Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Irene2 schreef:Lastige situatie Ts.
Ik herken je gevoel heel erg over het kwijtraken van vrijheid. Dat vond ik ook mega spannend.
En nu.. loopt er een meisje rond van 1,5 jaar en ik ben nog nooit nooit zo gelukkig geweest.
Dat is het enige wat ik erover kan zeggenVeel kracht gewenst en succes! Luister goed naar jezelf en je partner.
quera schreef:Ach maar lieverd dit is toch niet te vergelijken! Jou situatie is zo anders! En jij bent zo sterk! Lekker gaan genieten van je vakantie nu en niet zulke nare dingen denken hoor!Fijn dat de arts wat voorschrijft.
Ik lag van de week ook misselijk en kotsend in het ziekenhuis.. toen dacht ik ook even.. het hoeft van mij zo niet meer. Het is zo naar..
Bij mij heeft medicatie toen geholpen.
Whale schreef:Ik vindt het wel gevaarlijk om te zeggen dat je er geen of hoogstwaarschijnlijk geen spijt van gaat krijgen. Want dat kan je nu nog niet zeggen. Er zijn inderdaad mensen die geen spijt hebben, maar er zijn ook mensen die dolgelukkig waren toen ze zwanger waren maar eenmaal toen het kind er was, zich ineens realiseerde dat het de grootste fout van hun leven was.
Twijfelmam schreef:Ik ben inderdaad heel praktisch ingesteld en overdenk altijd alles 20x voor ik een beslissing maak. Dit kan ik heel praktisch willen overdenken maar dat is in deze situatie dus bijster lastig. Mijn vriend is net zo. dat helpt niet echt
Twijfelmam schreef:quera schreef:Ach maar lieverd dit is toch niet te vergelijken! Jou situatie is zo anders! En jij bent zo sterk! Lekker gaan genieten van je vakantie nu en niet zulke nare dingen denken hoor!Fijn dat de arts wat voorschrijft.
Ik lag van de week ook misselijk en kotsend in het ziekenhuis.. toen dacht ik ook even.. het hoeft van mij zo niet meer. Het is zo naar..
Bij mij heeft medicatie toen geholpen.
Ik ben inderdaad heel praktisch ingesteld en overdenk altijd alles 20x voor ik een beslissing maak. Dit kan ik heel praktisch willen overdenken maar dat is in deze situatie dus bijster lastig. Mijn vriend is net zo. dat helpt niet echt
Liselot schreef:Heeft ook te maken dat je nog kan aborteren als er bijvoorbeeld bij de 20 weken echo dingen aan het licht komen waardoor het beter zou zijn als het kindje niet geboren zou worden.
Ik zou voor een “gewone” abortus persoonlijk de grens van het currateren aanhouden, maar dat moet uiteraard ook ieder voor zich weten