Shadow0 schreef:Ik vind het maar van weinig creativiteit getuigen hoor. Nee, als je alles precies zo probeert te doen als 2 maanden terug, maar dan met anderhalve meter afstand, dan werkt het niet.
Maar hallo, toon die ondernemersgeest! Wees creatief! We hadden hier (maar ja, ook al weer tijden ten onder gegaan) een sushibar of zoiets die een lopende band hadden waarop je maaltijd langskwam. Dekseltje optillen en gaan. We hebben drones, 3d printers, apps, ipads. Maak er een concept van en mensen staan te popelen om het een keertje uit te proberen.
Of doe het niet, dat kan ook, want het is natuurlijk prima om het niet te doen. Maar dan geldt voor ondernemers wel dat het dus einde verhaal kan zijn. Maar de overheid heeft niet een plicht (mi) om volksgezondheid te offeren zodat het een beetje leuk voor de ondernemers is.
(Wat dat betreft vind ik de horeca als sector uberhaupt wat snel de verantwoordelijkheid buiten zichzelf leggen. Bv klagen dat klanten wegblijven, maar niet investeren in de gastvrijheid van je personeel, dat soort dingen.)
En wie gaat dat betalen?
Ik heb een preventie scherm besteld, €100, ex...
En heb ze ook al veel duurder gezien