"Mag ik het wachtwoord van de wifi?"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:48

tessyke schreef:
Ik vind dit eigenlijk een heel vreemd topic :o?
Als je bij vrienden even op het internet wil, zet je toch even je mobiele gegevens op? :o?

Sommige mensen hebben maar beperkt internet en/of geen bereik bij iemand binnen.

Qimm

Re: "Mag ik het wachtwoord van de wifi?"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:57

Ik heb ook pas sinds een jaar internetbundel op mijn telefoon. Maar bij mijn beste vriendin thuis heb ik daar niets aan, die woont in zo'n deadzone, vrijwel geen bereik. Zij hebben dus ook een vaste telefoon omdat er mobiel echt heel spotty bereik is.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:09

Qimm schreef:
Ik heb ook pas sinds een jaar internetbundel op mijn telefoon. Maar bij mijn beste vriendin thuis heb ik daar niets aan, die woont in zo'n deadzone, vrijwel geen bereik. Zij hebben dus ook een vaste telefoon omdat er mobiel echt heel spotty bereik is.

Mijn bezoek krijgt ook standaard zo’n beetje mijn WiFi code, omdat ik ook in een deadzone woon wat betreft mobielbereik, de ene keer is het beter dan de andere keer. Zelf gebruik ik op mijn mobiel thuis gewoon WiFi bellen en ik heb een vaste telefoon.

Ik vind het dus helemaal niet vreemd als nieuw bezoek mijn wificode nodig heeft.

Mijn nieuwe bezoekers zijn doorgaans voornamelijk kittenkopers, als ze op bezoek zijn dan geef ik veel informatie en vaak willen ze dan snel iets opzoeken en opslaan, of nu in coronaperiode Max 2 personen (liever 1 persoon) en als een moeder (met kind) komt is het wel zo leuk om te videobellen naar thuis om daar aan iedereen het kitten te laten zien.

Vaste vrienden en familie hebben allemaal de code al.

Ik vind dat echt geen probleem.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:57

Oeps, verkeerde topic :P
Laatst bijgewerkt door Ceffyl op 18-10-20 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:58

Ceffyl schreef:
Wát een gaaf verhaal, kan zo de Penny in. Zie je wel dat die verhalen helemaal nooit zo ver gezocht waren :') :P
Heel veel plezier met je kanjer en hopelijk volgt dat droomveulen snel!

Verkeerde topic?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:04

Brainless schreef:
tessyke schreef:
Ik vind dit eigenlijk een heel vreemd topic :o?
Als je bij vrienden even op het internet wil, zet je toch even je mobiele gegevens op? :o?

Sommige mensen hebben maar beperkt internet en/of geen bereik bij iemand binnen.

Ah oke, nooit voorgehad maar dat klinkt wel aannemelijk! :D