Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

FleurVP schreef:Ik ben wel benieuwd hoe, want toen ik laatst verf ging halen bij een winkel zonder webshop mocht er blijkbaar niet gepind worden (want je moet vooraf bestellen oid). Dus toen moest ik of contact gepast meenemen of dat ik mijn nummer gaf en hij een tikkie stuurde via whatsapp. Bij een zelfstandig ondernemer kan dat maar bij een Action of Hema lijkt me dat ingewikkeld
Dus wees maar niet bang dat je straks alles contact moet gaan betalen.
. Ook al hoeven we niet op de kleintjes te letten, toch is het fijn om spullen ergens te halen waar je weet dat het goedkoper is. Autumnn schreef:mystery1980 schreef:wellicht elkaar even helpen, wie heeft er iets kleins nodig in welke plaats?
Zou daar wel voor open staan, als iemand in mijn regio bv een puntenslijper nodig heeft, gooi ik er graag 1 in de bus, heb er vast nog wel 1 liggen.
broeken ook nog wel wat liggen, zelf wat aangekomen
Goed ideeik woon in de Zaanstreek mocht iemand iets nodig hebben. Ik heb dus een latje nodig, zo rond de 2.70m
Vind max 1 euro per standaard formaat rol meer dan voldoende, qua kwaliteit mag het dan ook gewoon bagger zijn. Normaal haal ik eens in de zoveel tijd een voorraad bij de action maar die is nu op, en niemand van m'n vrienden in de buurt heeft nog een rolletje voor me liggen helaas. Zie ze in de xenos webshop wel staan maar max levertijd van 12 werkdagen schrikt me een beetje af, ik heb het wel echt volgende week nodig. Iemand nog een tip waar ik er aan kan komen of een ander idee om creatief met inpakken om te gaan?
Memories schreef:Ik mis nu een winkel waar ik goedkoop inpakpapier kan halenVind max 1 euro per standaard formaat rol meer dan voldoende, qua kwaliteit mag het dan ook gewoon bagger zijn. Normaal haal ik eens in de zoveel tijd een voorraad bij de action maar die is nu op, en niemand van m'n vrienden in de buurt heeft nog een rolletje voor me liggen helaas. Zie ze in de xenos webshop wel staan maar max levertijd van 12 werkdagen schrikt me een beetje af, ik heb het wel echt volgende week nodig. Iemand nog een tip waar ik er aan kan komen of een ander idee om creatief met inpakken om te gaan?
Memories schreef:Ik mis nu een winkel waar ik goedkoop inpakpapier kan halenVind max 1 euro per standaard formaat rol meer dan voldoende, qua kwaliteit mag het dan ook gewoon bagger zijn. Normaal haal ik eens in de zoveel tijd een voorraad bij de action maar die is nu op, en niemand van m'n vrienden in de buurt heeft nog een rolletje voor me liggen helaas. Zie ze in de xenos webshop wel staan maar max levertijd van 12 werkdagen schrikt me een beetje af, ik heb het wel echt volgende week nodig. Iemand nog een tip waar ik er aan kan komen of een ander idee om creatief met inpakken om te gaan?
Oscar schreef:Ik kom er 2 keer per jaar en dan neem ik dingen zoals aluminium ovenschalen ed. mee.

altijd handig,dient nu als opslag.. Daan13 schreef:Oscar schreef:Ik kom er 2 keer per jaar en dan neem ik dingen zoals aluminium ovenschalen ed. mee.
2 x per jaar naar de action??
Geen tik fout?
Ik ben nogal een hamsteraar...![]()
Al ben ik niet een fanatieke shopper.
Flinke voorraad van oa sokken, ondergoed,t'shirts maar ook pasta's, groenten, kwasten, sponzen en ducktape![]()
Dat laatste vooral omdat ik de aangebroken rol ergens neer leg waar ik het niet kan vergeten....en jawel 10minuten later kan ik het niet meer vinden![]()
Ik mis nu niet echt specifiek iets maar ik mis wel de "vrijheid" om zo ff een winkel in te lopen om snel een pak suiker oid te halen zonder dat je een kar mee moet hebben en mondkapje etc.
Voorheen riepen mensen regelmatig als ze bij ons kwamen van "oooh wat een voorraad" wat moet je ermee?
Nu zeggen ze niet zoveel![]()
Besef net dat ik zelfs een reserve kruiwagen hebaltijd handig,dient nu als opslag..
Daan13 schreef:Oscar schreef:Ik kom er 2 keer per jaar en dan neem ik dingen zoals aluminium ovenschalen ed. mee.
2 x per jaar naar de action??
Geen tik fout?
het is niet zo dat ik er elke week of maand er naar toe ga maar het is toch wel een herhipt handige winkel
oh wacht toch een beetje boel voor mij..
die gaat rustig iedere week heen en komt regelmatig met een kar vol (!) naar buiten.