Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:54

Oh wauw MB _O- _O- _O- meer weet ik er ook niet over te zeggen :D

Mijn stylist heeft ook wel aardig door wat ik mooi vind, heb ook een preview nu *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:54

Serieus he, ik verdenk mijn stylist ervan dat ze gewoon mijn schoonmoeder undercover is.

Wil eigenlijk gewoon vragen wat ik haar ooit heb aangedaan dat ze dit doet.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:01

Houden we het gezellig, ik ben 51 maar zou er nog niet dood in gevonden willen worden hoor MB :o , echt verschrikkelijk!
Ben dan ook niet kortpittig, maar lange dreads _O-
Nee ik vond de keus van de stylist echt best leuk, qua preview dan, benieuwd naar de actual keus. Enige waar ze mis zat is dat ik netjes had aangegeven, lengte gewicht en vorm waarbij ik aangaf wel gewoon slank maar nogal recht, niet echt een taille, dat ze twee jurken had gekozen waarbij ze aangaf speciaal gekozen voor accent op taille wat mijn figuur goed uit zou brengen. Maar dat is dus net wat ik nooit zo geslaagd vind, mooier als je dan heupen en een kont zou hebben zeg maar.
Had verder alleen staande selfie foto meegestuurd, geen looks of moodboards.

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:24

MarcoBorsato schreef:
Serieus he, ik verdenk mijn stylist ervan dat ze gewoon mijn schoonmoeder undercover is.

Wil eigenlijk gewoon vragen wat ik haar ooit heb aangedaan dat ze dit doet.

Doen! En wel delen wat ze reageert :D

Ik heb een vrij felle effen top geannuleerd en een top met bloemen waar ik al wel wat soortgelijks van heb, wel aangegeven dat ik nog wel benieuwd ben naar een vervangende top. Oh ja en een donkere jeans, maar die heb ik wel.
Als alles ook nog goed staat, is mijn bankrekening niet blij met me :')
Ik kan alleen nu geen preview screenshots meer maken zag ik -O-

PerleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:28

PerleB schreef:
Ik heb een keer geprobeerd om een Zalonbox te bestellen maar helaas liep er iets mis. Wanneer ik aangaf te bestellen (en na al mijn persoonlijke gegevens te hebben gegeven) kreeg ik een foutmelding. Ook wanneer ik het opnieuw wil proberen krijg ik steeds een foutmelding waar ik niks van snap:

"Op dit moment kunnen we jou de betaalwijze 'achteraf betalen' helaas niet aanbieden, waardoor jouw bestelling is geannuleerd. Deze beslissing is gebaseerd op een automatisch uitgevoerde controle die wij niet kunnen beïnvloeden. Op dit moment kunnen we jou geen alternatief aanbieden, omdat je enkel met de de betaalwijze 'achteraf betalen' op Zalon.be kan bestellen. Ons team werkt hard aan een oplossing om jou in de toekomst andere betalingsmethoden aan te kunnen bieden. Helaas is de styling service van Zalon momenteel voor jou niet beschikbaar, en kunnen we je geen Zalon-box opsturen: dit spijt ons ten zeerste! Als alternatief raden we je aan om een kijkje te nemen op Zalando.be. Hier vind je een brede selectie van merken en informatie over de mode-highlights en trends. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw begrip."

Ik woon in België en heb al contact opgenomen met Zalon maar die antwoorden simpelweg:

"Hallo,
Bedankt voor je bericht aan Zalon!
Bedankt voor je feedback. Helaas is het niet mogelijk om betaalmethodes aan te passen. Mijn excuses voor het ongemak.Als je nog verdere vragen hebt, neem dan vooral contact met ons op.
Een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet"

Begrijp ik het goed dat ik in België geen Zalonbox kan bestellen? Ik zit nochtans wel op zalon.be

Iemand die me hier bij kan helpen?

Iemand die me hier meer uitleg over kan geven? Zou ook heel graag een box willen proberen maar nu lukt het gewoon niet :(

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:33

Ik heb mijn preview binnen!

Er zitten leuke dingen tussen. Helaas voor mijn budget toch wel wat aan de hoge kant. Even per kleding stuk wat ik er van vind:
(O ik ben trouwens 1.63 hoog en weer 83 kilo. Ben vrij dik bij mijn buik/heupen. Dus wil graag kleding dat beetje verbergd/afkleed)

Rode jurk - ben niet echt fan van de print. Beetje chaotisch. €60,-
- roze blazer - vind het kleurtje prachtig. Ben alleen bang dat ik hier dikker in lijk. Maar wil m wel even passen. €27,99
- wit shirt - vind ik mooi. Maar wel wat duur voor wit shirt. €30,-
- grijze + blauwe spijkerbroek - ik draag nooit spijkerbroeken want die zitten nooit lekker ivm brede heupen. Maar wil ze wel proberen. €60,- en €50,-
- blauw vest - vind ik beetje oma achtig €45
- roze gympen - love de kleur, maar of ik nog een paar schoenen nodig heb... :') €60,-
- blauwe tuniek - leuk! €25,45
- zwarte tuniek - beetje duur voor simpel zwart.€40
- zwarte vest - ik ben meer van de lange vesten, maar misschien staat het leuk. €32
- blauwe jurk - heel schattig! Ben benieuwd of dit beetje de curves op een goede manier toont. Wel beetje duur €59,95

Ik twijfel nog erg welke wel en welke niet..

