Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:42

Wat een slappe hap. Beter kwijt dan rijk maar verdrietig is het wel. Sterkte vrouw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:46

Ach sch#*t, wat een rotstreek. En dan nog even de bal bij jou neerleggen ook, met z'n "jou niet kwijt willen" Of jij het dan maar even uit wil maken, dan hoeft hij dat niet te doen, want dat vindt ie moeilijk.
Slappe hap.

:(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-20 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:46

Oh TS wat een nare wending |(
Maar halló wat een zak patat die vent! Jeeeemig 8)7

Sterkte! Laat hem maar lekker uithuilen met zijn krokodillentranen bij zijn 17 jarige meidje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:51

Susanne schreef:
Sterkte! Laat hem maar lekker uithuilen met zijn krokodillentranen bij zijn 17 jarige meidje.

Ik vrees dat zelfs een meisje van 17 nog te volwassen is voor zo'n man. -O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:54

Bah wat een hufter! Hopelijk kun je nu dit toch wel gaan afsluiten. :(:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:03

blubblabhoi schreef:
Het aller ergste is nog, dat hij gister met krokodillentranen heeft lopen verkondigen dat het hem niet lukt de knoop door te hakken. Dat hij te veel twijfels heeft, dat hij me niet kwijt wil. Dat hij me echt in november ten huwelijk wilde vragen. Hoe kun je dan twee maanden later vreemd gaan. Ik kan er met m'n kop niet bij. Uit al z'n acties blijkt dat hij al gekozen heeft, hij kan alleen niet eerlijk zijn tegenover zichzelf.
Hij zal best ontzettend overhoop hebben gelegen met zijn gevoelens. En nog steeds. Jij hoeft daar geen begrip voor te hebben, dat is niet aan de orde, laat die hele sh*t gewoon aan hem om zelf uit te zoeken. Kost jou alleen maar energie.

Dat meisje moet je er overigens niet op aankijken, het is 100% zíjn verantwoordelijkheid dat hij zijn gevoelens voor haar niet heeft kunnen inhouden totdat hij zijn relatie met jou netjes had afgerond. Daar heeft zij niets mee te maken, dat is iets tussen jou en hem.

Het is nu misschien moeilijk om positief te kijken naar de 11 jaar dat jullie samen waren, maar het grootste deel van die periode hadden jullie het goed samen. Dus zie die tijd alsjeblieft niet als weggegooid of verspild, daarmee doe je jezelf tekort. Relaties gaan nu eenmaal vaak uit, het bittere eind wil niet zeggen dat alles wat daarvoor zat, ook automatisch met terugwerkende kracht niets waard was.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:12

Wat een ontzettend ellendige situatie zit jij in.

Maar zie het zo, je bent bevrijd. Je hoeft geen rekening meer te houden.

Huis verkopen, door met je leven.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:14

Wat een enorme flapdrol zeg. Wat een vreselijke manier om erachter te komen wat nu de echte reden is.
Ik vind je sterk TS, jij komt er wel!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:21

Arme TS ik heb je topic van het begin gevolgd en had diep respect voor je...

Goed dat zijn ouders hem geconfronteerd hebben en daardoor de aap uit de mouw kwam!

Wat is nu je vervolg plan? En uiteraard mag en privé of hier dingen posten we kunnen misschien vanaf afstand wel wat helpen al is het alleen dat je je hart kan luchten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:24

Gini schreef:
Maar ik denk niet dat TS nu 11 jaar in vraag moet stellen.

Zo bedoel ik dat nu ook weer niet, verwoord het wellicht een beetje krom, maar ik wil zeggen dat je 11 jaar niet zo maar aan je voorbij laat gaan, je hebt zoveel gedeeld, leuk en minder leuk, zoveel herinneringen samen gemaakt. 11 jaar moet toch wat zeggen. In elk geval genoeg dat je de ander met respect behandeld, iemand die hier niets aan kan doen, iemand die ondanks je eigen gedoe er voor je is geweest en nog steeds ondanks dat je geen open kaart speelde of je daar nu wel of niet bewust wat aan kon doen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:12

Jemig zeg wat een zak stront.

Ik heb bewondering voor de weg die je hierbij hebt genomen en vind het onwijs zuur voor je dat het zo moest lopen. :(:) maar jij komt er wel!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:24

Waar moet de knokploeg heen }>

Waar heel veel anderen al veel eerder het bijltje hadden neergelegd heb ik onwijze respect voor jou manier van handelen De laatste maanden.
Helaas werkt het alleen nu tegen je :(
Hij verdiend je helaas echt niet :r
Maar goed heel cru, je hebt duidelijkheid nu.
Zorgen dat je er zsm vanaf komt :(:)

En die 17 jarige er niet op aan kijken? Ja excuus maar als je weet dat iemand eigenlijk nog in relatie zit..... hoe oud je ook bent.
Totale no go.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:46

Nee, die meid staat hier los van. Al zou ze naakt tegen m aan gaan staan, HIJ heeft een relatie en hoort nee te zeggen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:57

Karma krijgt hem wel.

