Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rakkie123 schreef:Loretta
En jij denkt dat mensen veranderen, ik denk dat als de situatie voorbij is de meeste mensen eerst flink feest gaan vieren en kinderen maken.
Daarna gaan ze gewoon weer door waar ze gebleven zijn en de economie weer terug naar het oude peil en groeiende brengen.
Ze zullen zo nu en dan eens terugdenken aan het feit dat de rust heerlijk was...
Maar verder dan dat, nee
Mizora, das een hoop....maar bij een griepepidemie is dat toch altijd dichter bij en veel meer....
Ik kwam ruim een jaar geleden uit Uden hierhien, dat schijnt het episch centrum te zijn....
Maar ook daar ken ik niemand die het heeft, terwijl ik daar mijn hele leven heb gewoond, 3 meiden heb wonen.
Dus het blijft ver van mijn bed, tot nu toe.
Wellicht stilte voor de storm.
Rakkie123 schreef:Niet iedereen laat zich zo meeslepen.
Dat is een betere benaming, nuchter, volgend en je niet gek laten maken.
Ik heb wel wat beters te doen met mijn clienten.
Handen vol aan om die niet te laten ontsporen met alle maatregelen, dus een beetje onderkoeld blijven, is in mijn ogen het beste.
Ik hou rekening dat het uit de hand loopt maar het net zo goed reuze meevallen.
En nee, kijk geen netflix, weet niet eens hoe het werkt, luister naar NPO 1.
En naar https://www.youtube.com/watch?v=u5PG7aRYS1k
Rakkie123 schreef:Altijd weer wonderbaarlijk dat mensen menen dat je mensen met afwijkende meningen als dom, niet empatisch moet bestempelen.
Zegt wel weer voldoende over Bokt....
En Qerty mijn meiden zijn net zo nuchter als ik, die hebben niet zo'n boodschap aan bangmakerij.
Electra63 schreef:Ik verbaas me sowieso als ik hoor of lees hoe weinig sommigen naar nieuws kijken. Die Netflixen alleen en kijken vloggers op YT.
Rakkie123 schreef:Altijd weer wonderbaarlijk dat mensen menen dat je mensen met afwijkende meningen als dom, niet empatisch moet bestempelen.
Zegt wel weer voldoende over Bokt....
En Qerty mijn meiden zijn net zo nuchter als ik, die hebben niet zo'n boodschap aan bangmakerij.
mvdende schreef:Ik ben het wel met Rakkie eens eigenlijk!
Waarschijnlijk heeft een vriendin van mij ook corona, maar op wat gesnotter en iets benauwd na, voelt ze zich prima. Haar 6 jaar oude zoontje heeft dezelfde symptomen en voelt zich ook best.
Voor 80% van de bevolking is COVID-19 niet meer dan een verkoudheid.
En natuurlijk is 20% van 17000000 mensen veel, maar het gros merkt er niet zoveel van.
Ik vind de maatregelen dan ook veel te ver gaan.
Restaurant dicht! Terwijl er misschien een prima tussen oplossing te vinden zou zijn geweest in alleen terras open en voldoende ruimte tussen de tafeltjes.
moonsparkle schreef:Bij m'n vader op het werk zijn gisteren ook de eerste drie ontslagen
mvdende schreef:Ik ben het wel met Rakkie eens eigenlijk!
Waarschijnlijk heeft een vriendin van mij ook corona, maar op wat gesnotter en iets benauwd na, voelt ze zich prima. Haar 6 jaar oude zoontje heeft dezelfde symptomen en voelt zich ook best.
Voor 80% van de bevolking is COVID-19 niet meer dan een verkoudheid.
En natuurlijk is 20% van 17000000 mensen veel, maar het gros merkt er niet zoveel van.
Ik vind de maatregelen dan ook veel te ver gaan.
Restaurant dicht! Terwijl er misschien een prima tussen oplossing te vinden zou zijn geweest in alleen terras open en voldoende ruimte tussen de tafeltjes.
Qerty schreef:Als je de bijzondere bijstand bedoelt, dat is geen lening, maar een uitkering.
moonsparkle schreef:Even een vraag, misschien weet iemand het. Ik dacht wat fijn van die uitkering voor zzpers, maar als ik me in lees lijkt het een lening te zijn? Eigenlijk durf ik daar niet aan omdat je niet weet hoe lang dit gaat duren. Weet iemand er wat meer over te vertellen?