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:37

PerleB schreef:
PerleB schreef:
Ik heb een keer geprobeerd om een Zalonbox te bestellen maar helaas liep er iets mis. Wanneer ik aangaf te bestellen (en na al mijn persoonlijke gegevens te hebben gegeven) kreeg ik een foutmelding. Ook wanneer ik het opnieuw wil proberen krijg ik steeds een foutmelding waar ik niks van snap:

"Op dit moment kunnen we jou de betaalwijze 'achteraf betalen' helaas niet aanbieden, waardoor jouw bestelling is geannuleerd. Deze beslissing is gebaseerd op een automatisch uitgevoerde controle die wij niet kunnen beïnvloeden. Op dit moment kunnen we jou geen alternatief aanbieden, omdat je enkel met de de betaalwijze 'achteraf betalen' op Zalon.be kan bestellen. Ons team werkt hard aan een oplossing om jou in de toekomst andere betalingsmethoden aan te kunnen bieden. Helaas is de styling service van Zalon momenteel voor jou niet beschikbaar, en kunnen we je geen Zalon-box opsturen: dit spijt ons ten zeerste! Als alternatief raden we je aan om een kijkje te nemen op Zalando.be. Hier vind je een brede selectie van merken en informatie over de mode-highlights en trends. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw begrip."

Ik woon in België en heb al contact opgenomen met Zalon maar die antwoorden simpelweg:

"Hallo,
Bedankt voor je bericht aan Zalon!
Bedankt voor je feedback. Helaas is het niet mogelijk om betaalmethodes aan te passen. Mijn excuses voor het ongemak.Als je nog verdere vragen hebt, neem dan vooral contact met ons op.
Een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet"

Begrijp ik het goed dat ik in België geen Zalonbox kan bestellen? Ik zit nochtans wel op zalon.be

Iemand die me hier bij kan helpen?

Iemand die me hier meer uitleg over kan geven? Zou ook heel graag een box willen proberen maar nu lukt het gewoon niet :(

Sommige adressen staan negatief in hun systeem, maar hoe en waarom weet ik niet.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:39

Perle: heb je ooit al iets besteld bij Zalando? Soms moet je wat “credit” opbouwen en wordt klarna/afterpay niet beschikbaar gesteld aan onbekende klanten.

Ik heb ook ooit besteld bij een webshop waarbij je bij levering op je huisadres, wel achteraf kon betalen, maar wanneer ik het wilde laten leveren bij een afhaalpunt, dit niet kon.

Wat ook kan: op je huidige adres woonde voorheen een wanbetaler.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 27-04-20 15:40, in het totaal 2 keer bewerkt

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:39

Ik heb ook een box besteld..
was wel nieuwsgierig geworden :o

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:53

Jenkins schreef:
Ik heb mijn preview binnen!

Er zitten leuke dingen tussen. Helaas voor mijn budget toch wel wat aan de hoge kant. Even per kleding stuk wat ik er van vind:
(O ik ben trouwens 1.63 hoog en weer 83 kilo. Ben vrij dik bij mijn buik/heupen. Dus wil graag kleding dat beetje verbergd/afkleed)

Rode jurk - ben niet echt fan van de print. Beetje chaotisch. €60,-
- roze blazer - vind het kleurtje prachtig. Ben alleen bang dat ik hier dikker in lijk. Maar wil m wel even passen. €27,99
- wit shirt - vind ik mooi. Maar wel wat duur voor wit shirt. €30,-
- grijze + blauwe spijkerbroek - ik draag nooit spijkerbroeken want die zitten nooit lekker ivm brede heupen. Maar wil ze wel proberen. €60,- en €50,-
- blauw vest - vind ik beetje oma achtig €45
- roze gympen - love de kleur, maar of ik nog een paar schoenen nodig heb... :') €60,-
- blauwe tuniek - leuk! €25,45
- zwarte tuniek - beetje duur voor simpel zwart.€40
- zwarte vest - ik ben meer van de lange vesten, maar misschien staat het leuk. €32
- blauwe jurk - heel schattig! Ben benieuwd of dit beetje de curves op een goede manier toont. Wel beetje duur €59,95

Ik twijfel nog erg welke wel en welke niet..

[ [url=m/0hJW9S.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de jurken wel leuk! Maar ik ben ook fan van jurken, in de zomer.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:54

PerleB schreef:

Is dat achteraf betalen via Afterpay/Klarna of een dergelijke service?
Van Klarna weet ik inmiddels dat ze gewoon hele wijken/straten/postcodegebieden negatief eruit filteren (Kon zelfs niet iets voor 10€ ofzo bestellen in mijn geval) omdat er blijkbaar teveel wanbetalers zijn geweest. Niet eens alleen specifieke adressen. Heel oneerlijk en poedersuiker maar helaas ook niks aan te doen.

