meer weet ik er ook niet over te zeggen 
Mijn stylist heeft ook wel aardig door wat ik mooi vind, heb ook een preview nu
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meer weet ik er ook niet over te zeggen 
, echt verschrikkelijk!
MarcoBorsato schreef:Serieus he, ik verdenk mijn stylist ervan dat ze gewoon mijn schoonmoeder undercover is.
Wil eigenlijk gewoon vragen wat ik haar ooit heb aangedaan dat ze dit doet.
PerleB schreef:Ik heb een keer geprobeerd om een Zalonbox te bestellen maar helaas liep er iets mis. Wanneer ik aangaf te bestellen (en na al mijn persoonlijke gegevens te hebben gegeven) kreeg ik een foutmelding. Ook wanneer ik het opnieuw wil proberen krijg ik steeds een foutmelding waar ik niks van snap:
"Op dit moment kunnen we jou de betaalwijze 'achteraf betalen' helaas niet aanbieden, waardoor jouw bestelling is geannuleerd. Deze beslissing is gebaseerd op een automatisch uitgevoerde controle die wij niet kunnen beïnvloeden. Op dit moment kunnen we jou geen alternatief aanbieden, omdat je enkel met de de betaalwijze 'achteraf betalen' op Zalon.be kan bestellen. Ons team werkt hard aan een oplossing om jou in de toekomst andere betalingsmethoden aan te kunnen bieden. Helaas is de styling service van Zalon momenteel voor jou niet beschikbaar, en kunnen we je geen Zalon-box opsturen: dit spijt ons ten zeerste! Als alternatief raden we je aan om een kijkje te nemen op Zalando.be. Hier vind je een brede selectie van merken en informatie over de mode-highlights en trends. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw begrip."
Ik woon in België en heb al contact opgenomen met Zalon maar die antwoorden simpelweg:
"Hallo,
Bedankt voor je bericht aan Zalon!
Bedankt voor je feedback. Helaas is het niet mogelijk om betaalmethodes aan te passen. Mijn excuses voor het ongemak.Als je nog verdere vragen hebt, neem dan vooral contact met ons op.
Een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet"
Begrijp ik het goed dat ik in België geen Zalonbox kan bestellen? Ik zit nochtans wel op zalon.be
Iemand die me hier bij kan helpen?
€60,-
PerleB schreef:PerleB schreef:Ik heb een keer geprobeerd om een Zalonbox te bestellen maar helaas liep er iets mis. Wanneer ik aangaf te bestellen (en na al mijn persoonlijke gegevens te hebben gegeven) kreeg ik een foutmelding. Ook wanneer ik het opnieuw wil proberen krijg ik steeds een foutmelding waar ik niks van snap:
"Op dit moment kunnen we jou de betaalwijze 'achteraf betalen' helaas niet aanbieden, waardoor jouw bestelling is geannuleerd. Deze beslissing is gebaseerd op een automatisch uitgevoerde controle die wij niet kunnen beïnvloeden. Op dit moment kunnen we jou geen alternatief aanbieden, omdat je enkel met de de betaalwijze 'achteraf betalen' op Zalon.be kan bestellen. Ons team werkt hard aan een oplossing om jou in de toekomst andere betalingsmethoden aan te kunnen bieden. Helaas is de styling service van Zalon momenteel voor jou niet beschikbaar, en kunnen we je geen Zalon-box opsturen: dit spijt ons ten zeerste! Als alternatief raden we je aan om een kijkje te nemen op Zalando.be. Hier vind je een brede selectie van merken en informatie over de mode-highlights en trends. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw begrip."
Ik woon in België en heb al contact opgenomen met Zalon maar die antwoorden simpelweg:
"Hallo,
Bedankt voor je bericht aan Zalon!
Bedankt voor je feedback. Helaas is het niet mogelijk om betaalmethodes aan te passen. Mijn excuses voor het ongemak.Als je nog verdere vragen hebt, neem dan vooral contact met ons op.
Een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet"
Begrijp ik het goed dat ik in België geen Zalonbox kan bestellen? Ik zit nochtans wel op zalon.be
Iemand die me hier bij kan helpen?
Iemand die me hier meer uitleg over kan geven? Zou ook heel graag een box willen proberen maar nu lukt het gewoon niet
Jenkins schreef:Ik heb mijn preview binnen!
Er zitten leuke dingen tussen. Helaas voor mijn budget toch wel wat aan de hoge kant. Even per kleding stuk wat ik er van vind:
(O ik ben trouwens 1.63 hoog en weer 83 kilo. Ben vrij dik bij mijn buik/heupen. Dus wil graag kleding dat beetje verbergd/afkleed)
Rode jurk - ben niet echt fan van de print. Beetje chaotisch. €60,-
- roze blazer - vind het kleurtje prachtig. Ben alleen bang dat ik hier dikker in lijk. Maar wil m wel even passen. €27,99
- wit shirt - vind ik mooi. Maar wel wat duur voor wit shirt. €30,-
- grijze + blauwe spijkerbroek - ik draag nooit spijkerbroeken want die zitten nooit lekker ivm brede heupen. Maar wil ze wel proberen. €60,- en €50,-
- blauw vest - vind ik beetje oma achtig €45
- roze gympen - love de kleur, maar of ik nog een paar schoenen nodig heb...€60,-
- blauwe tuniek - leuk! €25,45
- zwarte tuniek - beetje duur voor simpel zwart.€40
- zwarte vest - ik ben meer van de lange vesten, maar misschien staat het leuk. €32
- blauwe jurk - heel schattig! Ben benieuwd of dit beetje de curves op een goede manier toont. Wel beetje duur €59,95
Ik twijfel nog erg welke wel en welke niet..
[ [url=m/0hJW9S.png]Afbeelding[/url] ]
PerleB schreef:Iemand die me hier meer uitleg over kan geven? Zou ook heel graag een box willen proberen maar nu lukt het gewoon niet

Jorex schreef:Je kunt de box tijdens de preview nog annuleren en ik kon hem tot vanochtend nadat ik zaterdag had geantwoord op mijn preview nog annuleren. Nu inmiddels niet meer, want hij is nu bij de stap "outfit wordt ingepakt". Ik vind het wel jammer dat ik nu dus mijn vervangende items niet te zien krijg. Oh wacht, nu staat het bij bestellingen.
Even delen:
[ [url=m/s0U06R.png]Afbeelding[/url] ]
De schoenen zijn nu goedkope navy sneakers van 20 euro geworden, dus even afwachten hoe lekker die zit. Het oranje shirt is nu het donkere blouse met bloemen, even afwachten hoe die valt want blousjes vallen mij meestal te strak om de schouder. De khaki broek twijfel ik over de kleur, want ik heb nog nooit een khaki broek gehad.