LadyMadonna schreef:Sowieso handig om te vermelden of je problemen hebt net tweedehands? (Puzzels, boeken, etc...)
Ik iig totaal niet
Ik heb ook geen problemen met tweedehands
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolacabana schreef:Ik zal mij ook even voorstellen
Laura, 29 jaar jong. Woon in Wilhelminaoord met mijn vriend en onze twee katten Pip en Felix. Mijn lievelingsplek in huis is de eetkamer, die is al wat meer aangekleed dan op de foto's hieronder. Ik hou van planten in huis en kan er nog wel meer gebruiken. De kleuren die ik in huis gebruik zijn koper, groen, rood, oranje, geel en natuurlijk zwart en wit. Ik hou van dingen die glitteren.
Ik hou van reizen, ben verliefd op Italiƫ en op Londen (in januari ga ik weer een weekje), ik wil nog een keer een roadtrip doen door de USA. Ik ben altijd druk met mijn bujo (bullet journal voor de niet kenners
) in mijn Filofax A5, en ik heb nooit genoeg mooie pennen/potloden/handlettering dingen etc. Ben ik verslaafd aan Harry Potter, boeken van Richelle Mead, Steam Punk en andere fantasy dingen
.
En stiekem ook aan chocolade, maar dat is niet goed voor mijn lijn.
Verder wordt ik deze maand tante van 'Henkie' (mijn zusje vertelt de naam pas na de geboorte haha) en werk ik bij een gemeente als Chief Information Security Officer (CISO).
Pip
[ [url=m/QDg3uw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Felix
[ [url=m/tqoAhU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eetkamer
[ [url=m/UmEBi3.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/L4Ey9o.jpg]Afbeelding[/url] ]