Suzanne F. schreef:Ik doe er nooit aan mee aan die race stoplicht spelletjes. Zodra ik merk dat iemand zijn best doet om harder op te trekken laat ik hem altijd gaan. Ik heb daar geen zin in.
Ja same
Spaart benzine trouwens ook!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chevax schreef:Ilsey schreef:
Op een heel open baan wel. Zou ik dan ook nooit doen. Maar als je andere auto's strategisch kan inzetten dan kan je ze wel even afhoudenIk doe dat ook nooit om uit te dagen. Ik doe dat enkel om ze op hun doos te geven als ze echt té asociaal rijgedrag vertonen.
Welke verklaring er ook rond bedenkt, ik vind het altijd zielig als ik aan een stoplicht sta en er komt iemand in een klein autootje naast me staan, helemaal “klaar voor de strijd”
Ilsey schreef:Lol, er zijn ook kleine autootjes die de 'dikke bakken' (dan heb ik het over die standaard saaie zwaardere Audi's en BMW's enzo, niet over een Porsche Turbo hé) er zo af kunnen rijden, een vinnig sportbenzinewagentje bvb...
Resistance schreef:Laten jullie ook je haar uitlekken in de douche met je hoofd naar beneden wanneer je jezelf afdroogt, zodat je door je haar niet opnieuw nat wordt?
Daarna de haren pas. 
hij zei: je zag hem echt zo kijken van sh't... Want die kant moest hij blijkbaar niet op 
sharon488 schreef:Ik knijp m'n haar altijd eerst uit, dan draai ik een handdoek er omheen en dan droog ik mezelf af
Over autorijden, mijn vriend had laatst wel iets leuks. Er was een man met ook een vrij dikke auto die de hele tijd aan het bumperkleven was. Hij dacht er nog snel even stoer omheen te gaan, maar mijn vriend heeft zoveel gas bij gegeven toen hij naast hem was dat die kerel dus de afslag op reed. Het was dus zo'n weg waar alle banen een andere richting op gaanhij zei: je zag hem echt zo kijken van sh't... Want die kant moest hij blijkbaar niet op
Dat vind ik dan wel grappig. Maar voornamelijk omdat die bestuurder zo aso aan het doen was.
chevax schreef:sharon488 schreef:Ik knijp m'n haar altijd eerst uit, dan draai ik een handdoek er omheen en dan droog ik mezelf af
Over autorijden, mijn vriend had laatst wel iets leuks. Er was een man met ook een vrij dikke auto die de hele tijd aan het bumperkleven was. Hij dacht er nog snel even stoer omheen te gaan, maar mijn vriend heeft zoveel gas bij gegeven toen hij naast hem was dat die kerel dus de afslag op reed. Het was dus zo'n weg waar alle banen een andere richting op gaanhij zei: je zag hem echt zo kijken van sh't... Want die kant moest hij blijkbaar niet op
Dat vind ik dan wel grappig. Maar voornamelijk omdat die bestuurder zo aso aan het doen was.
Echt, nogmaals: wat is dat toch met mensen die zo getriggerd worden door andere (lees: grotere) auto’s? En weet je, dat rare “gespeel”, daar komen nou ongelukken van.
sharon488 schreef:Ik knijp m'n haar altijd eerst uit, dan draai ik een handdoek er omheen en dan droog ik mezelf af
Nynkster schreef:weet je waar ongelukken van komen. Mensen die 90 rijden op de snelweg zodat het ''voorzichtig'' is. Maar dat is compleet off topic. Ik vind het geowon leuk om flot op te trekken bij de stoplichten, en al helemaal als er iemand naast me staat die zn auto probeert op te blazen
Jolien87 schreef:sharon488 schreef:Ik knijp m'n haar altijd eerst uit, dan draai ik een handdoek er omheen en dan droog ik mezelf af
Ik vind dit echt niet ongevaarlijk.
Gini schreef:Nynkster schreef:weet je waar ongelukken van komen. Mensen die 90 rijden op de snelweg zodat het ''voorzichtig'' is. Maar dat is compleet off topic. Ik vind het geowon leuk om flot op te trekken bij de stoplichten, en al helemaal als er iemand naast me staat die zn auto probeert op te blazen
Ik doe dat als ik mijn hond bij heb, 90-100 rijden, dan rijd ik even voorzichtig als met een trailer zodat het voor mijn hond ook een aangename rit is.
Van dat soort mensen komen helemaal geen ongelukken, misschien frustratie bij diegenen die lekker 140 willen knallen, maar geen ongelukken.
Nynkster schreef:Tsja, ik vind dat wel gevaarlijk. Als je 90-100 rijdt ga je net iets sneller dan een vrachwagen. Als je dan in gaat halen en iemand komt wel met 140 aan rijden. Dan moet je binnen No time 50km per uur remmen. Als degene achter je dan niet oplet zit je er al achterop.