Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:51

Waarom zou koffie niet als cadeau kunnen en thee wel?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:55

MarcoBorsato schreef:

Ja, geen idee, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Wel wijn, bier, fris, limonades, sterke drank, en thee. Maar nooit koffie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:56

Ik wel. Een mooie zak koffie met lekkers, van de deli.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:57

MarcoBorsato schreef:
Ik wel. Een mooie zak koffie met lekkers, van de deli.

Een flop voor mij, haha. Ik heb echt niets met koffie, nooit gedronken en vind het ook echt stinken. Als iemand graag koffie wil, dan wil ik best rondkijken of ik het kan vinden, maar het moet wel goed verpakt zitten. Hier ook geen koffiezetapparaat in huis, alleen in geval van nood oploskoffie voor mensen (en dan zeg ik altijd kijk eerst even naar de houdbaarheidsdatum). :+ (wat heb je juist niet overgenomen van je ouders, n.a.v. dat andere topic).

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 15:01

Yuk, koffie. Doe me dan maar Red Bull :+

Komt me gelijk bij een ander punt die ik nog niet heb aangegeven _O- Ik ben F1 Fan :D
Max Verstappen, Lando Norris, Kimi Raikkonen en Charles Leclerc zijn mijn favoriete coureurs :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 15:41

Ook maar voorstel rondje dan?

Ik ben Stefanie, 38, woonachtig met man, hond, kat en 3 kippen op het randje van de mooie Biesbosch.
Heb mijn eigen nagelsalon aan huis, en mijn ontspanning haal ik uit de sportschool (3 a 4x per week, spinnen, bodypump, xcore en fitness) en diamondpainting.
Ik hou ook van een lekkere kop (verse) thee, behalve sterremunt ;)
En dan nog een lekker geurkaarsje aan ;).
Ik lees ook wel graag, maar heb tegenwoordig een ereader.
Deze zomer verliefd geworden op de Middellandse zee, en ik ga een paar x per jaar naar Hongarije (even koffie drinken bij m’n vriendin ;) )
Ik ben helaas allergisch voor nikkel, dat is wel iets om rekening mee te houden met oog op sieraden ofzo.
Ik vind koken leuk, maar ben er niet super goed in :') .
Ik ben een voorstander van het steunen van locale ondernemers ten opzichte van grote ketens, maar shop ook gewoon op Ali hoor O:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 15:45

Marjo schreef:
Yuk, koffie. Doe me dan maar Red Bull :+

Komt me gelijk bij een ander punt die ik nog niet heb aangegeven _O- Ik ben F1 Fan :D
Max Verstappen, Lando Norris, Kimi Raikkonen en Charles Leclerc zijn mijn favoriete coureurs :D

Oh jee, haha. Als ik jou 'trek' dan heb ik wel wat ideetjes, maar zelf heb ik niets met f1.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 15:48

Oh ja, voorstellen!

Ik ben MB, 32 jaar, getrouwd, nakomelingen (jongetje van 2, meisje van 4 maanden)

Ik houd van obscure films en ik verzamel enamel pins. Op eatmielies kun je zien welke ik leuk vind <3

Verder LP's, degene die mij trekt moet bokker Pantykous maar vragen om mijn Spotify anders.

Tijdschriften met naaipatronen voor kinderen of überhaupt patronen voor kinderen vind ik tof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 15:48

Detroit heb je niet eerder al eens meegedaan? Staat mij wat van bij haha

ik haat sport :') , ben wel gek op luchtballonnen :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 15:49

M_D_H schreef:
Serieus? Ik dacht pas dit jaar voor het eerst :+

Hoezo was gisteren toch ineens? :+

Hun zijn zussen geworden toen de ouders een pakje boter kochten en in een poef ze hadden 2 dochters

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 16:21

Ashleytjuhh schreef:
M_D_H schreef:
Serieus? Ik dacht pas dit jaar voor het eerst :+

Hun zijn zussen geworden toen de ouders een pakje boter kochten en in een poef ze hadden 2 dochters

Ja, dat pakje boter gleed goed :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 16:35

Rebecca schreef:
Detroit heb je niet eerder al eens meegedaan? Staat mij wat van bij haha

ik haat sport :') , ben wel gek op luchtballonnen :D

Jaaa, ik heb al eens meegedaan. Daarna 1 of 2 jaar niet meegedaan. Iets met druk en geldtekort

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:09

Linsey1998 schreef:
Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee *\o/*

Door mijn tip? :P :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:46

Afbeelding
Afbeelding

Over hoeveel nachtjes krijgen deze boefjes hun cadeautjes?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:59

Staan zij ook op de lijst dan? :+ :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 19:08

Als dé nummer 13 van deze lijst, [en néé dat gaat géén ongeluk brengen ;) ] zal ik mij ook even voorstellen. Hoewel ik al diverse jaren meedoe en er vast al veel terug te vinden is blijft mijn leven ook in ontwikkeling.

