Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Mijn kat is een soort van not amused geloof ik… Die ligt heel demonstratief boven in zijn mandje. Z'n hele ritme is ontregeld nu hij de hele dag mag buiten spelen
san4nie schreef:Janine1990 schreef:Mijn kat is een soort van not amused geloof ik… Die ligt heel demonstratief boven in zijn mandje. Z'n hele ritme is ontregeld nu hij de hele dag mag buiten spelen
Ik heb alle katten kleedjes en mandjes in de was gedaan..![]()
Lekker bezig San!
[ [url=m/7tRWEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hield altijd heel erg van bakken. Maar kwam er steeds niet van. Nu weer wat opgepakt, gisteravond een boterkoek gemaakt.
san4nie schreef:Janine1990 schreef:Mijn kat is een soort van not amused geloof ik… Die ligt heel demonstratief boven in zijn mandje. Z'n hele ritme is ontregeld nu hij de hele dag mag buiten spelen
Ik heb alle katten kleedjes en mandjes in de was gedaan..![]()
Lekker bezig San!
[ [url=m/7tRWEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hield altijd heel erg van bakken. Maar kwam er steeds niet van. Nu weer wat opgepakt, gisteravond een boterkoek gemaakt.
Whale schreef:Mijn honden ook. Als je een woord zegt dat begint met 'sto' vliegt m'n jongste al naar de gangkast toe omdat hij dan denkt dat hij een kauwstokje krijgt(doet hij ook als je kerstboom zegt, om één of andere reden heeft hij dat ook gelinkt aan het krijgen van een kauwstokje...
Je moet ook niet al te hard douchen zeggen want dan begint m'n oudste hond al te trillen
_San87_ schreef:Mijn honden verstaan bepaalde woorden iets te goed. Vriend en ik hebben het inmiddels niet meer over de honden een plasje laten doen, maar ik laat de honden even p-l-a-s-s-e-n
.