TS, ik hoop dat woede je verdriet draaglijker kan maken en dat je vlug door kunt gaan met je eigen leven. Uit de berichten die je hier hebt geplaatst en de manier van handelen blijkt dat jij veel meer moois te geven hebt en ik hoop dat je heel gelukkig gaat worden in de toekomst, want dat heb je absoluut verdiend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:58

LukieBradley schreef:
Waar moet de knokploeg heen }>

Waar heel veel anderen al veel eerder het bijltje hadden neergelegd heb ik onwijze respect voor jou manier van handelen De laatste maanden.
Helaas werkt het alleen nu tegen je :(
Hij verdiend je helaas echt niet :r
Maar goed heel cru, je hebt duidelijkheid nu.
Zorgen dat je er zsm vanaf komt :(:)

En die 17 jarige er niet op aan kijken? Ja excuus maar als je weet dat iemand eigenlijk nog in relatie zit..... hoe oud je ook bent.
Totale no go.

Wie weet wat hij haar heeft wijsgemaakt... Tegen TS heeft hij ook gelogen dat er geen ander was. Kwestie heeft hij die meid gezegd dat het gedaan is (of hij heeft niets gezegd behalve dat hij terug thuis woont en dat is voor veel mensen ook 1+1)

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 21:08

Zij wist van de relatie af, hij vertelde dat zij wist dat hij gister bij mij was om 'het te vertellen'. Hij vertelt er vast niet bij dat hij nog twijfelt en het nog niet heeft uitgemaakt. Ik weet verder ook niet hoe het contact tussen hun beide is, het is waarschijnlijk veel, maar het kan me ook niet schelen. Hij zal wel met haar verder gaan.

Voor het op een discussie uitloopt in dit topic. Het maakt niet uit of zij schuld heeft. Ik vind inderdaad dat je niet moet gaan stoken in een nog 'lopend' huwelijk, maar wat er gebeurd is komt niet van 1 kant. Hij heeft hier voor gekozen, het gebeurd niet zomaar. Zij is 17, hoteldebotel verliefd waarschijnlijk. Hij is ook nog haar leidinggevende, hij is 7 jaar ouder, het is waarschijnlijk hartstikke spannend en geweldig voor haar. Ja natuurlijk ben ik boos op haar, maar het blijft mijn ex die mij bedrogen heeft.

Ik weet nog niet hoe ik het verder ga oppakken. Eerst maar even focus op mezelf en proberen uit deze put te komen. Ik neem de rest van de week nog vrij om te proberen het ergste te verwerken en mentaal een plekje te geven. Ik zoek verder wel veel afleiding. Ik heb van mijn kant nog wel even nodig om alles te verwerken en een plekje te geven voordat ik met hem om tafel wil en het wil hebben over verdelen van de inboedel, scheiden, het huis etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:10

Haar leidinggevende? Wat een idioot.. Kan hem zijn baan kosten.. Je gaat het bijna hopen.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 21:11

Klopt, relaties zijn op de werkvloer niet toegestaan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:13

Ook nog haar leidinggevende!? Grote kans dat hij hier nog last van gaat krijgen ook. Én zij minderjarig, én hij een hogere functie, dat kan flink fout gaan.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 21:14

Klopt, maar ik vind dat ik me daar niet mee mag bemoeien. Geloof me, zo boos ben ik wel, maar ik schiet er zelf niks mee op.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:18

Inderdaad denk nu aan jezelf... eerst maar eens flink een plan van aanpak maken hoe en wat nu.. wellicht kunnen zijn ouders je ook ergens helpen met eventueel verkoop van huis ofzo? Weet niet of je daar al over gedacht hebt

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 21:21

Als we ooit om tafel gaan dan moet dat maar met onze vaders denk ik, hij is er mentaal lang nog niet aan toe om zulke dingen te beslissen. Ik zou heel graag willen proberen in dit huis te blijven wonen, maar ik zal eerst met een hypotheek adviseur in gesprek moeten wat eventueel mogelijk is.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:21

blubblabhoi schreef:
Zij wist van de relatie af, hij vertelde dat zij wist dat hij gister bij mij was om 'het te vertellen'. Hij vertelt er vast niet bij dat hij nog twijfelt en het nog niet heeft uitgemaakt. Ik weet verder ook niet hoe het contact tussen hun beide is, het is waarschijnlijk veel, maar het kan me ook niet schelen. Hij zal wel met haar verder gaan.

Voor het op een discussie uitloopt in dit topic. Het maakt niet uit of zij schuld heeft. Ik vind inderdaad dat je niet moet gaan stoken in een nog 'lopend' huwelijk, maar wat er gebeurd is komt niet van 1 kant. Hij heeft hier voor gekozen, het gebeurd niet zomaar. Zij is 17, hoteldebotel verliefd waarschijnlijk. Hij is ook nog haar leidinggevende, hij is 7 jaar ouder, het is waarschijnlijk hartstikke spannend en geweldig voor haar. Ja natuurlijk ben ik boos op haar, maar het blijft mijn ex die mij bedrogen heeft.

Ik weet nog niet hoe ik het verder ga oppakken. Eerst maar even focus op mezelf en proberen uit deze put te komen. Ik neem de rest van de week nog vrij om te proberen het ergste te verwerken en mentaal een plekje te geven. Ik zoek verder wel veel afleiding. Ik heb van mijn kant nog wel even nodig om alles te verwerken en een plekje te geven voordat ik met hem om tafel wil en het wil hebben over verdelen van de inboedel, scheiden, het huis etc.

Hij heeft het nog niet uitgemaakt??
En jij dan?
Heb jij het wel uitgemaakt?

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 21:23

Hij heeft het inderdaad nog niet uitgemaakt. Ik ook niet, ik wil het van hem horen. Ik beschouw de relatie wel als uit, maar ik wil het van hem horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:29

Ach TS, hou de eer aan jou zelf :(:) Zet er een punt achter en ga verder met jou leven.