Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:45

Marije_1997 schreef:
marley93 schreef:
Ik blijf het maar koud hebben, en ik zit al met twee paar sokken, pantoffels, een fleece vest, èn een fleece plaid over me heen. :brr:

Nayomie: Bridgerton was wel leuk. En als je van real life competitions houd, Bloem Away. Een wedstrijd voor glasblazers.

Blow away heet die serie over glasblazers hahaha

Damn autocorrect haha! :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:47

De vervelende pijn die opspeelt op een plekje vlak boven mijn rechteroog , een plekje op mijn tandvlees aan de rechterkant en een pijnlijk en droog gevoel achter in mijn mond rechts. Voelt net als een voorholte ontsteking maar dan specifiek aan een kant. Het duurt een uurtje of 2 en dan verdwijnt het ook als sneeuw voor de zon. Gok een beetje op de weinige uurtjes slaap van de afgelopen dagen of in combinatie met nekklachten. Vooral zijn pijnlijke plekje boven mijn oog en in mijn tandvlees zijn erg vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 01:37

marley93 schreef:
Marije_1997 schreef:

Blow away heet die serie over glasblazers hahaha

Damn autocorrect haha! :o

Zo'n idee had ik al hahaha is wel een leuke serie.

Ik heb em afgelopen weekend een stukje gekeken op zich wel interessant.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 03:22

Ik merk heel veel boosheid/ergernissen deze week |o _-:( -:(- -:(- -:(-

Ik weet niet hoe het komt maar alles is Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Het hardst erger ik mij aan het weer. Waarom moet er nou zoveel regen zijn >;) :roll: _-:( en als er geen regen is, is er wel sneeuw of zoals nu mist....

Kortom ergernissen alom

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 07:06

Iejoorr schreef:
[ [url=m/PtFoGL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen eigen foto, het zit namelijk ook nog eens achter mn gasstel en oven. Om het makkelijk te houden, ik moet steeds erg lenig zijn om de volle bak te kunnen legen :)) Maar het ziet er eigenlijk precies zo uit als op deze foto.
Het is een pvc buis die uit m'n ketel vandaan komt. Ik dacht dat dat dopje misschien lek zou zijn, dus die heb ik vervangen. Heb ook met nieuwe rubberen ringetjes vanalles geprobeerd. Dop losjes erop gedraaid en ook juist heel stevig erop gedraaid. Niks werkt, dus vrees heel erg dat het niet aan die dop ligt...
Dus als iemand tips heeft, heel graag!

Marocje schreef:
Zacht met een hamer tikken: er zit kalk aanslag in. Hebben wij hier ook zovaak gehad.. ;)

Ik zie inderdaad ook veel kalk, kan zijn dat daardoor het dopje niet meer goed afsluit. Ik zou niet weten of een hamer helpt, maar ik verwacht dat je met het weghalen van de kalk al een heel eind komt!

Flowery

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 07:42

Schoonvader die ons doodleuk uitnodigt voor zijn verjaardag en dat wel gezellig “met zn allen” wilt vieren. |o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 08:45

Dat ik zo voor de zoveelste keer deze week zeiknat ga worden...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:17

De regen. Kan weer niet naar buiten vandaag tenzij het even droog wordt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:28

Het matje in mijn nek.Vanmiddag maar een stukje eraf.Nu nog een gezinslid vinden die recht kan knippen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:48

Oh mag ik even wat een zeikerds zijn er tegenwoordig op de wereld.

Ik zit in een Facebook groep met Urbex fotograven ( dan ga je verlaten locaties fotograveren) een man wil even zijn punt maken dat als je betaald voor de vlindertuin in Emmen dat dat geen urbex is. Ik heb het idee dat die beste kerel stront jaloers is dat hij daar niet heen kan en er geen geld voor heeft. Maar om nou de eigenaar de grond in te stampen wat een onzin. Ik heb een gesprek gehad met deze vrouw en ze heeft alle redenen om het als verhuur te gebruiken.

