Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 17:00

Dat ik me gewoon slecht voel. En zo lelijk. Ik was nooit echt zeker of ik er goed uitzag, daar probeerde ik vooral niet aan te denken, maar de waarheid is hard. Het is lastig om je goed te voelen wanneer je net doe realisatie hebt gehad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 17:03

Lestrange01 schreef:
Dat ik me gewoon slecht voel. En zo lelijk. Ik was nooit echt zeker of ik er goed uitzag, daar probeerde ik vooral niet aan te denken, maar de waarheid is hard. Het is lastig om je goed te voelen wanneer je net doe realisatie hebt gehad.

?? Er zijn miljarden mensen op de aarde. Er zullen er zat zijn die je lelijk vinden. Nog veel meer die je mooi vinden. Maar er is er maar 1 die jou mooi moet vinden. Dat is jij zelf.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 17:16

Dat ik net een nieuws bericht las over dat er weer een konijn gedumpt is in een kartonnen doos. Hoe kunnen sommige mensen...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 17:30

Rekeningen die nog naar verkeerde adres zijn gegaan, hierdoor ik weer extra moet betalen. -O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 17:55

Dreumes die de hele tijd zit te drammen en huilen, zet hem gewoon even vast in een stoel ofzo of breng hem naar bed.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:01

Mijzelf. Is december al voorbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:04

Lestrange01 schreef:

Nou meid.... Neeeeee dat is geen fijn gevoel.
Wie maakt jou nou wijs dat dat waarheid is?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:06

Lestrange01 schreef:

Ach lieve schat, dat is toch helemaal niet nodig.. dikke knuffel voor jou Y;(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:08

Lestrange01 schreef:

Die negativiteit heb je niet nodig in je leven. Die persoon die je dit wijsmaakt moet je gewoon negeren.
Ieder persoon is prachtig op zijn eigen manier <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:22

Afgescheept worden met AB kuur.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:23

Gigantisch jankmomentje maar houd me in. Kan niet eens mn vlees snijden in het restaurant, wel geprobeerd en verga nu ontzettend van de pijn. Zo nog moeten autorijden(hele nacht nachtmerries gehad rondom auto ongeluk). Nee gaat lekker....

Bah. Bah. Bah.
En dan gaan ze nog rot opmerkingen maken dat ik nog thuiswoon. Dat is mn geluk want dan hoef ik me niet druk te maken dat ik nóg meer niet kan :( (pijnpoli)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:25

:(:) iedereen die hem gebruiken kan

12Km gelopen en nu zeer zitvlak >;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:26

Het feit dat mensen andere mensen neer moeten halen :( kijkend naar alleen al deze pagina...
Waarom is het toch zo moeilijk om voor anderen begrip op te brengen of überhaupt te respecteren...

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:54

CalipsoLover schreef:
Ivana78 schreef:
Begin december 2 kittens gekocht, 1 voelde zich gisteren wat ziekjes dus ik ben net opgestaan..... ligt ze dood in de speelkamer :( ik voel me zo rot

Oh wat verschrikkelijk. Ik ben zo gehecht aan mijn pluisbol, wil het me niet voorstellen. :(:)
Weet je al wat de oorzaak is? Ook even de fokker contacteren, je hebt hoogstwaarschijnlijk een kitten gekregen die niet gezond is. Wat voor kittens zijn het?

We weten de doodsoorzaak helaas niet, de Fokker is gecontacteerd die vond het heel erg voor ons maar kon verder niks voor ons doen...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:59

Valerie93 schreef:
Dat ik net een nieuws bericht las over dat er weer een konijn gedumpt is in een kartonnen doos. Hoe kunnen sommige mensen...

Ach mensen zijn zo egoïstisch, ik had mijn laatste gecastreerde ram geplaatst (bij lieve kennisen waar ik vaak ben in hun groep) omdat ik geen konijnen meer wou.
De plaats leeg en schoon en op het gemak wat afbouwen aan beesten.
Wat zit er nu weer op de plaats in een hok.

Juist een gedumpt konijn, was van mensen met 2 jongetjes. Na een jaar waren ze het beu want het hok schoonmaken was veel te veel werk en het konijn onderhouden ook aldus moeder.
(]^{%{\%.>|> alleen al aan cavias onderhoud ik 9 hokken en nog niet ge spreken over kattenbakken en paardenstallen)
Krijg de hik echt waar {:)-:(
Heb het konijn onderschept en ze zit hier wel even prima.
Leuke is wel dat ze nooit echt los is geweest en ze de hele plaats voor zichzelf heeft en die is best groot bij mij.
Als ik kijk rent en vliegt ze letterlijk rond en ze komt inmiddels ook Naar me toe.
Maar goed waar is de verantwoording tegenwoordig ook bij de ouders {:)-:(
Ik wou hem eigenlijk echt niet maar een beest laten zitten bestaat niet {:)-:(

Lestrange, waar vandaan komt het precies dat jij zo denkt :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:03

Moeder die weer ouderwets op dreef is en mijn broer die er vandoor gegaan is daardoor |o

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:16

Lestrange01 schreef:

Ik ben 13 jaar lang gepest door m'n hele omgeving inclusief m'n broer en lelijk genoemd van alien hoofd tot wat je maar kan bedenken. Heb er altijd veel verdriet om gehad maar op t gegeven moment ben ik voor de spiegel gaan staan en heb ik echt goed mezelf bekeken en dat een paar weken lang en uiteindelijk dacht ik: maar zo erg is het toch niet? Toen ben ik langzamerhand mezelf meer gaan waarderen. Ik heb er nog steeds moeite mee soms, maar ik probeer mezelf voor te houden dar wanneer iemand me lelijk vind, die mening niet telt. Ik hoop dat je misschien ook op die manier meer kunt waarderen. Je bent perfect zoals je bent!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:37

Lau schreef heet al, iedereen is mooi op zijn eigen manier.

Wat stom dat er zoveel mensen zijn die anderen lichamelijk en geestelijk pijn doen.

En vlees niet zelf kunnen snijden is rot.
Geen tafelgenoot die wilde snijden?
Hier is mijn man de klos als snijden niet lukt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:42

luuntje schreef:

Jawel hoor. Maar als 26jarige schaam ik me nogal om mijn bord aan mijn moeder te geven om te snijden..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:58

xDenies schreef:
luuntje schreef:

Jawel hoor. Maar als 26jarige schaam ik me nogal om mijn bord aan mijn moeder te geven om te snijden..

Gewoon doen!!!
Vorige jaar kon ik niet snijden ivm gebroken bovenarm.
Ik heb mooi mijn bord naar mn zusje geschoven zodat ze kon snijden voor mij.
Oke ik heb mij ook in de nesten gewerkt doordat ik koppig met 1 hand wat wou doen wat dus niet kon

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:36

Dat ik me verveel. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:53

nicole_floor schreef:
Dat ik me verveel. :')

Ruilen voel mij nu stoned van de AB. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:18

Dat ik mijn haar net in de verf heb en heel nodig naar de wc moet en dat is niet praktisch met lang geverfd haar. Slecht gepland weer

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:28

Lig al een half uur op bed naar het gedreun en gestamp van de buren een huis verderop te luisteren. Hoe in vredesnaam krijgen ze het voor elkaar... ik wil slapen, heb pijn en moet weer op tijd op :( Ga toch naar huis zeg..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:34

Eh dat er pus uit mijn neus komt. :=

Weet niet wat voor AB kuur is dat ik gekregen heb. :o