Nieuwe huurder wil laminaat niet overnemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zou jij doen?

Akkoord gaan met 300 euro.
523 (70%)
De hele rambam ophalen, tot het laatste plankje aan toe!
149 (20%)
Tegenbod doen van 500 euro en hopen dat hij akkoord gaat (hoewel de verhurende makelaar vreesde van niet)
57 (7%)
Anders, namelijk...
11 (1%)

Totaal aantal stemmen: 740

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:35

NatasjavE schreef:
Je mag toch hopen dat iemand die gaat verhuizen zelf even de moeite neemt om de wc borstels weg te gooien??

Nope. Ik moest ze zelfs achter laten.

Jes

Re: Nieuwe huurder wil laminaat niet overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 01:13

Hier in Frankrijk blijven ze helaas vaak staan :r

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 06:32

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar wel ooit in deze situatie gezeten als de nieuwe huurder.

Was mn eerste huisje, ging bij mn ouders het huis uit. Was vrij jong en helaas ook redelijk blut. De vorige verhuurder had ook laminaat gelegd en wilde daar idd zo’n 600 voor hebben. Ik had dat bedrag niet en heb ook iets minder geboden. Daar gingen ze niet mee akkoord, dus de eerste tijd dat ik daar woonde had ik een kale betonnen vloer.... was best erg eigenlijk haha :') Maarja, als je het niet hebt....

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 06:43

Wij hebben onze wc borstel/wc bril ook laten staan hoor, evenals de vorige bewoners van ons nieuwe huis. Beide waren gewoon schoon. Als een van beide nou stuk of overduidelijk vies is dan vind ik het een ander verhaal maar in dit geval was dat niet zo.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 07:32

Ik woon net in een nieuw huurhuis. Ik had het geluk en ik heel veel over kon nemen. De laminaat vloer (zag er netjes uit, maar is niet mijn smaak), alle gordijnen (gelukkig wel helemaal mijn smaak), afzuigkap en nog wat planken en kastjes in de keuken die extra geplaatst waren. Alles voor 400 euro.

De vloer is niet mijn smaak, maar voor dat geld kan ik zelf geen nieuwe leggen. En een kale betonvloer vind ik niet echt een optie met 3 jonge kinderen. Dus ik ben er blij mee, anders had ik moeten lenen voor een vloer.

Mijn verhuurder vervangt standaard de wc bril bij een nieuwe huurder.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 13:43

Nielojram schreef:
Ik denk dat Haarbal onder een hele berg laminaat is gaan liggen..

of druk is dat " fijne " laminaat te verwijderen en op nieuw te leggen :+ O:) O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 00:22

Hoe zou het afgelopen zijn.. <<)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 00:27

Ik denk dat we daar alleen naar kunnen gissen :=

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 09:15

gezien ts na haar eerste 2 a 3 reacties nooit meer gereageerd heeft, ga ik er van uit dat ze gewoon gedaan hebben wat ts al aangaf in haar eerste post. Dus het laminaat zal wel bij de ouders op de bovenverdieping liggen nu, mits het er een beetje fatsoenlijk eruit te halen was.
Maakt in principe niet uit voor dr zus toch? Ik neem aan dat ts en haar ouders dan voor het laminaat betaalt hebben aangezien zij het dan wel wilden hebben, vooral omdat er zo op gehamerd werd dat zus het geld heel goed kon gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 09:57

Nivea :+