Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blubblabhoi schreef:Hij zal best ontzettend overhoop hebben gelegen met zijn gevoelens. En nog steeds. Jij hoeft daar geen begrip voor te hebben, dat is niet aan de orde, laat die hele sh*t gewoon aan hem om zelf uit te zoeken. Kost jou alleen maar energie.Het aller ergste is nog, dat hij gister met krokodillentranen heeft lopen verkondigen dat het hem niet lukt de knoop door te hakken. Dat hij te veel twijfels heeft, dat hij me niet kwijt wil. Dat hij me echt in november ten huwelijk wilde vragen. Hoe kun je dan twee maanden later vreemd gaan. Ik kan er met m'n kop niet bij. Uit al z'n acties blijkt dat hij al gekozen heeft, hij kan alleen niet eerlijk zijn tegenover zichzelf.
Gini schreef:Maar ik denk niet dat TS nu 11 jaar in vraag moet stellen.
LukieBradley schreef:Waar moet de knokploeg heen![]()
Waar heel veel anderen al veel eerder het bijltje hadden neergelegd heb ik onwijze respect voor jou manier van handelen De laatste maanden.
Helaas werkt het alleen nu tegen je
Hij verdiend je helaas echt niet![]()
Maar goed heel cru, je hebt duidelijkheid nu.
Zorgen dat je er zsm vanaf komt![]()
En die 17 jarige er niet op aan kijken? Ja excuus maar als je weet dat iemand eigenlijk nog in relatie zit..... hoe oud je ook bent.
Totale no go.
blubblabhoi schreef:Zij wist van de relatie af, hij vertelde dat zij wist dat hij gister bij mij was om 'het te vertellen'. Hij vertelt er vast niet bij dat hij nog twijfelt en het nog niet heeft uitgemaakt. Ik weet verder ook niet hoe het contact tussen hun beide is, het is waarschijnlijk veel, maar het kan me ook niet schelen. Hij zal wel met haar verder gaan.
Voor het op een discussie uitloopt in dit topic. Het maakt niet uit of zij schuld heeft. Ik vind inderdaad dat je niet moet gaan stoken in een nog 'lopend' huwelijk, maar wat er gebeurd is komt niet van 1 kant. Hij heeft hier voor gekozen, het gebeurd niet zomaar. Zij is 17, hoteldebotel verliefd waarschijnlijk. Hij is ook nog haar leidinggevende, hij is 7 jaar ouder, het is waarschijnlijk hartstikke spannend en geweldig voor haar. Ja natuurlijk ben ik boos op haar, maar het blijft mijn ex die mij bedrogen heeft.
Ik weet nog niet hoe ik het verder ga oppakken. Eerst maar even focus op mezelf en proberen uit deze put te komen. Ik neem de rest van de week nog vrij om te proberen het ergste te verwerken en mentaal een plekje te geven. Ik zoek verder wel veel afleiding. Ik heb van mijn kant nog wel even nodig om alles te verwerken en een plekje te geven voordat ik met hem om tafel wil en het wil hebben over verdelen van de inboedel, scheiden, het huis etc.