waaiertje schreef:Ik zie net dat er ook nog twijfels zijn over de eerlijkheid over onze goodiebags, ik zag ookal dat er screenshots in werden gestuurd. Ik wil hierbij zeggen dat de kinderen de goodiebags zeker nog krijgen en dat de eerste reactie inderdaad niet terecht was. Wij hebben hier ons zelf ook in verbeterd dus ik hoop dat dit nu ook goed afgesloten word, door de drukte van de merchandise met horse event waren wij door alles heen en zijn er dingen misgegaan met onze leverancier. Alle kinderen krijgen zo spoedig mogelijk een goodiebag. Ook lees ik dat mensen ons vaak onbeschoft en bot vinden als wij reageren op mensen die geinteresseerd zijn in een bepaald paard/pony. Wij krijgen dagelijks wel zoveel berichten en zoals Henk al zei in de andere topic is het vaak ook dat mensen eerst dingen vragen voordat ze wat lezen, dat is voor ons dan dubbel werk. Wij reageren altijd op iedereen en het is voor ons nooit de bedoeling geweest om als onbeschoft over te komen maar dat komt denk ik omdat we gewoon kort reageren. Ik las ook een reactie over iemand die geinteresseerd was in een Shetlander maar die momenteel niet beschikbaar waren en er daarna wel 4 weggingen, als er mensen een paard adopteren betekend dat niet dat hij meteen uit de opvang is. Soms zit daar wel een tijdstermijn aan gebonden en daarom zou het voor sommige van jullie overkomen alsof wij jullie niet serieus nemen of andere dergelijke zaken, dit is dus niet zo.. waarschijnlijk is het paard dan al geadopteerd.
Als er nog andere onduidelijkheden zijn of verdere vragen, vraag ik jullie om een kijkje te nemen op de topic van Henk (de pzb topic). Daar worden de meeste van uw vragen al beantwoord.
Groetjes Calijn en Floor.
Ik wil even inhaken op het feit dat jullie veel berichten krijgen met dezelfde vragen en jullie dat als "irritant" beschouwen.
Blijf wel in je achterhoofd houden, dat ook al zijn jullie geen bedrijf maar een stichting, dat de mensen die reageren wel jullie klanten zijn (zij nemen wel een paard van jullie over). Zij weten niet dat er al heel veel mensen hun voor zijn gegaan met die (zelfde) irritante vraag en dat jullie daar al heel vaak hetzelfde antwoord op hebben gegeven. Voor hun gevoel zijn zij de enige met die vraag en verwachten zij een fatsoenlijk antwoord. Klant blijft nog altijd koning.