Black Friday

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:56

sureido schreef:
Ik zou niet voor een 8 gaan. Ik heb een 8 plus en merk soms al dat ie moeite heeft met de nieuwste updates.

Ik heb dan ook een 8 en merk echt helemaal niet dat hij ergens problemen mee heeft. Gebruik hem voor werk, zitten dus zwaardere programma’s op, meer opslag etc. Trekt hij allemaal makkelijk. Ben echt helemaal verliefd er op <3

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:57

Ben benieuwd waar de KLM mee komt.
Heb afgelopen week net wat tickets gekocht maar heb nog wel wat op m'n lijstje staan voor volgend jaar.
Net vast wat uitgezocht en screenshots gemaakt om te vergelijken of er echt wel korting komt...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:01

Autumnn schreef:
sureido schreef:
Ik zou niet voor een 8 gaan. Ik heb een 8 plus en merk soms al dat ie moeite heeft met de nieuwste updates.

Ik heb dan ook een 8 en merk echt helemaal niet dat hij ergens problemen mee heeft. Gebruik hem voor werk, zitten dus zwaardere programma’s op, meer opslag etc. Trekt hij allemaal makkelijk. Ben echt helemaal verliefd er op <3

Oh, dat is fijn :) Maar ik denk niet dat die nog 2 naar heel goed meegaat, tenzij je natuurlijk niet update dan maakt het niet zoveel uit!

Autumnn

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:06

Niet updaten zorgt juist voor een langzamere telefoon etc. Maar goed, dat is een beetje off-topic :) ik ben echt heel blij met mijn 8!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:35

Ik heb zojuist voor mn verjaardag van divoza in de mail een cadeaubon gekregen van 10 euro. schrok ervan dat ze zoveel geven gezien bol.com 2,50 doet haha. Maar ik bestel er nooit wat en zou niet weten wat ik nodig heb. Ga morgen nog even goed kijken maar anders wil ik mn bon aan iemand hier geven. Waren geloof ik wel wat mensen die bij divoza wilde shoppen, toch?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:21

thirteenn schreef:
Ik heb zojuist voor mn verjaardag van divoza in de mail een cadeaubon gekregen van 10 euro. schrok ervan dat ze zoveel geven gezien bol.com 2,50 doet haha. Maar ik bestel er nooit wat en zou niet weten wat ik nodig heb. Ga morgen nog even goed kijken maar anders wil ik mn bon aan iemand hier geven. Waren geloof ik wel wat mensen die bij divoza wilde shoppen, toch?

Heb jij een mail gehad van bol met 2,50 korting?

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 01:09

thirteenn schreef:

Mocht je de bon nog hebben en er niks mee doen zou ik hem eventueel wel willen!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 02:08

xRiiannex schreef:
thirteenn schreef:

Heb jij een mail gehad van bol met 2,50 korting?

nog niet, maar voorgaande jaren wel altijd. Dus ga er vanuit dat ik dat dit jaar ook krijg :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 07:36

Hier ook de IPhone 8 en hij gaat als een speer hoor. Zou niet anders willen. Bij de modellen hierna verdwijnt de home knop en daar zal ik dan echt aan moeten wennen. Voorlopig wil ik deze houden.

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 07:53

thirteenn schreef:

Vorige jaren kon je hem altijd inleveren. Sinds dit jaar alleen vanaf 50,- en geloof dat hij ook niet gecombineerd mag met een actie. Vind die van ej leuker, 25% op een artikel naar keuze. :o

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 08:50

alicelover schreef:
thirteenn schreef:

Vorige jaren kon je hem altijd inleveren. Sinds dit jaar alleen vanaf 50,- en geloof dat hij ook niet gecombineerd mag met een actie. Vind die van ej leuker, 25% op een artikel naar keuze. :o

Oh serieus? Was altijd leuk shoppen en ik wilde het dit jaar ook doen -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:03

Klopt divoza is inleveren vanaf 50 euro
Beetje jammer :(

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:04

Weet iemand of Ikea mee doet?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:05

Ashleytjuhh schreef:
Had vanmorgen wel mail van ze maar niks over korting ofzo :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:09

Alja schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Had vanmorgen wel mail van ze maar niks over korting ofzo :+

Haha nav de mail dacht ik er inderdaad aan :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:20

alicelover schreef:
thirteenn schreef:

