Heb mijne dinsdag op gezet. Toen beet 1 van de katten de lampjes kapot. Vandaag eindelijk tijd gehad om er nieuwe in te doen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Stal_Fiore schreef:Hier staat de boom inmiddels een week.
Woon sinds een half jaar in mn nieuwe huis en keek er echt naar uit om eindelijk een fatsoenlijke kerstboom te kunnen hebben. Woonde voorheen in een huisje van 45 m2.
En daar is ie:
3,5 meter hoog, 42 meter lichtsnoer en 200 ballen...
[ [url=m/2stlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vhNxST.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5GlhHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na wat wikken en wegen, omdat we niet nu aan funshoppen doen. Maar mentaal heb ik wat kerstsfeer nodig in huis, anders ben ik denk snel klaar met het hele thuiswerk ellende. En het plaatselijke tuincentrum zit op eind van de straat, dus bij drukte kunnen we zo weer terug. Dus toch maar eentje halen vandaag..
Jolien87 schreef:Stal_Fiore schreef:Hier staat de boom inmiddels een week.
Woon sinds een half jaar in mn nieuwe huis en keek er echt naar uit om eindelijk een fatsoenlijke kerstboom te kunnen hebben. Woonde voorheen in een huisje van 45 m2.
En daar is ie:
3,5 meter hoog, 42 meter lichtsnoer en 200 ballen...
[ [url=m/2stlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vhNxST.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5GlhHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thx! Woont ook zo fijn! Oude meelfabriek in het centrum van Leiden.
Elke keer als ik thuis kom, voelt het alsof ik in een film leef.
Toffe bomen allemaal! Zo gezellig al die lampjes en mooie ballen.
Ik ben jaloers op jouw uitzicht!
Mooie bomen weer hoor.

Rawr schreef:Wauw ik zie veel mooie bomen voorbij komen. Leuk om al die verschillende stijlen te zien!
De kerstboom bij mijn ouders is elk jaar wel een dingetje waar zijzelf en ook de (klein)kinderen naar uitkijken maar vanwege de revalidatie van mijn moeder had ze tot haar verdriet besloten een jaar over te slaan.
Mijn vader heeft vanmiddag een prachtige Nordmann gekocht en ik heb vanavond mijn best gedaan om de boom te versieren en ik ben best trots op het resultaat. Mijn zus heeft mijn moeder afgeleid vandaag en toen ze vanavond thuis kwam was het een hele leuke verrassing!
Mijn telefoon heeft de foto een beetje overbelicht helaas.
[ [url=m/NjXKLl.jpg]Afbeelding[/url] ]

.