Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalanche81 schreef:Dan een unpopular opinion in dit topic:
Ik vind het belachelijk dat beide kanten zo tegenover elkaar blijven staan in dit topic wat betreft zwarte piet. Stel je niet zo aan zeg. Er kan best een compromis gesloten worden, waardoor het voor iedereen een leuk feest is, en niet alleen voor blanke mensen.
Aranel schreef:Wat een leuk topic
Amyy je bent voor een tegeltax?
Shaggy09 schreef:Dit vind ik nog wel een van de ergste misvattingen rondom de discussie. Ik heb zo ontzettend veel getinte mensen gehoord die er totaal geen probleem mee hebben, met zwarte piet. En (goh wat een verrassing) teveel blanke mensen die enorm de drang hebben om te spreken voor anderen.
Shaggy09 schreef:Dit vind ik nog wel een van de ergste misvattingen rondom de discussie. Ik heb zo ontzettend veel getinte mensen gehoord die er totaal geen probleem mee hebben, met zwarte piet. En (goh wat een verrassing) teveel blanke mensen die enorm de drang hebben om te spreken voor anderen.
Balenciaga schreef:Unpopular opinions, oftewel een mening die jij ergens over hebt die niet veel mensen schijnen te delen. Het internet staat er de laatste tijd vol mee en dat levert veel grappige memes opNaar aanleiding hiervan ben ik wel benieuwd welke unpopular opinions er op bokt zoal zijn. TS Begint
- Ik vind Bohemian Rhapsody echt het stomste lied ooit
- De TV serie Friends vind ik zwaar overrated
- How I met you mother vind ik ook niks, zo flauw
En omdat dit bokt is zijn paardgerlateerde meningen uiteraard ook welkom, brand los!