Eigenlijk hou ik van dingen die origineel zijn. Beetje gek, out of the box. Geef iets waar jezelf ook blij van zou worden en wat je ook zou willen gebruiken in en rondom huis. Zo heb ik nog steeds een kleine boeddha staan die ik ooit van een lieve Secret Santa heb ontvangen en wat ik nooit zelf had gekocht maar waar ik dus super blij mee ben.

Aan kerstspullen heb ik inmiddels voldoende in huis. Dus kerstversiering is niet meer nodig. Dit ook weer mede door voorgaande Secret Santa's. Wel leuk om alvast wat voor het voorjaar in huis te krijgen maar dat is wellicht nog een beetje vroeg.

Zelf ben ik mij sinds dit jaar echt meer in fotografie gaan verdiepen. Daarin ben ik nog heel erg zoekende wat ik nou allemaal leuk vind. Dus tips, trics in de vorm van bijvoorbeeld een tijdschrift zou erg leuk zijn om te krijgen.

Gezien ik erg op voeding let is eten niet zo'n strak plan. Wil je toch nog wat lekkers in het pakket stoppen. Dan graag de meest pure chocolade die er is of losse rooibosthee voor in een thee-ei.

Tweedehands, zelf gemaakt of spullen uit de kringloopwinkel zijn bij mij altijd van harte welkom. Eigenlijk ben ik al snel tevreden en vind ik het gewoon alleen al tof dat je tijd en energie wil steken in het maken van een mooi pakket speciaal voor mij. Dus alvast veel plezier gewenst!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 19:14

Ik drink overigens geen koffie, thee of chocolademelk. Ook geen alcohol trouwens. Ik hou nog steeds van unicorns, maar vind het ook leuk om net ff anders te zijn als anderen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 19:51

Oja goed om te vermelden, ik vind Unicorns echt heel erg bout.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 20:26

Gezellig ! Ik doe ook weer mee dit jaar :D

Ik ben bijna 30, heb een mini Shet en 2 Fjorden aan huis. Ik heb geen kinderen en wil dat graag zo houden. Mijn huis is ingericht met super veel planten (ik heb het luchtplantje dat ik vorig jaar van mijn secret santa heb gekregen nog steeds!), ik hou van boho/hippie stijl voor dingetjes in huis. Inderdaad GEEN live/laugh/love spullen :')

Ik ben gek op thee, sokken, kerst/herfst, tijdschriften en mijn 2 honden.

Waar ik niet zo van hou is make up, kinderachtige thema spullen (Disney/Harry Potter/unicorns/lamas enzo). Ik drink geen koffie en eet geen vlees. Ik koop ook geen spullen die op dieren getest.
Laatst bijgewerkt door xApple op 03-09-19 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 20:29

M_D_H schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ja, dat pakje boter gleed goed :+

Nope nee dit kan gewoon echt niet _O- _O- _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 20:37

Zo leuk om te lezen dat iedereen dit jaar weer zo enthousiast is :D Heb weer helemaal zin om een allemaal leuke cadeautjes uit te zoeken en alle pakketjes voorbij te zien komen. Maar dat duurt nog wel even.

Zal me kort voorstellen; Mijn naam is Chantal, 24 jaar en woon in Amsterdam. Heb helaas geen huisdieren, heb wel al een aantal jaar een verzorgpaard, een ruin van 19 jaar. Werk in de horeca, ze maken bij dit bedrijf vegetarische hapjes op basis van hoemoes, gek genoeg ben ik niet vegetarisch.

lieve ss, wie je straks ook mag zijn; ik heb al eerder mee gedaan dus in het topic van vorig jaar kan je wel flops/tops vinden en in dit topic vast ook wel :P

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 20:57

Oke hier komt ie dan!

Mijn naam is Jody, 28 jaar.
Sindskort geslaagd als doktersassistent en nu fulltime aan het werk!

Ik heb een eigen Tinkertje genaamd Tiësto.
Wij houden van roze, en vinden unicorns stiekem wel grappig, en hij heeft maat Cob. Iets voor de pony is altijd goed en handig! En wel net zo leuk als we toch op een paarden forum zitten.... Hij is nog niet beleerd, als het goed is koop ik binnen nu en een maand zn eerste zadel!

Verder heb ik een kat, helaas met voedselallergie dus snoepjes en etc zijn niet zo handig. Al is mijn kat waarschijnlijk dol op de doos van ss... :+

2e hands dingetjes zijn geen probleem. Nagellak/ make-up en sieraden zijn niet echt mijn ding. Verder houd ik wel van ‘nuttige’ dingen; iets voor in huis, voor pony of iets dergelijks.

Verder laat ik mij verrassen. Dit is de eerste keer ss voor mij dus ben heel erg benieuwd!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:02

MarcoBorsato schreef:

Koffie zou echt een flop zijn voor mij
Fruitige theesmaakjes of warme chocolademelk doen het wel altijd goed in de winter <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:12

Oh jaa, sieraden, no go. Draag ik niet.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:15

Zie hier vaak voorbij komen dat een unicorn een flop is. Ik hou dus van glitters, roze, unicorns, alpaca’s en ga zo maar door.