Enige jammere is dat ej geen tussenmaten heeft van bucas ;(
Hoop dat agradi ofzo dan ook mee doet of een andere partij waar ze wel tussenmaten hebben.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:22

Kom net weer op iets nieuws wat ik nog moet bestellen. Mijn lijstje wordt steeds groter..
Vliegtickets baar bali (of singapore) bij KLM, bucas deken, hooinet, kerstcadeau, skispullen huren en als ik me niet in kan houden een cal rei dekje.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 10:10

Ilse_loveU_x schreef:
Ruitersportzaak pas de deux heeft vanaf zaterdag 25% korting ook op samshield.

Thatgrumpyh schreef:
Dankje, ze hebben helaas niet die dat ik wil. Maar ik ga morgen bellen en vragen of ze hem kan bestellen :)

Ik ben ook op zoek naar een Samshield maar bij Pas de Deux hebben ze ook niet wat ik wil... verder heb ik nog nergens een leuke korting gevonden... :(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 10:22

Queelens schreef:
Enige jammere is dat ej geen tussenmaten heeft van bucas ;(
Hoop dat agradi ofzo dan ook mee doet of een andere partij waar ze wel tussenmaten hebben.

Gewoon even bellen met de klantenservice, dan maken ze er een special order van en pak je je korting ook gewoon! Bestellen ze de tussenmaat apart voor je. :)

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 10:35

Ik heb groots ingekocht en een blender gehaald voor 15 euro, haha! Ik gebruik al jaren een "Babyblender" waar niet echt veel in kan. Dan heb ik alvast een cadeau voor mezelf voor Sinterklaas :-)

Was trouwens bij de Jan Linders, de supermarkt hier.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:13

HypoStore komen hele mooie kortingen eraan morgen en aankomend weekend!!

Ik ben zelf nog op zoek naar heel veel baby spulletjes maar kan geen baby zaak echt vinden die ook aan black friday doen (babyfoon, babykamer etc etc) iemand tips?
Iemand weet of de hornbach ook kortingen heeft?

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:20

Nicole schreef:

Ik ben zelf nog op zoek naar heel veel baby spulletjes maar kan geen baby zaak echt vinden die ook aan black friday doen (babyfoon, babykamer etc etc) iemand tips?

Baby en tiener store en ook de prenatal hebben aanbiedingen!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:22

LienC schreef:
Nicole schreef:

Baby en tiener store en ook de prenatal hebben aanbiedingen!

Gisteren in Prenatal aan kleding (20% korting) te veel los gegaan.. En het is nog niet eens geboren.. Ik ga baby en tiener store eens in de gaten houden.. Hoopte eigenlijk dat baby park ook wat gaan doen (zag daar zo leuke baby kamer <3 )

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:40

Lieve allemaal,

Ik lees allemaal berichten over super enthousiaste mensen over black friday. Het klinkt in ieder geval allemaal heel leuk en gezellig!

Wel wil ik graag mensen bewust maken van de andere kant van black friday. En niet om mensen iets af te dwingen, de les te lezen of wat dan ook. Maar puur ter informatie en inzicht :j

Zie bijvoorbeeld wat we met zijn alle in standhouden in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=9ZOTo1K_Kp0

En een artikel uit Metro: https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ack-friday

En een artikel van een leuke actie van een ander bedrijf: https://www.hln.be/in-de-buurt/hasselt/ ... gle.com%2F

Verder wens ik een ieder natuurlijk heel veel plezier en hoop ik dat alleen het noodzakelijke gekocht wordt O:)

- nogmaals, dit berichtje is puur informatief bedoeld! -

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:45

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar wat op ons lijstje staat komt er sowieso, dat is niet afhankelijk van black Friday. Kledingkast viel uit elkaar (die was ook niet nieuw gekocht), babyspullen etc. Ik snap je punt, maar ik denk dat er een groot verschil is in spullen die je sowieso koopt of impuls aankopen ;)

Oja, en we leven al 2 jaar zonder bijzettafel :')

Hoe dan ook, ik heb geen intentie om een discussie te starten, maar ik denk dat echt niet iedereen hier helemaal los gaat vanwege korting. Waarschijnlijk hebben mensen al langer een lijstje en komt het gewoon goed uit.