Op straat gezet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Re: Op straat gezet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 20:05

Kan beter

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:40

FennyPower schreef:
Kan beter

Vertel?
Wat is er gebeurd? :(:)

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 21:20

Het gaat met mij gewoon heel slecht. En het vinden van een huis gaat gewoon niet soepel..
Maar gelukkig heb ik mijn katjes..Afbeelding
Afbeelding
Dol op mijn lieve meisje <3
Afbeelding
Afbeelding

En is er een bokker die mij helpt met bepaalde dingen.
En mag ik altijd heen om met haar paardjes bezig te gaan. (Helaas wel erg ver)

Ook is er een bokker (die ik dan via marktplaats heb leren kennen) die haar pony beschikbaar wil stellen.
Dus af en toe ga ik er heen om met de paardjes bezig te zijn :)

Door de verhuizing ben ik mijn rijschoenen kwijt.. ik ben nog opzoek dus.
Het was overigs een rustig stap ritje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar vaak als ik alleen ben nu, komt er gewoon zoveel omhoog. Op zulke momenten gaat het zo slecht..
Mijn oude huisarts heeft het zomaar afgesloten en laat niks meer horen. En de nieuwe huisarts schiet maar niet op met de bevestiging dat ik daar aan verbonden ben..

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 21:33

En verder zit ik een beetje 24/7 muziek te luisteren en ben ik deel bezig met nog een cursus die ik heb al een aantal maand..
Maar dat gaat niet heel soepel, het is veel lees werk en kost ook nog eens dubbel zoveel enegrie. Het verwerken maar ook de praktijk oefeningen.
En zit ik mega veel op bokt de kraamtopics te volgen. Al die leuke veulentjes :)
Laatst bijgewerkt door FennyPower op 05-05-20 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:34

Ach meisje toch, dikke knuffel :(:) Het zit je ook niet mee. En zeker in deze tijd is het lastig.
Wat fijn dat je toch af en toe een eindje kan rijden. Wat een mooi paard. En leuke katten heb je!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:52

:(:) Ik vind dat je je echt heel sterk houdt..

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:56

Wat een prachtige katten heb je <3 Fijn dat ze bij je zijn. En wat lief van de Bokker dat je haar paard soms mag rijden!

Heb je op het moment wel een dak boven je hoofd?

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 21:58

Ja ik heb een dak boven mijn hoofd, al is het geen geschikte locatie voor mij.
Maar goed, even vol houden..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:03

Cayenne schreef:
:(:) Ik vind dat je je echt heel sterk houdt..

Dit vind ik ook. En fijn dat er wat mensen zijn die je wat mee op sleeptouw nemen, zodat je ook ontspannen momentjes kan hebben soms.

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:15

Dit is een heel lastige periode voor je, maar oh wat vond ik die foto's van jou op het paardje leuk om te zien! Je ziet er ontspannen uit daar, net als met je katjes. Fijn dat er ook nog wat van die fijne momenten kunnen zijn in deze periode. <3

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 22:17

Serenity350 schreef:
Dit is een heel lastige periode voor je, maar oh wat vond ik die foto's van jou op het paardje leuk om te zien! Je ziet er ontspannen uit daar, net als met je katjes. Fijn dat er ook nog wat van die fijne momenten kunnen zijn in deze periode. <3

:)

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 01:36

Ik heb het zo gehad.. Ik heb nu al 2 nachten door moeten halen...
Ik voel me gewoon slecht... ;(
Ik wil graag een plek vinden voor mij en mijn katten zo snel mogelijk maar ik weet in godsnaam niet hoe.. zonder inkomen... Ik zit vast aan de persoon met inkomen...
Mijn moeder heb ik uit alle stres al een paar weken weer in beeld... Maar zij kan niks vanwege haar uitkering..
Ik ben bang.. Waarom kan ik niks meer.. ;(

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 06:36

En waarom is werk niet mogelijk of anders en uitkering? Je katten tijdelijk ergens onderbrengen en naar en opvang gaan en vandaar uit zoeken naar een blijvende oplossing. Been there done that en zelfs met inkomen was het lastig maar zonder inkomen helemaal. Als je gezond bent is er werk te vinden zelfs in deze tijd

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:08

Lynn_Nikita schreef:
En waarom is werk niet mogelijk of anders en uitkering? Je katten tijdelijk ergens onderbrengen en naar en opvang gaan en vandaar uit zoeken naar een blijvende oplossing. Been there done that en zelfs met inkomen was het lastig maar zonder inkomen helemaal. Als je gezond bent is er werk te vinden zelfs in deze tijd

Idd, ook al lukt werken nu niet, heb je geen recht op een inkomen?

Kan je moeder niet tijdelijk de katten opvangen?

Waar is je vriend in dit geheel?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:12

Loop bedrijven/winkels binnen,vraag of ze werk hebben,desnoods bezorgen van pizza's ofzo. Werk is heus te krijgen, maar je moet er wel wat voor doen.....

