Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij mijn vorige werkgever was het namelijk elk jaar hetzelfde: gerookte zal en (een wisselende fles) wijn of champagne. Wel leuk om weer een keer helemaal niks te weten
ofwel, ben op haha ) en juist die kerstpakketten zijn dat lichtje waar iedereen van kan genieten...

van het pakket zelf wist ik verder niks) Echt heel tof.
DieL_Zor schreef:Wat leuk om al die mooie pakketten te zien
Ze stellen bij ons elk jaar het pakket zelf samen en doen daar echt hun best om. Mooie combinatie tussen eten, drinken en bruikbare en originele gebruiksvoorwerpen. Dit jaar hebben ze er een schepje bovenop gedaan en stond m’n manager voor de deur met: een bbq/vuurpakket met vuurschaal, miniborreltafelbbqtje, en allerlei voorwerpen en kruiden etc voor daarbij. Met als inspiratiebron een receptenboek met daarin de favoriete bbq/kampvuur recepten van het management (waarvoor ik als ontwerper in het complot was betrokken om deze vorm te geven en realiserenvan het pakket zelf wist ik verder niks) Echt heel tof.
[ [url=m/ibcTmR.jpg]Afbeelding[/url] ]
. 
linoleum schreef:Normaal mogen wij dus zelf uitzoeken op een kerstmarkt. Maar dat werd hem dit jaar natuurlijk niet.
Ze hadden een drive thru gemaakt, bij eerste kraampje kregen we dienblad met koffie/thee/warme choco met een koek, tweede kraampje een flink gevulde fijne tas met allerlei lekkers van plaatselijke ondernemers.
[ [url=m/xCwMAW.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Normaal mogen wij dus zelf uitzoeken op een kerstmarkt. Maar dat werd hem dit jaar natuurlijk niet.
Ze hadden een drive thru gemaakt, bij eerste kraampje kregen we dienblad met koffie/thee/warme choco met een koek, tweede kraampje een flink gevulde fijne tas met allerlei lekkers van plaatselijke ondernemers.
[ [url=m/xCwMAW.jpg]Afbeelding[/url] ]

(dat kwam goed van pas, bij het enten van de kalveren hadden we laatst een klein ongelukje
. )