Echt gewoon ronduit een flut dag gewoon... Het regent de hele dag, heb mij 1x zeiknat moeten laten regenen.
Dus voor ik naar werk ga trek ik toch maar een regenpak aan.. en regenpakken haaaaat ik enorm..
Is het de hele tijd droog geweest net buiten mijn wijk... Voor niks dat ding aangedaan blijf je midden in de stad ook nog eens haken achter je zadel met de jas voor een stoplicht.
Op dat moment kon ik wel vloeken omdat ik niet los kwam en die auto's naast mij aan de stoplicht misschien stiekem heel hard moesten lachen
Nu stiekem achteraf lach ik er wel om maar jeetje wat is dat gênant als mensen het zien..Eenmaal op werk beetje chagrijnig nog op het gebeuren van mijn regenpak dus was blij dat dat rot ding uit mocht.
Thuis kon ik met schoenen in mijn broek stappen, maar eruit stappen ging wat met struggles.
Het was vooral heeeeel gênant dat juist die ene persoon langs moest lopen terwijl je net je regenbroek omlaag trekt
en je na die tijd staat te struggelen om te blijven staan :") Ik zie me nu nog steeds staan..
We zijn btw gewoon on speaking terms.
Wel even 3 jaar een relatie mee gehad en ik weet ook echt zijn geboortedatum wel.