Althans, niemand bij ons wil de Bob zijn en je moet natuurlijk met aparte auto’s

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firelight schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1100335 ... angstesten
Onderzoeksplatform Follow The Money (FTM) publiceerde dinsdag een artikel over de overeenkomst met de stichting. Vanuit de overheid vloeit 925 miljoen euro naar de stichting om de sneltesten uit te voeren, maar aan de deal ging geen aanbesteding vooraf. Over de voorwaarden van de overeenkomst is weinig bekend. De stichting heeft geen raad van toezicht en in de statuten staat niks over hoe het geld moet worden besteed, schrijft FTM. Vragen die FTM aan het ministerie stelde, werden niet beantwoord.
925 miljoen euro....
Die hadden ze beter aan vaccins kunnen besteden.
Polly schreef:ik vind het heel fijn voor de mensen die dit zo gemist hebben om weer op stap te kunnen maar eerlijk gezegd hou ik mijn hart vast.
Wij krijgen komende week online scholing over hoe te handelen bij landelijk code zwart omdat dat echt heel dichtbij is en om dan tegelijkertijd zoveel evenementen uit de grond gestampt te zien worden maakt me wel bang.
Olympia schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vindm dat iedereen zo valt over dat 538 feest petities en weet ik het wat.
Je hoort niemand dat de dag erna 7500 fans in de Arena zitten, waar Ajax mogelijk kampioen wordt. Denkt iedereen dat die fans braaf naar huis gaan na de wedstrijd ipv met zn allen een feestje vieren zoals vrijdag zo bij Cambuur gebeurde?
Je hoort niemand over het festival Startschot op het terrein van de zwarte cross waar 1 mei ook 10.000 mensen bij elkaar komen.
Olympia schreef:Weet je, als je er tegen bent om welke reden dan ook, dat mag. Maar focus je niet op maar 1 ding zoals nu met het feest van 538 gebeurd. Dan moet je ook een petitie tegen het startschot doen en tegen de wedstrijd van Ajax icm dat ze kampioen kunnen worden en die supporters echt niet braaf naar huis gaan na de wedstrijd..
Olympia schreef:Leg eens uit aan de horeca? De evenementen brache is al 13 maanden dicht?
En ik schiet niet in de verdediging hoorDat is wat jij er van maakt. Dit zou ik namelijk ook vinden als ik geen kaarten had of niet was gegaan. Dat staat er compleet los van.
Olympia schreef:Leg eens uit aan de horeca? De evenementen brache is al 13 maanden dicht?
En ik schiet niet in de verdediging hoorDat is wat jij er van maakt. Dit zou ik namelijk ook vinden als ik geen kaarten had of niet was gegaan. Dat staat er compleet los van.
sureido schreef:Oh, maar ik wil dat de horeca open gaat én evenementen hoorwant ik ben oprecht niet bang dat dit mis gaat. Maar ik snap wel dat het niet leuk is om al die mensen langs je tent te zien lopen.