Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Wat een dingen staan er tussen zeg! Sommige dingen vind ik echt ronduit kwetsend.
Ik ben inmiddels 30 en vier mijn verjaardag per definitie niet, om dit soort akkefietjes.
Wij hadden het vroeger thuis niet breed (of eigenlijk gaf mijn moeder gewoon geld uit aan andere dingen, zo weet ik nu.)
Toen ik wat kleiner was kreeg ik dus met mijn verjaardag wat kleinere kadootjes, als er maar een paard op stond was ik al tevreden. Ik was altijd blij.
Maar toen ik ouder werd, kreeg ik ieder jaar een kaart met ‘gefeliciteerd! Binnenkort gaan we even de stad in voor je cadeau.’
Of ‘nog vele jaren! Als kado betaal ik je tattoo/ dagje sauna/ rijles/ nieuwe kleren/ etentje/ concert’ .
Nou, als ik dat nu allemaal nog zou moeten krijgen kon ik het hele jaar leuke dingen doen.
Over surprises op school, wat had ik daar een hekel aan! Ik werd gepest op mijn eerste basisschool. Ik had uren aan mijn surprise zitten knutselen, ik had het populairste meisje van de klas getrokken. Ik vond haar vreselijk onaardig maar had toch mijn best gedaan op iets moois. De hele klas vond hem prachtig (niet wetende dat ik hem gemaakt had).
Tijdens het uitdelen van de surprises bekeek ik steeds welke dan voor mij zou kunnen zijn, ik zag zo gauw nergens mijn naam op staan. Alle mooie surprises gingen één voor één naar andere kinderen. Toen ik eindelijk mijn naam hoorde kreeg ik een doosje (van Bonzo hondenkoekjes) ‘ingepakt’ met bruin gekrijtte A4 tjes. Toen ik hem openmaakte zat de doos vol met naar hondenbrokken geurende pepernoten en.... een grijs potlood dat niet eens ingepakt was. Ik weet mijn eigen reactie niet meer maar wel die van de klas: ‘Bo is een hondennaam, haha!’
Ik weet tot op de dag van vandaag nog dat Frank die surprise voor mij gemaakt had. Gelukkig ben ik het jaar daarop van school gewisseld en werd ik niet meer gepest.
Maar jarig zijn en surprises? Neh, ik maak er liever zelf een leuke dag van, mezelf stel ik ten minste niet teleur
hagelslag schreef:Voor mijn verjaardag van mijn nu ex de huisdeursleutel krijgen.
Opzich heel lief hoor maar euhm... Ik kon sowieso altijd al naar binnen dus ehm ja... Het was geen meerwaarde en voor hem lekker makkelijk
emilyslaluna schreef:hagelslag schreef:Voor mijn verjaardag van mijn nu ex de huisdeursleutel krijgen.
Opzich heel lief hoor maar euhm... Ik kon sowieso altijd al naar binnen dus ehm ja... Het was geen meerwaarde en voor hem lekker makkelijk
Ik zou dit juist een geweldig cadeau vinden. Het gaat niet om de sleutel, maar om het gevoel dat je (ex) vriend heeft over jou. Iemand een huisdeur sleutel geven is in mijn ogen een teken dat zowel hij als zijn familie je vertrouwt en graag vrije toegang wil geven tot zijn thuis.
bobje26 schreef:Knert schreef:Vandaag een Fleece deken...met behoorlijke afmeting
Metprint....
Omdat ik op een boerderij woon![]()
Vast een dure geweest....
Ik zou oprecht blij zijn met zo'n deken hahaha
Knert schreef:bobje26 schreef:
Ik zou oprecht blij zijn met zo'n deken hahaha
Ohw... ja zo zie je maar weer.
https://www.bol.com/nl/p/nightlife-home ... lsrc=aw.ds
Dit is hem...![]()
Knert schreef:Oooh nou...
https://www.bol.com/nl/p/nightlife-home ... lsrc=aw.ds
Te ruil tegen;