Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iriscope schreef:Justme_Lisaa; Ik ben ook bang voor je. Het is in Zuid Afrika nog niet erg lang, maar het verspreidt zich nu steeds sneller en sneller. Ik gok dat ze happy zijn als je verplaatst ipv afzegt, want het toerisme gaat hier ook een flinke klap krijgen. Ik ga voor je duimen!
MoniqueT schreef:Hier in Spanje zijn juist enorm veel besmettingen geweest doordat mensen vanuit de stad naar vakantiehuizen gingen. Streng verboden nu! Blijf thuis!
MoniqueT schreef:Mensen gingen daar ook boodschappen doen en wandelen. Nu zijn zelfs stranden, parken en bossen afgesloten. Als iedereen blijft recreëren, gaat het vanzelf strenger worden.
Boras schreef:Ik blijf nu liever in mijn eigen woning dan in een vakantiehuisje waar een paar uur voor jou wildvreemden verbleven en mogelijk een schoonmaker bezig is geweest.
Ik heb nu geen behoefte aan indirect contact met wildvreemden.
Cubone schreef:Ik zie ook niets mis met in een hutje op de hei gaan zitten. Boodschappen doen is gevaarlijker. Wat denk je van je winkelkarretje in de supermarkt? Of de zelfscanner die je vast pakt. Als we het over smerig en risicovol hebben..