Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Niet oké. Lief voor jezelf zijn, hèDat ik vandaag echt om alles sta te janken en het gaat echt nergens over. Ik kan al janken als ik ergens naar kijken of staar.
culaccino schreef:Nayomie schreef:Niet oké. Lief voor jezelf zijn, hèDat ik vandaag echt om alles sta te janken en het gaat echt nergens over. Ik kan al janken als ik ergens naar kijken of staar.![]()
Ik heb er begrip voor, maar toch erger ik me aan de stroperigheid van de medische molen. Telkens zeker 4 weken wachttijd, 1 week wachten op uitslagen, 1 à 1,5 week wachten op een plekje bij de huisarts, nieuwe verwijzing, weer zeker 4 weken wachttijd...
Telpeva schreef:Nayomie schreef:Dat ik vandaag echt om alles sta te janken en het gaat echt nergens over. Ik kan al janken als ik ergens naar kijken of staar.
Sterkte
xPabloBokt schreef:Mensen die te pas en te onpas ongevraagd advies geven op social media. Ga toch weg met je gebemoeial.
Marocje schreef:Domme actie van mezelf: ik had bij bol.com een jas en rijbroek besteld. Helaas was de jas de verkeerd kleur en de broek te klein. Dus beide terug gestuurd.
Nu had ik gedeeltelijk betaald met een cadeau kaart. Ik bestel net de juiste jas, en wachtte met de broek tot het geld weer op de kaart staat.
Kijk ondertussen ergens anders, en zie daar een veel fijnere broek en bestel hem dus daar.
Heb ik straks geld op de cadeaukaart terwijl ik het al zelf betaald heb
Nayomie schreef:Marocje schreef:Domme actie van mezelf: ik had bij bol.com een jas en rijbroek besteld. Helaas was de jas de verkeerd kleur en de broek te klein. Dus beide terug gestuurd.
Nu had ik gedeeltelijk betaald met een cadeau kaart. Ik bestel net de juiste jas, en wachtte met de broek tot het geld weer op de kaart staat.
Kijk ondertussen ergens anders, en zie daar een veel fijnere broek en bestel hem dus daar.
Heb ik straks geld op de cadeaukaart terwijl ik het al zelf betaald heb
Gebruik je die cadeau kaart voor iets anders om jezelf mee te verwennen
LukieBradley schreef:Mijn huishouden, is een ramp![]()
Blijf proberen om er doorheen te komen
Badeendje schreef:Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig
Badeendje schreef:Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig