Rebecca schreef:Hmm niet helemaal tactisch voor mijn gevoel maar de bedoeling erachter
Ben ik het mee eens, en al zet je het zó mooi op papier, de praktijk blijkt toch anders
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
n_love_qwert schreef:Tja, ik mag hopen dat ze daadwerkelijk professioneler worden, en dat het niet heel even duurt tot de “negatieve spotlight” weer van ze af wordt gehaald, bij wijze van.
Ik blijf bij mijn standpunt. Het idee is goed, en ze zullen vast het beste voor hebben met de beestjes. Maar de uitvoering, man man man.. Dan kan je wel zeggen; kom langs!! maar als we alles al langs zien komen op je vlogs, waar notabene negatieve dingen uit worden geknipt, en het is nog steeds zo onprofessioneel, dan heb ik daar geen behoefte aan.
Pistasche schreef:n_love_qwert schreef:Tja, ik mag hopen dat ze daadwerkelijk professioneler worden, en dat het niet heel even duurt tot de “negatieve spotlight” weer van ze af wordt gehaald, bij wijze van.
Ik blijf bij mijn standpunt. Het idee is goed, en ze zullen vast het beste voor hebben met de beestjes. Maar de uitvoering, man man man.. Dan kan je wel zeggen; kom langs!! maar als we alles al langs zien komen op je vlogs, waar notabene negatieve dingen uit worden geknipt, en het is nog steeds zo onprofessioneel, dan heb ik daar geen behoefte aan.
En dat is dus typisch bokt... Oordelen aan de hand van een paar beelden/foto's. En dan meteen niet meer open staan voor uitleg/andere opties.
Waarom ligt heel HAW stil, niemand durft meer wat te plaatsen want de kans is groot dat je er compleet van langs krijgt. Terwijl het gros van de bokkers (die reageren op zulke topics) waarschijnlijk ook niet de perfecte rijvaardigheden heeft of het perfecte stalmanagement. Bokt kan het altijd zelf beter en al het andere is fout
Delphi schreef:En ik neem aan dat de mensen die hier zo negatief zijn over paard zoekt baas zelf niet doneren of een paard willen adopteren. Waarom jezelf er dan zo druk over maken? Dan heb je er zelf toch geen last van?
Pistasche schreef:n_love_qwert schreef:Tja, ik mag hopen dat ze daadwerkelijk professioneler worden, en dat het niet heel even duurt tot de “negatieve spotlight” weer van ze af wordt gehaald, bij wijze van.
En dat is dus typisch bokt... Oordelen aan de hand van een paar beelden/foto's. En dan meteen niet meer open staan voor uitleg/andere opties.
Waarom ligt heel HAW stil, niemand durft meer wat te plaatsen want de kans is groot dat je er compleet van langs krijgt. Terwijl het gros van de bokkers (die reageren op zulke topics) waarschijnlijk ook niet de perfecte rijvaardigheden heeft of het perfecte stalmanagement. Bokt kan het altijd zelf beter en al het andere is fout
njcgregoor schreef:Dit dus. Als je het hele topic had gelezen had je dit ook een aantal keer voorbij zien komen.
Overigens lijkt in het communicatie gedeelte nu verbetering te komen. Vind ik erg goed aangezien ze eerst altijd alles weg wuifde met 'is niet zo' etc en alles als haat zagen. Nu pakken ze het (hopelijk, denk ik) op als een verbeterpuntje waar ze ook echt iets aan veranderen.
waaiertje schreef:Ik zie net dat er ook nog twijfels zijn over de eerlijkheid over onze goodiebags, ik zag ookal dat er screenshots in werden gestuurd. Ik wil hierbij zeggen dat de kinderen de goodiebags zeker nog krijgen en dat de eerste reactie inderdaad niet terecht was. Wij hebben hier ons zelf ook in verbeterd dus ik hoop dat dit nu ook goed afgesloten word, door de drukte van de merchandise met horse event waren wij door alles heen en zijn er dingen misgegaan met onze leverancier. Alle kinderen krijgen zo spoedig mogelijk een goodiebag. Ook lees ik dat mensen ons vaak onbeschoft en bot vinden als wij reageren op mensen die geinteresseerd zijn in een bepaald paard/pony. Wij krijgen dagelijks wel zoveel berichten en zoals Henk al zei in de andere topic is het vaak ook dat mensen eerst dingen vragen voordat ze wat lezen, dat is voor ons dan dubbel werk. Wij reageren altijd op iedereen en het is voor ons nooit de bedoeling geweest om als onbeschoft over te komen maar dat komt denk ik omdat we gewoon kort reageren. Ik las ook een reactie over iemand die geinteresseerd was in een Shetlander maar die momenteel niet beschikbaar waren en er daarna wel 4 weggingen, als er mensen een paard adopteren betekend dat niet dat hij meteen uit de opvang is. Soms zit daar wel een tijdstermijn aan gebonden en daarom zou het voor sommige van jullie overkomen alsof wij jullie niet serieus nemen of andere dergelijke zaken, dit is dus niet zo.. waarschijnlijk is het paard dan al geadopteerd.
Als er nog andere onduidelijkheden zijn of verdere vragen, vraag ik jullie om een kijkje te nemen op de topic van Henk (de pzb topic). Daar worden de meeste van uw vragen al beantwoord.
Groetjes Calijn en Floor.
Indestal schreef:Ik vraag mij terecht af, waar zijn de moddies nou? Dit zou eens bij de grote namen moeten gebeuren of naar het bokt beleid zelf...
xChantal94 schreef:Ik ben het met Captain mee dat de gang van zaken in dit topic belachelijk is.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met PZB, mede doordat ik slecht ter woord werd gestaan toen ik informatie op vroeg. ‘Ik moest maar op de site kijken’ waar geen informatie op te vinden was. Toen ben ik afgehaakt: als de service vóor het adopteren al slecht is, wat moet ik dan verwachten als er daarna iets is?
Maar dan nog vind ik dat zij hun best doen om zich in te zetten, en doet ieder dat op zijn eigen manier. Calijn is 19 en mensen verwachten dat omdat zij een stichting runt ze zich professioneel hoort te gedragen. Maar dan blijft ze nog steeds 19 en vind ik het niet reeel wat sommige mensen aan verwachtingen stellen. Je bent vrij om wel of juist geen paard bij PZB te adopteren ten slotte.
Captain schreef:Indestal schreef:Ik vraag mij terecht af, waar zijn de moddies nou? Dit zou eens bij de grote namen moeten gebeuren of naar het bokt beleid zelf...
Dit is ook echt belachelijk. Ik had getemd en kreeg als reactie dat ze achter de schermen aan het overleggen waren. Normaal wordt zo'n topic dan dichtgegooid en gaat dan later weer open. Snap hier ook helemaal niets van. Weer lekker meten met twee maten.
Er zijn mensen persoonlijk besproken een paar pagina'a terug. Dat hoef je echt niet te proberen met bekende bokkers want dat wordt direct weggehaald. Lijkt me ook prima om dit topic dicht te gooien (immers het grootste gedeelte van de OP is weg) en mensen te verzoeken het andere topic van Henk te lezen en daar verder te reageren.
Cinnepin schreef:xChantal94 schreef:Ik ben het met Captain mee dat de gang van zaken in dit topic belachelijk is.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met PZB, mede doordat ik slecht ter woord werd gestaan toen ik informatie op vroeg. ‘Ik moest maar op de site kijken’ waar geen informatie op te vinden was. Toen ben ik afgehaakt: als de service vóor het adopteren al slecht is, wat moet ik dan verwachten als er daarna iets is?
Maar dan nog vind ik dat zij hun best doen om zich in te zetten, en doet ieder dat op zijn eigen manier. Calijn is 19 en mensen verwachten dat omdat zij een stichting runt ze zich professioneel hoort te gedragen. Maar dan blijft ze nog steeds 19 en vind ik het niet reeel wat sommige mensen aan verwachtingen stellen. Je bent vrij om wel of juist geen paard bij PZB te adopteren ten slotte.
Je vindt het belachelijk, maar ondertussen doe je wel mee, je zet net hard je slechte ervaringen neer,,,,toch?