Vol rode plakkaten, zeker met de wei uitmesten heb ik altijd wel een paar dazen die komen vervelen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik laat ze met rust, maar blij ben ik er zeker niet mee. Ik hoop dat ze straks, als het gaat regenen, dat ze dan snel weg zijn. Muggen moeten mij ook altijd hebben, maar , even afkloppen, het valt dit jaar nog mee met de bulten.purny schreef:Ik ga mezelf trakteren op een verse milkshake van 5 guys...
Dus wegens waterbesparing douche ik nu 1x per dag... Ik wil weer gewoon kunnen bewegen zonder dat het meteen voelt alsof ik in een vuilnisbak heb gezeten
purny schreef:Correctie: zelfs naar de 5 Guys lopen trek ik niet... ik wil gewoon die warmte weg hebben
djinnie schreef:purny schreef:Correctie: zelfs naar de 5 Guys lopen trek ik niet... ik wil gewoon die warmte weg hebben
Ah, das een winkel/ijssalon/cafetaria? *doorhalen indien niet van toepassing
Ik ken de 5 guys namelijk niet en dan is het best een vreemde zin. En nu wil ik ook een milkshake.
Al wil ik eigenlijk liever in de koelkast gaan zitten.

djinnie schreef:purny schreef:Correctie: zelfs naar de 5 Guys lopen trek ik niet... ik wil gewoon die warmte weg hebben
Ah, das een winkel/ijssalon/cafetaria? *doorhalen indien niet van toepassing
Ik ken de 5 guys namelijk niet en dan is het best een vreemde zin. En nu wil ik ook een milkshake.
Al wil ik eigenlijk liever in de koelkast gaan zitten.
officieel de Five Guys. purny schreef:5 guys is overgekomen uit Amerika. Het is een hamburgertent waar je ook milkshakes kan halen. Ze maken alles vers... en de milkshakes zijn heerlijk
@Roosje: Ik heb volgens mij nog een smoothiemaker in huis