Foxy, kimono is leuk! Ik zou m zelf alleen niet zo snel aan doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:xWouter schreef:Ha nee meen je! Dan zijn wij collega's ja, nooit gedacht die op bokt tegen te gaan komen
Hahaha ik ook niet! Maar jij werkt in de EDM?
Renee_S schreef:Hoihoi! Ik hoop dat vragen stellen hier mag hahaIk heb laatst een (vind ik zelf) Enorm leuke rok gekocht bij esuals. Nou ben ik op zoek naar een top erbij. Of, eigenlijk, 2. Het liefst 1 wat nettere, zodat ik hem kan combineren naar school of stage. En ook een lekker festivaltopje oid. Alleen geen korte tops aub, daar vind ik mijn buik niet mooi genoeg voor
![]()
Dit is de rokiemand tips?
[ [url=m/HuSXvx.jpg]Afbeelding[/url] ]
bedankt alvast!
Renee_S schreef:Hoihoi! Ik hoop dat vragen stellen hier mag hahaIk heb laatst een (vind ik zelf) Enorm leuke rok gekocht bij esuals. Nou ben ik op zoek naar een top erbij. Of, eigenlijk, 2. Het liefst 1 wat nettere, zodat ik hem kan combineren naar school of stage. En ook een lekker festivaltopje oid. Alleen geen korte tops aub, daar vind ik mijn buik niet mooi genoeg voor
![]()
bedankt alvast!
xU_Blinghx schreef:Renee_S schreef:Hoihoi! Ik hoop dat vragen stellen hier mag hahaIk heb laatst een (vind ik zelf) Enorm leuke rok gekocht bij esuals. Nou ben ik op zoek naar een top erbij. Of, eigenlijk, 2. Het liefst 1 wat nettere, zodat ik hem kan combineren naar school of stage. En ook een lekker festivaltopje oid. Alleen geen korte tops aub, daar vind ik mijn buik niet mooi genoeg voor
![]()
bedankt alvast!
Zoals het model het draagt vind ik het prima kunnen, basic witte shirt of een basic witte blouse.
Daarnaast kun je het netter maken door hakken in plaats van sneaker eronder te dragen. Of als je geen hakkendrager bent een nettere schoen.
Voor een festival zal ik eerder voor een croptop kiezen om het wat 'spannender' te maken qua gevoel. Maar nu ben ik ook echt een crop top fan(ondanks dat genoeg mensen vinden dat ik ook de 'buik' er niet voor heb
)
Lau schreef:xU_Blinghx schreef:
Hoihoi! Ik hoop dat vragen stellen hier mag hahaIk heb laatst een (vind ik zelf) Enorm leuke rok gekocht bij esuals. Nou ben ik op zoek naar een top erbij. Of, eigenlijk, 2. Het liefst 1 wat nettere, zodat ik hem kan combineren naar school of stage. En ook een lekker festivaltopje oid. Alleen geen korte tops aub, daar vind ik mijn buik niet mooi genoeg voor
![]()
[ [url=m/HuSXvx.jpg]Afbeelding[/url] ]bedankt alvast!
Zoals het model het draagt vind ik het prima kunnen, basic witte shirt of een basic witte blouse.
Daarnaast kun je het netter maken door hakken in plaats van sneaker eronder te dragen. Of als je geen hakkendrager bent een nettere schoen.
Voor een festival zal ik eerder voor een croptop kiezen om het wat 'spannender' te maken qua gevoel. Maar nu ben ik ook echt een crop top fan(ondanks dat genoeg mensen vinden dat ik ook de 'buik' er niet voor heb
)
fiets die mensen! Op een highwaste draag ik ook rustig een kroptop.
MyWishMax schreef:BiBiQ, leuke outfit zeg! Shirtje is mooi en met jasje netjesHelemaal mijn ding haha. Ik heb ook wel wat bij Shein besteld, goed op maten letten en ik lees vaak de reviews van het kledingstuk even na, maar tot nu toe geen miskopen.
Frummels, wat staat die jumpsuit je goed zeg! Schoenen zijn ook erg leuk!
Hannemarie, ik vind tot nu toe echt al jouw outfits heel gaaf. Ik snap niet dat je niet vaker vragen krijgt waar alles vandaan komt irl
Dreamguide, wat heb jij geweldige schoenen elke keer! Die maken je outfit echt meteen speciaal. Outfits zijn zoals je zelf al zegt casual, maar wel erg leuk zo
_Kimm, broek vind ik erg mooi, maar dat shirt is geweldig haha
Lotthje, ik heb een hekel aan strijken en heb ook zulke shirtjes, helaas. Die wil ik altijd aan als ik net geen tijd heb om alles te pakken. Maar ik vind het een mooi shirt en die kleur staat je goed!
Yvanka, leuke jurk! Is de sollicitatie goed gegaan?
Foxy, ik vind het ook leuk staan zo.
DeEenhoorn wat een grappige print op het shirt!
Ultimo, heeft het jurkje nu een capuchon? Leuke outfit zo
Dreamguide, die blouse vind ik eigenlijk erg leuk staan. Juist ook door het oversized!
_Kimm, jouw makkelijke thuisblijfoutfit ziet er gewoon leuk uit, mijn thuisblijfoutfits zijn niet fotowaardig
Zo, dat was even bijlezen.
Mijn outfit van gisteren, zit nu nog in joggingbroek haha
[ [url=m/f8DBuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
bedankt alvast!