Britta31 schreef:Als jullie toch gaan twijfelen Ga een aflevering kijken van de Nanny Jo Frost.Ben je gelijk genezen.
Of een dagje Ikea op zaterdag en daarna naar de mc Donalds.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Mando schreef:Ach sommige zijn best wel schattig als ze de loeihoorn maar niet aanzetten en opgevoed zijn.
Ik haat kinderen niet, sommige zijn best grappig vooral als je ermee kan praten op een normale manier.
Ik wil ze alleen zelf niet.
Loeihoorn.
Maar, eens. En ik vind baby's eng.
Qimm schreef:_San87_ schreef:
Loeihoorn.
Maar, eens. En ik vind baby's eng.
Ik ook, ik snáp ze niet!
Kinderen waar je mee kunt praten vind ik wat minder problematisch, baby's vind ik gewoon eng (en lelijk).
Smallheal schreef:Omdat je vader in de Caraïben woont en je die toch graag zo nu en dan wil zien?Snap sws niet waarom je met een baby zou gaan vliegen.
Heb zelf overigens nog nooit gevlogen dat scheelt misschien ook wel. Niet omdat ik het niet wil maar ben nooit verder geweest dan Frankrijk
_San87_ schreef:En die grijpgrage handjes die dan je vinger vermorzelen en gewoon niet loslaten... ben daar één keer ingetrapt toen ik als kind een keer mee was op kraamvisite: "Hou je vinger maar bij het handje," nou, echt nooit meer.Het gaat niet om het niet kunnen praten of zo. Ze staren je zo aan, van die lege hulzen zonder verstand.
Mo_86 schreef:Oh ben niet de enige dus met nachtmerries over een zwangerschap. Ben dus elke maand oprecht blij als het weer eh, ‘feestweek’ is en doe ook regelmatig een test om elk risico uit te sluiten dat m’n nachtmerrie realiteit wordt.