Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Judith_ schreef:Als je denkt dat je alles op de rit hebt komen er tandjes... Verschrikkelijk. Blijven aanbieden? Eventueel uit een open beker met kleine slokjes?

pmarena schreef:Ik zou maar even bedacht zijn op de echt gemene dunne poep, die kan heel bijtend / zuur worden als er tandjes komen
Polly schreef:Ik ben heel lang doorgegaan met bv, juist vanwege de voordelen van in slaap voeden en weerstand maar ook omdat ik het ipv als opsluitend zag dat omboog naar een paar extra rustmomenten op een dag, gewoon even zitten en even niks..
Polly schreef:Ik ben heel lang doorgegaan met bv, juist vanwege de voordelen van in slaap voeden en weerstand maar ook omdat ik het ipv als opsluitend zag dat omboog naar een paar extra rustmomenten op een dag, gewoon even zitten en even niks..

meisje_ schreef:Polly schreef:Ik ben heel lang doorgegaan met bv, juist vanwege de voordelen van in slaap voeden en weerstand maar ook omdat ik het ipv als opsluitend zag dat omboog naar een paar extra rustmomenten op een dag, gewoon even zitten en even niks..
Opzich vind ik het wel relaxend trouwens. Meer opsluitend dat ik nergens heen kan omdat ze geregeld geen flesje pakt en ik dan dus niet bijv een avondje bios kan, middagje weg met een vriendin oid!
meisje_ schreef:Nouja vooral corona gooit roet in het eten! Maar ik merk dat het me nu wel tegenhoud ja om iets af te spreken oid.
Ik werk niet dus doe het eigenlijk altijd zelf.
Mjjn man zegt altijd nu ga maar toch. Maar het is een gevoel..
Doordat ik haar in die eerste maanden altijd in slaap heb gevoed ben ik nu bang als ik stop met bv dat als het met name ‘s avonds een x niet gaat dat ik dan niks heb om haar te laten slapen..
stom he!
het is de 2e maar ik zie soms zooveel beren op de weg dat dit echt een uitkomst is.