Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

waauw wat een gaaf ding!!
ik ben altijd overdressed, ik draag soms ook een jeans hoor! Ik werk op een heel informeel kantoor en is altijd heel leuk want mijn directeur loopt gewoon in zijn jeans met witte sneakers en dan haal ik een sollicitant op oid en dan zie je ze schrikken omdat ik altijd zo gekleed n, dan zien ze mijn directeur en dan zijn ze altijd weer opgelucht dat ze informeel gekleed naar hun sollicitatie kwamen 
. Ben over al m’n aankopen enthousiast! Deel hangt nog aan het wasrek, maar ik zal deze week eens wat fotootjes plaatsen. _Friemel schreef:Jaaaa hij is zooo cute!
Ff snelle foto met mijn albino benen en zwarte bh eronderMoet ook nog gestreken worden maar love it!
[ [url=m/DgJNRt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een voorbeeld Elite? Ik kan nu voor andere kijken dus komt u maar met die bezoekjes

Dan kan ik net zo goed nu zelf een aantal van deze blouses halen voor hetzelfde bedrag nieuw in de winkel
roxiie schreef:Ik heb op 7 juli iets gekocht via Vinted, maar is nog steeds niet verzonden.
Heb er een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren.
Iemanf enig idee hoe het dan in z’n werk gaat?

Denise_Storm schreef:Friemel, mag ik je om hulp vragen (a)
Ik ben op zoek naar gewoon leuke bloesjes. Maar zowel op UW als Vinted kan ik niet dé goede zoekopdracht vinden. Heb je tips? Het moeten een beetje losse bloesjes zijn om mijn buik te verbergen haha. We zijn bezig met afvallen, hoop toch wel een kilootje of 7/8 te verliezen, dus wil er ook niet de hoofdprijs voor betalen... Maat 38/40 ofzo...
Dit zijn mijn favoriete bloesjes van de Only, maar wil ook wel eens wat anders:
[ [url=m/I4aG4M.jpg]Afbeelding[/url] ]