Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:41

Zo leuk die zeekoe!

Over kinderen kan ik niet meepraten. Hier geen relatie en tot nu toe ook nog geen kinderwens.

Planten is bij mij ook een dingetje. Ik vind ze prachtig maar dan stopt het helaas. Vorig jaar een hele mooie nep orchidee gekregen. Haast niet te onderscheiden van de echte. :oo Maar wel een hele mooie toevoeging in de kamer !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:57

Wat leuk al die enthousiaste voorstelrondjes weer!

Ik zal ook maar eens wat meer vertellen, ik heb de afgelopen 2 jaar ook mee gedaan maar verder geen heel actieve poster op bokt.

Ik ben 34 en woon samen met mijn man en 8 kippen in Brabant.
In mijn vrije tijd rijd ik graag paard, vooral dressuur, ook wedstrijden, maar ik probeer 1x per week een flinke rit te gaan maken in de duinen.
Verder houd ik van lezen, en behalve sci-fi en geschiedenisboeken, lees ik eigenlijk echt van alles, het is afhankelijk van mijn stemming of ik een romantisch boek pak, of een thriller, maar allemaal welkom. Ik houd ook van thee, maar niet van rooibos of zoethout, en ik drink helemaal geen koffie.
En mijn man en ik wandelen graag, meestal na werk gewoon een rondje in de buurt (en de tijd van a(rm)lampjes komt er weer aan, en die zijn nog wel eens kwijt of leeg), maar in het weekend willen we wel eens ergens anders heen gaan voor een rondje en een terrasje.
Ook hebben we een bad waar we dagelijks gebruik van maken, dus dat spul komt ook altijd wel op hier.

Je maakt me niet blij met love, live, enz dingen voor in huis, en ook kaarsen hebben we al ruim voldoende. Ook ben ik niet van de make-up of geurtjes.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:20

Ik zie wat over kinderkleding voorbij komen. Ik weet natuurlijk niet hoe groot mijn kleine kerel is als hij eenmaal geboren is, dus wat betreft kledingmaten kan ik weinig zeggen. Wij krijgen ook ontzettend veel kleding van de familie. Een pakket enkel samengesteld voor mijn kleine zou ik overigens wel een beetje een flop vinden, maar er mag zeker iets voor hem bij, natuurlijk.

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:27

Als ik iemand krijg met kinderen: sorry jongens. De ballen verstand van kinderen en heb zelf ook een ontbrekende kinderwens dus als er niet-kindproof dingen in het pakket zitten: JOE.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 12:28

Roosch schreef:
Als ik iemand krijg met kinderen: sorry jongens. De ballen verstand van kinderen en heb zelf ook een ontbrekende kinderwens dus als er niet-kindproof dingen in het pakket zitten: JOE.

Je mag mijn lootje wel hebben :') pakket voor mama O:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:31

Ja gut iets kleins voor een kind erin prima maar als iemand een pakket gericht op de baby/het kind verwacht dan zijn er vast ook Santa's voor moederkloeken. Excuseer mijn niet-genuanceerde mening, die is op dit gebied altijd kapoet. :+

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:36

Hier vind ik planten ook erg leuk maar helaas straks geen tuin en binnen zijn alleen katvriendelijke planten mogelijk aangezien de kater er graag aan knaagt.

Hier ook niet superveel met kinderen (voor even wel leuk maar niet voor mezelf) weet dan ook nooit wat daarvoor te kopen :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:37

Ik ben dol op planten, maar ik ben vervloekt. Ik houd ze maar niet levend :') Dus mooie neppers voor de aankleding zijn altijd welkom _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:38

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Ik ben deze week wel bereikbaar, maar antwoorden duurt langer dan jullie gewend zijn. Ik heb namelijk vakantie <3

Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 12:39

Roosch schreef:
Ja gut iets kleins voor een kind erin prima maar als iemand een pakket gericht op de baby/het kind verwacht dan zijn er vast ook Santa's voor moederkloeken. Excuseer mijn niet-genuanceerde mening, die is op dit gebied altijd kapoet. :+

Daarom bied ik mij vrijwillig aan als jou lootje... heb ik geen probleem mee O:)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:43

Oh voor mij hoeft er niets bij voor mijn dochter hoor. Het mag. Ik ben niet zo moeilijk.

Zal me ook even soort van voorstellen.
Ik ben dan 34 jaar kom uit Brabant heb dus een dochtertje van 16 maanden.
3 poezels, 2 ponies, paar grassprieten en kippen.

Ik ben dol op puzzelen :D en tekenen maar voor dat laatste gun ik mezelf de tijd meestal niet.

Hou niet zo van verzorgingsproducten. Ik douche namelijk op mijn werk en heb nog een enorme voorraad thuis staan.

