Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christiene schreef:ga het proberen want de oude douche kraan is van onder wit en het glaswerk is altijd een pokkewerk
Het droge wordt toch snel nat en moet vervangen worden, en ik wil echt niet de keuken hoeven schoonmaken met het doekje waar ik eerder het toilet mee heb opgeblonken, dat kan ik niet eens "schoon"maken noemen, hoe kan iets nou schoon worden als je een vies doekje gebruikt?
.
. Josien_ schreef:Ik wil eigenlijk een draadloze stofzuiger want ik houd mezelf voor dan ik dan vaker ga stofzuigen.
want als je er per ongeluk doorheen loopt dan neem je het ook overal mee naartoe. 
Eleeke schreef:Fitzroy schreef:Ik doe het na het afdrogen, douchelaken om en speel vals. Want ik heb de sunshower erbij aan. Dus koud krijg ik het niet.
En bedankt he , nu wil ik ook een sunshower
dat ook nog!
Josien_ schreef:Dat van dat trekkertje na de douche doe ik ook altijd ja! Gewoonte ontwikkeld omdat dat altijd van mijn ex en bij mijn schoonouders moest. Nu doe ik het zelf ook haha. Die doek dan weer niet, misschien wel een goede, maar ik zou dan zo'n doek 3 maanden gebruiken waarschijnlijk voordat ik hem vervang.
Ik wil eigenlijk een draadloze stofzuiger want ik houd mezelf voor dan ik dan vaker ga stofzuigen.
Selina schreef:Josien_ schreef:Dat van dat trekkertje na de douche doe ik ook altijd ja! Gewoonte ontwikkeld omdat dat altijd van mijn ex en bij mijn schoonouders moest. Nu doe ik het zelf ook haha. Die doek dan weer niet, misschien wel een goede, maar ik zou dan zo'n doek 3 maanden gebruiken waarschijnlijk voordat ik hem vervang.
Ik wil eigenlijk een draadloze stofzuiger want ik houd mezelf voor dan ik dan vaker ga stofzuigen.
Moet zeggen dat sinds ik een draadloze stofzuiger heb, ik hem er wel vaker bij pak voor de kleine dingetjes. Ook handig om je auto mee te stofzuigen.
Al vind ik dat laatste nog steeds onzin om te doen, 1x naar het paard en de matten zijn weer vies
superpony schreef:Wij houden de auto's verder wel bij. ML houdt de buitenkant goed bij en heeft ook wasstraat op het werk.
Binnenkant doen we af en toe. Ik heb echt een hekel aan vieze ramen, dus dan moeten ze echt gepoetst.
Maar ik laat bijv niks slingeren in de auto. Alleen de nodige spullen liggen erin, maar verder gaan losse dingen en rommel.
Maar ik ben wel makkelijk met de grote auto als ik iets wil halen en dan moet alles achterin en ligt het vol zand, blad etc. Ik zie dat ook niet iets als vies of wat schade kan aanbrengen.
Heb zelfs in nood een keer 2 baaltjes hooi achterin gepropt.
Maar bij net nieuw is dat echt een drempel. Na de eerste veeg en keer zand erin, wordt het makkelijker. Maar heb wel de mazzel dat ze professioneel schoongemaakt kunnen worden.
Ik krijg voor de nieuwe keuken wel nieuwe deurtjes en maak me wel zorgen hoe ik die moet schoonmaken en vetvrij, zonder agressieve middelen. Wil geen rare plekken krijgen.
Femke_Tweety schreef:Morrie schreef:Ik weet dat er 12 baaltjes hooi achterin een Volvo V70 gaan. Ik heb al bijna 3 jaar geen paarden meer, maar nog steeds sprietjes hooi achterin de V70
Kortom, er gingen er 12 in, maar er kwamen er minder dan 12 volledig uit...![]()