Maar de volgende ergernis deze man gebruikt mijn reactie zonder toestemming onder het bericht van de vrouw die het hele gebeuren verhuurt. Nu snap ik het is Facebook dus openbaar. Maar vind het wel een beetje vervelend dus heb maar gezegd dat deze notobene volwassen man maar eens niet zo jaloers moet doen :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:50

Ik dacht dat het hele doel van urbex was om locaties niet openbaar neer te zetten? :')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:10

Thanks voor de tip. Ga ik vandaag gelijk proberen! :D

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:10

Mijn ergernis van de dag is mijn collega... alles moet staan op tafel zoals zij het wil, als ik iets verschuif of opruim staat het er een minuut later weer zoals zij het had neergezet. Ohja en ze praat graag, ik hou van gesprekken voeren hoor, maar er is een verschil in praten mét me, of praten tégen me.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:18

Nayomie schreef:
Ik dacht dat het hele doel van urbex was om locaties niet openbaar neer te zetten? :')

Klopt haha het is normaal ook een privé groep :') maar goed de vlindertuin is een locatie waar ook reclame voor gemaakt wordt dus die is niet zo geheim meer :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:24

Zebrastreep schreef:
Nayomie schreef:

Klopt haha het is normaal ook een privé groep :') maar goed de vlindertuin is een locatie waar ook reclame voor gemaakt wordt dus die is niet zo geheim meer :')

Heel eerlijk, dan ben ik het wel met deze man eens dat een locatie waar je voor betaalt en gewoon openbaar staat, geen urbex is. :o Dan is het meer een attractiegrond.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:26

Dat ik op zoek ben naar een beetje een leuk betaalbare wollen deken voor 't peerd en dat ik er wel een paar gezien heb, maar dat ze bijna niet in de goede maat aangeboden worden :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:35

DeEenhoorn schreef:
Mijn ergernis van de dag is mijn collega... alles moet staan op tafel zoals zij het wil, als ik iets verschuif of opruim staat het er een minuut later weer zoals zij het had neergezet. Ohja en ze praat graag, ik hou van gesprekken voeren hoor, maar er is een verschil in praten mét me, of praten tégen me.

Ik denk dat ik dat alles juist een beetje ging verschuiven :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:36

Ik had vanochtend in het eerste kwartier dat ik wakker was iemand al zo ver gekregen om mij vuil aan te kijken :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:42

Nayomie schreef:
Zebrastreep schreef:

Heel eerlijk, dan ben ik het wel met deze man eens dat een locatie waar je voor betaalt en gewoon openbaar staat, geen urbex is. :o Dan is het meer een attractiegrond.

Het is ook wel ergens zo maar ik kan bijv mij echt geen strafblad veroorloven als ik ergens illegaal ben dus ik vind dit wel prettig. Maar ik denk wel van oké 1 keer je mening zeggen is genoeg deze man heeft het inmiddels al wel 100x herhaald :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:47

Dat ik mezelf zo goed gek kan maken na een date.
Dinsdag een date gehad en die ging top en volgende week zien we elkaar weer. En hij gaf ook aan dat hij het leuk vond. En nu reageert vrij weinig op whatsapp, omdat hij aan het werk is. En nu zie ik allemaal beren op de weg weer }:0

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:23

Mensen die geen lopen roeptoeteren dat de politie nu aan machtsmisbruik doen. Die arme jongens hebben nooit opgelet op school. :(:)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:32

Dat ik het moeilijk vind tijd voor mezelf te nemen :+ want op een of andere manier ruiken die mannen met een betere mentale stabiliteit dan een jengatoren dat :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:53

Nayomie schreef:
Mensen die geen lopen roeptoeteren dat de politie nu aan machtsmisbruik doen. Die arme jongens hebben nooit opgelet op school. :(:)

Echt dit hè. |(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:00

Dat ik een rot eind moet gaan rijden naar een ing bank omdat ze alles in de buurt hebben gesloten... Ik wil geld storten...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:16

Dat ik hoofdpijn heb en ik nog de hele middag doormoet en vanavond ook nog eens les heb.