Verder ben ik heel snel tevreden en zou ik zeggen spit maar even wat rond. Er staat genoeg info over mij op bokt. Mijn smaak ik nog niet veranderd tov voorgaande jaren :P

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 13:15

Ik doe ook mee aan meerdere SSS, zou het ook op prijs stellen als er bij staat dat het deze is.
Las wat over make-up, dat is ook een flop voor mij, gebruik ik niet. Valt niets meer van dit hoofd te maken. _O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:23

Niet zo over jezelf praten Neonlight, dat mag echt niet van mij. -:(- -:(- :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:49

Make-up is ook niet mijn ding: op een mascara na. Dus dat hoeft ook niet voor mij.
Ik ben wel dol op nagellakjes!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:55

ynskek schreef:
Jolien87 schreef:
Ik twijfel nog een beetje om mee te doen. Het lijkt me superleuk maar vraag me af of ik het red om dagelijks actief mee te kletsen in de topics.

Dagelijks is ook echt niet vereist... als je een keer of 3 a 4 per week wat post kom je een heel eind. Je Santa moet wel de mogelijkheid hebben om je een beetje te leren kennen door je posts zodat er een zo leuk mogelijk pakket samengesteld kan worden ;)

Oooh, nou in dat geval ga ik je nu een pb sturen :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:55

Hier hoeft dat ook niet voor mijn dochter.

Vorig jaar had mijn lootje er een poes in gedaan zelfs gehaakt en deze ligt nog steeds bij haar in bed.
Dat zijn wel weer leuke dingen.

Naar mijn werk alleen getinte dagcrème, poeder oog potlood en mascara

Als wij weg gaan dan wel foundation enz.

Mooie handen heb ik niet
Handcremes en spullen voor mijn nagels vind ik wel leuk

Sinds mijn eerste ss lak ik wel mijn teen nagels.
Had toen nagellak gehad.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 04-09-21 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:58

Ohh ik hou juist wel weer van make-up! Ik gebruik het alleen nog amper de laatste paar maanden. Als ik om 7uur op de vloer moet staan is het me te vroeg en met de mondkapjes is het ook niet handig :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 15:05

Na jullie geruststellende berichten heb ik me ook opgegeven. *\o/* Ik ben benieuwd of er nog plek is.
Het lijkt me superleuk om mee te doen en een mooi pakket samen te stellen voor iemand anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 15:55

Thanks allemaal :o De planning is dat zeekoe nog een alpaca vriendje krijgt op m'n andere been in dezelfde soort setting. Maar de eerstvolgende wordt een unicorn :') Verder heb ik er inderdaad nog een aantal (kuiten, onderboob, pols, schouder).

Gezellig Jolien, komt vast helemaal goed!

Ik heb ook nul verstand van kinderen. Zelf bewust kindvrij. Maar als iemand er wel graag wat voor in wilt, schakel ik de hulptroepen wel in haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:10

Ik heb zelf geen kinderen, maar ben juf en al 12 jaar tante. Dus voor een kind iets in het pakket stoppen is voor mij prima.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:17

marleen_88 schreef:
Ik heb zelf geen kinderen, maar ben juf en al 12 jaar tante. Dus voor een kind iets in het pakket stoppen is voor mij prima.

Voor mij geldt hetzelfde. Wel een kinderwens maar komend jaar willen we dat nog even op een laag pitje laten staan.
Voor mijn werk is het eventueel wel leuk maar ik maak ook graag mijn eigen knuffels. :)

Ik vind het echt zo leuk, nu ik eenmaal de knoop het doorgehakt. Vooral ook om zelf aan de slag te gaan met mijn gekregen lootje.

Ik heb het ook bij mijn opgave aangegeven maar als we het hier dan toch over make-up hebben: ik gebruik het minimaal maar verdraag lang niet alles in verband met allergieën dus dat is voor mij niet zo handig om te kopen.

M_D_H wat een heerlijkheid! Geniet er maar van {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:58

Roosch schreef:

_O- _O-

Tot welke kinderleeftijd is een Juliustuigje een geschikt cadeau voor mensen met kinderen? :D Asking for a friend. :))

Overigens leid ik een zoveel mogelijk Ali- en Wishvrij leven. :o

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:59

Ik bedenk net nog een top! Een verjaardagskalender! Maar niet in paarden thema, dat vind mijn vriend niks denk ik ;)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:25

_AB_ schreef:
Ik bedenk net nog een top! Een verjaardagskalender! Maar niet in paarden thema, dat vind mijn vriend niks denk ik ;)

Middenweg kiezen en een Penny verjaardagskalender of unicorn :')

Make up… laten we zo zeggen, als ik het eens draag herkent niemand mij meer.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:25

_AB_ schreef:

Even zonder gekkigheid, dit vind ik ook een hele goede!