Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ikheetesmee

Re: Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 15:39

Ik ben heel benieuwd of ik dit jaar wat krijg, werk sinds juni voor het ggd covid project maar wel via een uitzendbureau.
Daarnaast ben ik aan het afstuderen bij dezelfde gemeente waar ik vorig jaar stage liep, normaal hadden we daar een marktje waar je dingen kon uitzoeken maar dat gaat nu natuurlijk niet. Ik weet dat ze er aan zaten te denken om dan een tegoedbon te geven die je bij de lokale ondernemers kan uitgeven, maar daar moet je wel fysiek voor naar de winkeltjes kunnen/willen. Plus dat mochten die winkels dinsdag nu allemaal dicht moeten je weinig aan die bonnen hebt. Dus ik ben heel benieuwd, we gaan het zien!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:18

Ik ben benieuwd naar het kerstpakket dit jaar. Mijn baas zoekt altijd hele leuke kerstpakketten uit. Wat te snoepen/eten en te drinken en dingen die je kan gebruiken. Vorige jaar een grote slof (waar 2 voeten gelijktijdig kunnen) in vorm van een rendier en een grote warm water kruik naast het eten en drinken.

Ik heb ook nog de lantaarn, een serveerplank met bijpassende onderzetters om maar wat te noemen van de jaren daarvoor.

Dus ik kan niet wachten. Voelt aan als een cadeautje en wordt altijd goed over nagedacht.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:26

Vanmorgen mailtje gekregen dat ze het morgen persoonlijk aan de deur komen brengen - erg leuk! Het eerste jaar bij dit bedrijf voor mij dus ook erg benieuwd wat ik kan verwachten :j Bij mijn vorige werkgever was het namelijk elk jaar hetzelfde: gerookte zal en (een wisselende fles) wijn of champagne. Wel leuk om weer een keer helemaal niks te weten :o

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:35

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:39

merel_gomez schreef:
Rituals pakket
kaars
13e maand

(helaas allergisch voor rituals) -O-

Ah dat ken ik inderdaad, er zit ook wel erg veel parfum in. Maar veel mensen zijn er gek op, dus het is wel goed door te geven aan iemand anders

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:43

Wij krijgen dit jaar geen kerstpakket... ik snap wel dat dit is om kosten te drukken maar voor de mensen die wel hebben doorgewerkt (luchthaven beveiliging) tijdens deze pandemie en zichzelf hebben “geriskeerd” hebben het wel verdiend... ik zit nu alweer 1,5 maand thuis doordat ik zelf ziek ben geworden (geen Corona maar wel op werk opgelopen, griep, luchtweginfectie en heb door de klappen op mijn lichaam ook nog een vermoedelijke ontsteking in mijn kaak opgelopen met als gevolg aanzichtpijn en nu overal spierpijn en doodmoe :Y) ofwel, ben op haha ) en juist die kerstpakketten zijn dat lichtje waar iedereen van kan genieten...

Kookaburra
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 18:38

Hier een pakket met lekkers, een telefoonstandaard, oordopjes en een mondkapje met logo.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:09

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 00:43

Hier een bon waarmee we voor 150 euro iets uit kunnen zoeken van bol.com tot juwelier bij wijze van en een literfles moët

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 01:33

mijn kerst pakket valt voor de 3e jaar op rij een beetje tegen, Maar goed je mag een gegeven paard niet in de bek kijken dus ik ga er het beste van maken. we mogen bij een cadeaubon uitzoeken bij een van de 6 winkels die ze hebben uitgekozen om de lokale ondernemers te steunen.

Ik snap de gedachtegang en die vind ik ook echt top, alleen waar we uit kunnen kiezen past niet geheel bij mij.

We kunnen kiezen uit een cadeaubon van de boekhandel , slager, bakker, een slijterij, sport 2000 en bij de vishandel.

Ik ben zelf verpleegkundige in de gehandicapten zorg en we hebben een zomer presentje gehad van de rituals, met sinterklaas hebben we brownies gehad van Brownies & Downies, en we hebben van familie van de clienten wat tussendoor gehad.

Ik heb genoeg gehad, dus denk dat ik met mn familie kijk wat we gaan kiezen :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 07:59

Hier kwam de grote baas himself gister het kerst pakket aan huis brengen, zo leuk aangezien wij al sinds maart met z'n allen thuis werken. Alleen dat al maakte het een leuk pakket.

Was een grote doos met de standaard eterij, redelijk in de Italiaanse hoek een mooi plaid voor op de bank en hele gave kaarsen houders en 2 mooie glazen.

Daarnaast nog een apart zakje met een kerstkaart en wat te eten en te drinken voor de borrel die we morgen hebben.

