Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:27

Nyaleti schreef:
Een vriend van me is dakloos geworden. Hij kan niet terecht bij een opvang want hij is niet verslaafd of psychische niet oké. Dus een gezond iemand moet juist op straat slapen.
Snap ik wel dat de drempel om aan de alcohol te gaan, laag is := lekker bezig Rotterdam.

Leger des Heils bellen? Misschien lokale opvangen?

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:29

Dat over anderhalf week de einddatum staat voor de opleiding en ik dan dus alles met duo geregeld moet hebben maar ik weet nog steeds niet of ik geslaagd ben of niet.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:32

De lesauto die hier in 'ons' hofje al meer dan tien keer het zelfde rondje heeft gereden. Ga weg!

Edit: ondertussen dertien. Stel je voor dat je als lesser meer dan dertien keer het zelfde rondje moet rijden... 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:44

Nayomie schreef:
Dat over anderhalf week de einddatum staat voor de opleiding en ik dan dus alles met duo geregeld moet hebben maar ik weet nog steeds niet of ik geslaagd ben of niet.

Bij ons is het ook vaag... We worden uitgeschreven op 6 juli maar de
Officiële vaststeldatum is 15 juli. Nu maakt dat voor mij niks uit, ik leen nu immers toch. Maar om dan alles met duo te regelen is niet zo handig nee.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:45

Steeph schreef:
De lesauto die hier in 'ons' hofje al meer dan tien keer het zelfde rondje heeft gereden. Ga weg!

Edit: ondertussen dertien. Stel je voor dat je als lesser meer dan dertien keer het zelfde rondje moet rijden... 8)7

Weet die ook hoe een manegepaard zich voelt. _O- Ik vraag me echt af wat de context is dat diegene steeds maar hetzelfde stukje moet rijden. Schiet je toch niks mee op?

Ik erger me dat het grofvuil mijn kast pas 12 juli kan ophalen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:47

Steeph schreef:

Misschien kan hij/zij de rem niet vinden :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 14:50

Steeph schreef:

Over lesauto's gesproken had net ook bijna een botsing met een lesauto. Gooide de auto opeens even naar rechts (waren 3 stroken voor een stoplicht) en ze ging in het middenrijden en opeens zonder te kijken met een vrij wilde stuutbeweging naar rechts. Zat er al bijna naast... Was een rijschool alleen voor vrouwen wist niet dat dat bestond :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 15:16

Nyaleti schreef:
Een vriend van me is dakloos geworden. Hij kan niet terecht bij een opvang want hij is niet verslaafd of psychische niet oké. Dus een gezond iemand moet juist op straat slapen.
Snap ik wel dat de drempel om aan de alcohol te gaan, laag is := lekker bezig Rotterdam.

Maar wat moet Rotterdam dan? Er is sowieso al veel te weinig plek, dus dat ze de plekken die ze hebben aan mensen geven die ongezond zijn en die op hun eentje waarschijnlijk niet op hun poten terecht komen.
Waar is de omgeving van deze vriend? Familie, vrienden? Om hem een (tijdelijk) dak te geven.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 15:27

MarlindeRooz schreef:
Nou ik had om 13:00 een afspraak en er staat een intense rij. Echt dat hadden ze kunnen bedenken toch. _O-

Slecht geregeld ja? Hoe lang heb je gewacht?

(ik moet volgende week donderdag om 17.15 uur in Zwolle, ga niet lang wachten, dan is het pech)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 15:48

Mando schreef:
Nyaleti schreef:

Zullen wel 2 kanten aan een verhaal zitten.
Waarom is hij dakloos geworden.

Beetje een flinke aanname :=
Het gaat niet om zo maar een woning toegewezen krijgen. Het gaat om simpelweg een (nacht)opvang dat ie niet op straat slaapt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 15:52

MarliesV schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nou ik had om 13:00 een afspraak en er staat een intense rij. Echt dat hadden ze kunnen bedenken toch. _O-

Slecht geregeld ja? Hoe lang heb je gewacht?