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:26

Waar sta je ingeschreven? Is dat in je nieuwe gemeente? En dit zijn antwoorden die privé zijn dus die hoef je niet in het openbaar te antwoorden maar kunnen van belang zijn bij een urgentie aanvraag. Als je wel in je nieuwe gemeente staat ingeschreven kan dat lastiger zijn. Al vraag ik mij af of jij geen recht hebt op een begeleid wonen traject ivm. Jou achtergrond.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 07:37

Uitkering heb ik geen recht op.. ik woon bij 2 mensen met inkomen.
Had dat al aangevraagd.
We mijn 'vriend ' en ik staan ingeschreven bij thuiskompas en acantus. Alleen samen wonen is niet meer verstandig simpel weg..
We hebben al 2 dagen een hele heftige ruzie.. dag maar ook nacht.. En zijn vriend waar we bij in wonen komt voor hem op.
Ik kan niks.. Ze reageren het zelfs op de katten.
Ik heb gewoon een groot fout in mijn leven gemaakt waardoor ik in zijn fouten en problemen mee gesleurd ben...En nu zo zit en niks kan...
Ik wil werken maar het gaat zo lastig nu.. corona , maar mezelf, daarnaast wordt ik niet aangenomen..

Ik wordt nu ook heel erg onder druk gezet..Afbeelding
Mijn arme lieverd, die me troost door bij me te liggen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:39

Dat gevoel kreeg ik al daarom de vraag sta je ingeschreven in je nieuwe woonomgeving of nog in je oude woonomgeving? Dat maakt dat je misschien makkelijker terug kan.

Is terug gaan naar je moeder een optie? Jij hebt geen inkomen, bent haar kind dat zal haar in inkomen niet moeten raken. Wel in bestedingsruimte van haar natuurlijk.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:44

Je moet nooit afhankelijk zijn van een ander. Seizoenswerk is er nu voldoende, boerenbedrijven hebben werk genoeg. Heb je al eens bij een opvang geïnformeerd, bv jongerenopvang? Hier is dat tot 21 jaar en vanuit hun kun je verder zoeken naar wat voor jezelf. ook uitkering aanvragen en verder zoeken naar een baan. Katten kunnen niet mee maar is er geen opvang in de buurt mogelijk? Mijne heeft ook een aantal maanden ergens opgevangen gezeten totdat ik een woning had

Ja, de situatie is rot nu, dat je je katten bij je wil houden is ook logisch maar je zet ze niet op straat je zorgt voor tijdelijke opvang en geef jezelf een schop onder je hol en zoek hulp. Huisarts, gemeente, jongerenopvang. Er is vanalles mogelijk maar je moet wel zelf actie ondernemen en niet zo zielig afwachten en afhankelijk zijn van anderen die je komen redden. Je zal zelf dingen moeten ondernemen

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:52

Je had maatschappelijke begeleiding toch?! Kunnen ze vanuit daar niks voor je betekenen. Ik denk dat jij op de rit geholpen moet worden.
Zou het niet verstandig zijn bij die vriend uit huis weg te gaan? Wellicht tijdelijk naar je moeder en vanuit daar verder bouwen aan je toekomst. Probeer ook in oplossingen te denken, niet aan wat allemaal niet kan.
Ik weet dat je in het noorden woont, maar hier in het westen zitten ze te springen om personeel in de kassen. En dat hoeft echt geen fysiek zwaar werk te zijn hoor. En het betaald ook nog goed.
Soms kunnen ze zelfs bemiddelen in (tijdelijke) huisvesting.
Mocht je dit evt. overwegen kan ik je namen van betrouwbare uitzendbureaus geven.
Maar ik denk dat je kleine stapjes moet nemen; weg bij die vriend, op zoek naar goede begeleiding en uiteindelijk werk en of naar school. Werk aan je toekomst!
Sterkte!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 07:59

De persoon van zienn doet niks.. er is een bokker die deze gesprek gelezen heeft.. dan zegt hij dat hij vaak gebeld heeft maar niet.. En laat hij niks meer horen.
Hij appt nu alleen met hoe het er voor staat, dan reageer ik.. Maar krijg ik geen reactie .
Ik probeerde die man ook te bellen maar dat lukt niet.
Mijn verhaal ligt nu bij stichting MEE ze kijken wat we kunnen doen..

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 07:59

En idd wat je zegt.. Dat is ook wat ik wil..
En dit ook allemaal vlak voor mijn verjaardag.. :(

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 08:03

Ach meisje wat klote dat het allemaal zo slecht gaat.

Was er niet in dit topic een aanbod dat je bij een Bokker kon logeren?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 08:04

FennyPower schreef:
De persoon van zienn doet niks.. er is een bokker die deze gesprek gelezen heeft.. dan zegt hij dat hij vaak gebeld heeft maar niet.. En laat hij niks meer horen.
Hij appt nu alleen met hoe het er voor staat, dan reageer ik.. Maar krijg ik geen reactie .
Ik probeerde die man ook te bellen maar dat lukt niet.
Mijn verhaal ligt nu bij stichting MEE ze kijken wat we kunnen doen..

Maar dan de vraag in welke gemeente je bent ingeschreven? Is dat nog je oude gemeente? Of je nieuwe?

En zijn de inschrijvingen bij de woningstichtingen van jou? Of samen met je vriend.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 08:05

_Nelleke_ schreef:
Ach meisje wat klote dat het allemaal zo slecht gaat.

Was er niet in dit topic een aanbod dat je bij een Bokker kon logeren?

Ja geloof het wel, maar dan neem ik mijn problemen mee naar deze bokker daar zit ik ook mee.
Weet niet meer welke bokker, mijn kop is als een zeef..
Ik ben zo in de war.