***] schreef:Mews schreef:Catteleya.Mijn eerste gedachte is, "hoe zijn ze daarop gekomen", maar als ik het google kom ik erachter dat het een cattleya een orchideesoort is (wel een 'e' minder dan hoe [***] het schrijft), dus ik mag daar dan misschien niet over klagen als Iris.
![]()
![]()
Ja dat dachten wij ook toen we het kaartje in de bus vonden.....
Nou, niet omdat je in dit topic zit, Iris is toch een heel stuk normaler dan Catteleya en ja, ze hebben er echt een 'e' extra aan toegevoegd. Hoe ga je zo'n kind roepen denk ik dan???? Dan schaam je je toch dood?
daffie1986 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag die mij heel erg bezig houd de laatste tijd. Hoe kijken/denken jullie dan aan jullie oude dag? Als je partner weg valt, zijn jullie dan niet 'bang' om alleen achter te blijven? Even los van alle ouderen waar dus niet naar omgekeken wordt. Wie regelt eigenlijk alles na het overlijden waneer er niemand meer overblijft?