(ik moet volgende week donderdag om 17.15 uur in Zwolle, ga niet lang wachten, dan is het pech)

45 minuten... :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 16:06

Mando schreef:
Nyaleti schreef:

Zullen wel 2 kanten aan een verhaal zitten.
Waarom is hij dakloos geworden.

Beetje een flinke aanname :=
Het gaat niet om zo maar een woning toegewezen krijgen. Het gaat om simpelweg een (nacht)opvang dat ie niet op straat slaapt.

Hoezo flinke aanname.

Ik vraag gewoon waarom is hij dakloos geworden.
Dat is hij niet voor niets geworden.
Daar zit toch een verhaal achter.

Je geeft zelf aan dat hij dakloos is geworden en je bedankt Rotterdam daarvoor. Waarom.

Als je dat vervelend vind zou ik zeggen... neem hem tijdelijk in huis. Help hem.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 16:06

Nyaleti schreef:

Ach ik krijg ook niks van de voedselbank, want krijg nu net te veel en zit net op sociaal minimum. :?

Maar is wel een beetje banketstaaf dat er gewoon helemaal niks is voor de nachten. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 16:10

Nyaleti schreef:

Precies dit was ook in ‘Radar’

Bizarre regelgeving.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 16:42

Wat rot voor de vriend die dakloos is -O- kan die niet bij iemand logeren, vriend of familie, ouders? wat lijkt mij dat naar zeg -O- dat wens je niemand toe.

Ik kan al een week geen programma's terugkijken, zo vervelend -O-

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:19

Stijve arm na die vaccinatie..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:23

Mando schreef:
Hoezo flinke aanname.

Ik vraag gewoon waarom is hij dakloos geworden.
Dat is hij niet voor niets geworden.
Daar zit toch een verhaal achter.

Je geeft zelf aan dat hij dakloos is geworden en je bedankt Rotterdam daarvoor. Waarom.

Als je dat vervelend vind zou ik zeggen... neem hem tijdelijk in huis. Help hem.

Maakt het wat uit? Verdienen sommige mensen het in jouw ogen om op straat te slapen? Moeten ze eerst een geldige verklaring afleggen waarom en hoe ze dakloos zijn kunnen worden?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 18:43

Wat een schijtpakket bezorger hebben we toch. >;) Vandaag werd mijn nieuwe telefoon bezorgd, helaas kon ik de dag niet kiezen want we waren de hele dag weg. Heeft hij hem gewoon open en bloot achter de kliko gelegd. Het is een aangetekend pakket, heeft hij zelf voor getekend dus. Had het dan op zijn minst bij de buren bezorgd! 8)7

Klaar met deze vent, nu kan die een klacht krijgen.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:37

Hier geeft de pakketbezorger gewoon aan dat het pakket geweigerd is en dan gaat het dus terug naar de afzender.......

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:38

Dubbel liggen van de buikpijn en op de moestuin geen wc hebben.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:49

Niemand verdient het om dakloos te zijn. Met zo’n eenzijdig verhaal is het niet mogelijk om er eventueel een oordeel over te hebben. Sterkte voor hem Nyaleti. Hopelijk heeft hij nog wel vrienden die hem willen helpen.

Ik ben vreselijk moe na die drukke week. Helaas moet ik vanavond nog wel uit omdat het voorlopig de enige zonnige avond is de komende tijd. Dus foto’s maken *-:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:33

Naaktslak :x
:r

Ik fietsen over een naaktslak heen en deze smerige slijmbal nam direct wraak door net boven mijn sok onder mijn broekpijp tegen mijn been aan te flatsen :r :r :r

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:34

:r
Mijn hond had er in 1 liggen rollen afgelopen week.... :r

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:38

Voetbal :')

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:00

Heb 1 mei een broek gekocht, is nu al kapot.