De honden willen ook liever binnen blijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Hier net een hele grote boom omgevallen. Gelukkig wel in het water.
De eendjes zijn aan het schuilen onder het bruggetje.
Was nog even een rondje buiten aan het doen maar met die slagregen die er nu is toch maar snel naar binnnen.
Lisitano schreef:Net onder Den Haag is het nu begonnen met regenen. De wind lijkt minder hard dan vanmorgen maar de rukken zijn wel zo hard dat ik een paar passen naar achter werd geblazen.
De honden willen ook liever binnen blijven
poetser schreef:Pfff, het mag gaan stoppen van mij. De wind giert, rukt aan het dak en de muren en ramen rammelen dat het niet leuk meer is. Het is inmiddels ook beginnen gieten.
Een kennis van mij is naar de camping gegaan om zijn stacaravan te beveiligen. Echter vind hij het niet verantwoord om nog terug naar huis te rijden. Hoe veilig is hij in dat ding? Het gaat om een grote, stevige caravan, maar wel al wat ouder.
poetser schreef:Een kennis van mij is naar de camping gegaan om zijn stacaravan te beveiligen. Echter vind hij het niet verantwoord om nog terug naar huis te rijden. Hoe veilig is hij in dat ding? Het gaat om een grote, stevige caravan, maar wel al wat ouder.
Sanniejtjuh schreef:Pfffff kan wel huilen hier(kop noord holland) Het spookt hier verschikkelijk, windkracht 10, windstoten niet normaal, regen komt met grote vlagen e. het is al de hele middag donker. Zo blij als het voorbij is en alles heel blijft. Paarden om 1 uur al binnen gedaan, toen was het al windkracht 9.
Gister alles op het erf opgeruimd, extra schroeven in onze oude schuur...
Blij als het morgen minder hard gaat..
Caira schreef:Sanniejtjuh schreef:Pfffff kan wel huilen hier(kop noord holland) Het spookt hier verschikkelijk, windkracht 10, windstoten niet normaal, regen komt met grote vlagen e. het is al de hele middag donker. Zo blij als het voorbij is en alles heel blijft. Paarden om 1 uur al binnen gedaan, toen was het al windkracht 9.
Gister alles op het erf opgeruimd, extra schroeven in onze oude schuur...
Blij als het morgen minder hard gaat..
Waar woon jij? Hier in Schoorl valt het vooralsnog alles mee, maar ik weet niet wanneer hij op zijn ergst is?