Ik twijfel nog... ik heb m al een keer ingevuld maar kon maar kiezen uit 2 stylisten waarin ik op basis van de omschrijving in geen van beide vertrouwen had dat ze iets konden kiezen wat mijn ding zou zijn. Ik zou het echt banketstaaf vinden om alles te moeten weigeren van een preview. Ik wil echt aparte dingen, bijzondere items en wat ik zelf niet zo snel op een grote site op zalando zou kunnen opzoeken of uitkiezen. Geen effen shirtjes, simpele broek of iets met een duizend in een dozijn printje. Budget zou er dan ook naar mogen zijn. Ik vul het waarschijnlijk later nog een keer in, kijken of ik een stylist krijg waar ik een beter gevoel bij heb. Kreeg nu dus stylistes met woorden als ‘klassiek’ en ‘trendy’ in hun omschrijving, als er iets is wat niet bij mij past... :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:11

Moet je een box altijd laten komen, of kan je na een preview ook aangeven dat het hem toch niet gaat worden en ze de box dan ook niet hoeven sturen?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:15

_mexx_lady_ schreef:
Moet je een box altijd laten komen, of kan je na een preview ook aangeven dat het hem toch niet gaat worden en ze de box dan ook niet hoeven sturen?

Je kan na de preview nog annuleren

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:17

Je kunt de box tijdens de preview nog annuleren en ik kon hem tot vanochtend nadat ik zaterdag had geantwoord op mijn preview nog annuleren. Nu inmiddels niet meer, want hij is nu bij de stap "outfit wordt ingepakt". Ik vind het wel jammer dat ik nu dus mijn vervangende items niet te zien krijg. Oh wacht, nu staat het bij bestellingen.

Even delen:
Afbeelding

De schoenen zijn nu goedkope navy sneakers van 20 euro geworden, dus even afwachten hoe lekker die zit. Het oranje shirt is nu het donkere blouse met bloemen, even afwachten hoe die valt want blousjes vallen mij meestal te strak om de schouder. De khaki broek twijfel ik over de kleur, want ik heb nog nooit een khaki broek gehad.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 27-04-20 16:24, in het totaal 2 keer bewerkt

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:18

OH MB wat erg!! Dit kan toch niet? Wie is jouw styliste? Mag ook per pb. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:21

Oke, fijn om te weten. Jullie hebben me warm gemaakt, ik ga toch maar eens kijken wat ze voor mij in petto hebben :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:27

Ik heb net mijn styliste nog maar extra berichtje gestuurd met beetje m’n smaak en wat echt niet :') al staat de uitleg bij haarzelf me wel aan. Wil alvast een tegenvallende preview voorkomen..

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:29

Een aantal maanden geleden ook ‘lid’ geworden, alles gecanceld geloof ik.
Nu ik dit topic gevonden heb, heb ik mijn drie maandelijkse setje wat naar voren geschoven. Word nu toch wel weer nieuwsgierig.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:00

Ohh oeps, ik ben bang dat ik ook een box heb besteld... :+ <3

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:07

Als je een box hebt besteld zit je dan verplicht aan een herhaalbox over een aantal maanden.. of kun je dat ook annuleren indien je niet nodig bent..
heb geloof ik niet heel precies dr regels door gelezen.. oeps..

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:09

@Evelien nee, je kunt een eenmalige box bestellen. Dat heb ik ook gedaan.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:15

Jorex schreef:
@Evelien nee, je kunt een eenmalige box bestellen. Dat heb ik ook gedaan.

Aha.. oké dan hoop ik maar dat het een eenmalige box is.. :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:54

_evelien_ schreef:
Als je een box hebt besteld zit je dan verplicht aan een herhaalbox over een aantal maanden.. of kun je dat ook annuleren indien je niet nodig bent..
heb geloof ik niet heel precies dr regels door gelezen.. oeps..

Herhaalbox? Je vertelt iets nieuws :').. oeps :+

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:05

Ik heb geen goede ervaringen met de zalon box, heel ouwelijk wat ik kreeg. 2 x toe, 1 topje gehouden.. bestel nu de maison 365 box, daar steeds wel meerdere passende items kwa smaak

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:27

Jorex schreef:
Je kunt de box tijdens de preview nog annuleren en ik kon hem tot vanochtend nadat ik zaterdag had geantwoord op mijn preview nog annuleren. Nu inmiddels niet meer, want hij is nu bij de stap "outfit wordt ingepakt". Ik vind het wel jammer dat ik nu dus mijn vervangende items niet te zien krijg. Oh wacht, nu staat het bij bestellingen.

Even delen:
[ [url=m/s0U06R.png]Afbeelding[/url] ]

De schoenen zijn nu goedkope navy sneakers van 20 euro geworden, dus even afwachten hoe lekker die zit. Het oranje shirt is nu het donkere blouse met bloemen, even afwachten hoe die valt want blousjes vallen mij meestal te strak om de schouder. De khaki broek twijfel ik over de kleur, want ik heb nog nooit een khaki broek gehad.

Die vind ik dan wel weer heel tof. Apart die broek maar mss supermooi en de rest kan je mooi erbij combineren.