Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:14

Zit al twee dagen thuis omdat mijn man niet lekker was en een coronatest gekregen heeft. Verveel me nu al. Uitslag van de test is positief dus heuj! Hallo thuisquarantaine!

Oh, en ik werk op een BSO, dus het is niet dat ik nu thuis nog werk kan verrichten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:16

Stokers en mensen die meegaan in de roddels zonder te checken.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:27

Dat ik vandaag echt om alles sta te janken en het gaat echt nergens over. Ik kan al janken als ik ergens naar kijken of staar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:35

Eindelijk energie en puf om te skeeleren, regent het de hele dag -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:56

Dat Ziggo de duitse zenders eruit gegooit heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 17:57

Nayomie schreef:
Dat ik vandaag echt om alles sta te janken en het gaat echt nergens over. Ik kan al janken als ik ergens naar kijken of staar.
Niet oké. Lief voor jezelf zijn, hè :(:)

Ik heb er begrip voor, maar toch erger ik me aan de stroperigheid van de medische molen. Telkens zeker 4 weken wachttijd, 1 week wachten op uitslagen, 1 à 1,5 week wachten op een plekje bij de huisarts, nieuwe verwijzing, weer zeker 4 weken wachttijd... -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-20 18:24

Mensen die te pas en te onpas ongevraagd advies geven op social media. Ga toch weg met je gebemoeial.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 18:44

Domme actie van mezelf: ik had bij bol.com een jas en rijbroek besteld. Helaas was de jas de verkeerd kleur en de broek te klein. Dus beide terug gestuurd.

Nu had ik gedeeltelijk betaald met een cadeau kaart. Ik bestel net de juiste jas, en wachtte met de broek tot het geld weer op de kaart staat.

Kijk ondertussen ergens anders, en zie daar een veel fijnere broek en bestel hem dus daar.

Heb ik straks geld op de cadeaukaart terwijl ik het al zelf betaald heb -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 18:56

Nayomie schreef:

Sterkte :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 19:01

culaccino schreef:
Nayomie schreef:
Niet oké. Lief voor jezelf zijn, hè :(:)

Ik heb er begrip voor, maar toch erger ik me aan de stroperigheid van de medische molen. Telkens zeker 4 weken wachttijd, 1 week wachten op uitslagen, 1 à 1,5 week wachten op een plekje bij de huisarts, nieuwe verwijzing, weer zeker 4 weken wachttijd... -O-

I try. Maar zelfs mijn favoriete avondeten komt er totaal niet in. -O-

Oof, dat is wel een herkenbaar probleem. Het duurt allemaal zo lang. Maar dat was voor deze crisis natuurlijk ook al zo :(:) veel vraag en wat minder aanbod helaas.

Telpeva schreef:
Nayomie schreef:

Sterkte :(:)

xPabloBokt schreef:
Mensen die te pas en te onpas ongevraagd advies geven op social media. Ga toch weg met je gebemoeial.

Oh ja herkenbaar. En soms ook nietszeggende advies. Als het nog opbouwend is, kan ik het soms wel waarderen, maar vaak is dat ook niet het geval. -O-

Marocje schreef:
Domme actie van mezelf: ik had bij bol.com een jas en rijbroek besteld. Helaas was de jas de verkeerd kleur en de broek te klein. Dus beide terug gestuurd.

Nu had ik gedeeltelijk betaald met een cadeau kaart. Ik bestel net de juiste jas, en wachtte met de broek tot het geld weer op de kaart staat.

Kijk ondertussen ergens anders, en zie daar een veel fijnere broek en bestel hem dus daar.

Gebruik je die cadeau kaart voor iets anders om jezelf mee te verwennen :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 19:11

Nieuwe bh's gekocht, één er van teruggestuurd... maar ondertussen zit deze ook vreselijk te irriteren en ik wordt er zo moe van :Y) Misschien focus ik er teveel op ofzo ...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 20:33

Nayomie schreef:
Marocje schreef:

Gebruik je die cadeau kaart voor iets anders om jezelf mee te verwennen :(:)

Ja klopt, maar waarom het zo dom voelde: ik heb die kaart gekregen van de buurvrouw ivm overlijden van mijn (en voorheen hun) pony. Daar heb ik die paardenjas of Rijbroek van gehaald. Maarja, komt idd wel op :Y)
Laatst bijgewerkt door Marocje op 14-07-20 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 20:33

Gebonk van de bovenburen. Angsten die weer opspelen. En ik was ontstipt van dit topic >;)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 20:38

Dat m'n kat full retard ging toen hij op mijn schoot lag, schrok en als een idioot weg probeerde te komen. Nu schrammen en bloed op m'n bovenbenen, fiets wonderful. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 20:42

Jorex schreef:
Hoofdpijn.. Al de hele dag en niks helpt ertegen, mag ik al naar bed en gaan slapen?

Aahhh we kunnen elkaar de hand schudden.
Ik heb t nu bijna 2weken.
In t begin zelfs met oogmigraine

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 21:07

Dat ik hulp heb gevraagd bij het trainen (op de grond) van mijn paard. Ik weet dat het alleen maar goed is, maar het voelt zo alsof ik heb gefaald.. Kan er echt om huilen gewoon :') Ik geef ongesteld zijn maar de schuld :=

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 21:43

Feestje bij de buren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 22:26

Lughnassadh schreef:
Feestje bij de buren.

Same nou ja niet direct de buren maar stukje verderop kunnen ook alleen maar op stand gil met elkaar communiceren... De 1,5 meter is daar vast niet van toepassing.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 22:41

Mijn buren aan de ene kant daarvan is hun dove kat keihard aan het gillen dat de deur dicht is.
Mijn buur aan de andere kant daarvan gaat de hond over de rooie vanwege die kat.

En ik probeer daar tussenin soort van te slapen lol.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 22:48

Mijn huishouden, is een ramp :+
Blijf proberen om er doorheen te komen _O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 22:51

LukieBradley schreef:
Mijn huishouden, is een ramp :+
Blijf proberen om er doorheen te komen _O-

Plannen en structureren was de truc bij mij. Wij zijn maar met zijn 2e thuis, dus ik was standaard in mijn weekenden en niet door de weeks. Dat geeft rust waardoor ik meer overzicht heb om de rest op de andere dagen te doen en uit te spreiden. En soms heb ik een halve weekenddag een schoonmaakdag, heerlijk. Kan ik de rest van de week van genieten zonder me te hoeven ergeren aan mezelf.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:06

Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:08

Badeendje schreef:
Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig

Aah dat is echt balen. Als het wat helpt, ooit precies hetzelfde gedaan. Alle papieren zaten er ook bij plus een dure leren jas.. Kon ook nog eens alle sloten in huis vervangen want huissleutels zaten er ook aan en op de papieren stond het adres.. voelde me zoo ruk toen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:20

Badeendje schreef:

Wat ontzettend poedersuiker zeg! Mensen moeten gewoon van andersmans spullen afblijven ook al zit de sleutel er nog in. Ik hoop voor je dat je de scooter binnenkort ziet rijden en hou marktplaats in de gaten!

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:24

Aan het weer. Nergens zin in waardoor ik weer deprie werd.