Ik ben er in iedergeval heel blij mee :)

Moet de glitters nog even wat beter verdelen, maar dit zijn de kaarsenhouders incl kaars uit het pakket (plankje is van vorig jaar)

Afbeelding

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 08:28

Wat leuk om al die mooie pakketten te zien <3

Ze stellen bij ons elk jaar het pakket zelf samen en doen daar echt hun best om. Mooie combinatie tussen eten, drinken en bruikbare en originele gebruiksvoorwerpen. Dit jaar hebben ze er een schepje bovenop gedaan en stond m’n manager voor de deur met: een bbq/vuurpakket met vuurschaal, miniborreltafelbbqtje, en allerlei voorwerpen en kruiden etc voor daarbij. Met als inspiratiebron een receptenboek met daarin de favoriete bbq/kampvuur recepten van het management (waarvoor ik als ontwerper in het complot was betrokken om deze vorm te geven en realiseren :D van het pakket zelf wist ik verder niks) Echt heel tof.

Afbeelding

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 08:52

Wauw wat een leuk en orgineel pakket!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:14

Hier een bol.com bon van 25 euro en een doos met producten uit bijna elke provincie.
Pasta, pastasaus, wijn, Bossche koek, 1 theezakje, fles , zaanse choco en kaaskoekjes (mogelijk nog iets vergeten)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:18

Werk kwijt.. dus geen kerstpakket.

Ik heb maar een bierpakketje bestelt bij mijn favo kroeg :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:19

Normaal mogen wij zelf iets uitzoeken maar nu krijgen we een pakket ik ben benieuwd.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:27

Ik had een fleeceblanket, potje ingrediënten om muffins te maken, klein Jenga spelletje, pot met kaarsjes die je op het deksel kan branden, cappuccino en Hot chocolat. Leuk pakket dus.

En van een aannemer nog een flinke doos bonbons.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:38

Normaal mogen wij dus zelf uitzoeken op een kerstmarkt. Maar dat werd hem dit jaar natuurlijk niet.

Ze hadden een drive thru gemaakt, bij eerste kraampje kregen we dienblad met koffie/thee/warme choco met een koek, tweede kraampje een flink gevulde fijne tas met allerlei lekkers van plaatselijke ondernemers.

Afbeelding

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:47

Dat klinkt ook heel leuk!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:48

DieL_Zor schreef:
Wat leuk om al die mooie pakketten te zien <3

Ze stellen bij ons elk jaar het pakket zelf samen en doen daar echt hun best om. Mooie combinatie tussen eten, drinken en bruikbare en originele gebruiksvoorwerpen. Dit jaar hebben ze er een schepje bovenop gedaan en stond m’n manager voor de deur met: een bbq/vuurpakket met vuurschaal, miniborreltafelbbqtje, en allerlei voorwerpen en kruiden etc voor daarbij. Met als inspiratiebron een receptenboek met daarin de favoriete bbq/kampvuur recepten van het management (waarvoor ik als ontwerper in het complot was betrokken om deze vorm te geven en realiseren :D van het pakket zelf wist ik verder niks) Echt heel tof.

[ [url=m/ibcTmR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw <3.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 13:22

Krijg zo juist een mail dat ik van de personeelsvereniging van mijn oude werk een pakket mag ophalen <3
Heb wel voor een heel jaar betaald en ze hebben dus geen activiteiten kunnen doen, op een paashaas en fietstocht na. Dus gaan ze nu uitpakken. Ben heel benieuwd, eind van de week ophalen.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 13:23

Ja..was er ook gewoon een beetje stil van :o

linoleum schreef:
Normaal mogen wij dus zelf uitzoeken op een kerstmarkt. Maar dat werd hem dit jaar natuurlijk niet.

Ze hadden een drive thru gemaakt, bij eerste kraampje kregen we dienblad met koffie/thee/warme choco met een koek, tweede kraampje een flink gevulde fijne tas met allerlei lekkers van plaatselijke ondernemers.

[ [url=m/xCwMAW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk zo een drive thru!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 13:28

linoleum schreef:

[ [url=m/xCwMAW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die tas heb ik ook en vind hem ideaal. Van 't zomer gekocht voor dagjes weg op de fiets en gebruik hem nu voor mij werk. :)

Wat komen er mooie en originele pakketten voorbij! :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 13:47

Ik heb geen idee of ik een pakket krijg via het werk, ik werk sinds 2 november bij een nieuwe werkgever (eerst via een uzb). Ik was vanmorgen met de kat bij de dierenarts, daar kreeg ik wel een pakket, de primeur haha. Een koehalster met touw, voor grip op de zaak :D (dat kwam goed van pas, bij het enten van de kalveren hadden we laatst een klein ongelukje :). )

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 16:24

Hier een persoonlijke noot waarvoor je iets uit kon kiezen. Met de lockdown in het vooruitzicht ben ik maar voor het puzzelpakket gegaan... :')