vakantieveilingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvdende

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:02

Afbeelding

Oh oh oh, wat zal dat mens nu van zichzelf balen.

En dit is echt de hoogste prijs wat ik tot nu toe heb gezien.

De nu kopen prijs ligt op €125....

Ik doe nog steeds mn best om een betaalbare vakantie te "winnen" de 1e week helaas toch voor €90 moeten "winnen" nu proberen voor onder de €50 een 2e week te pakken te krijgen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:20

Succes! Drie kwart van Nederland wilt dat nu, dus vrees dat je voor €90,00 een leuke deal had, maar dat je het niet voor €50,00 gaat redden.

Ik snap dat trouwens niet van bieders: Waarom ga je eerst bedag 1 bieden en vervolgens een hoger bedrag terwijl niemand er tussen heeft geboden? Dan had je toch net zo goed meteen bedrag 2 kunnen bieden?

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:44

fohadie schreef:
Succes! Drie kwart van Nederland wilt dat nu, dus vrees dat je voor €90,00 een leuke deal had, maar dat je het niet voor €50,00 gaat redden.

Ik snap dat trouwens niet van bieders: Waarom ga je eerst bedag 1 bieden en vervolgens een hoger bedrag terwijl niemand er tussen heeft geboden? Dan had je toch net zo goed meteen bedrag 2 kunnen bieden?

Deze vakantie is er al eens uitgegaan voor €38 afgelopen vrijdag....

Dat 2e snap ik dus ook echt niet...

3x raden wat ik net op Marktplaats tegen kom.....

1 week oostappen voor €155...

Gebeld en inderdaad, dat was de mevrouw van hierboven!

Ik heb haar uitgelegd dat ik sowieso niet meer ga betalen dan €125.

We zijn eruit gekomen voor €70. Wel wat hoger dan ik gehoopt had, maar alsnog een redelijk bedrag voor een week kamperen.

Straks alles in orde maken en dan kan de vakantie pret beginnen *\o/*

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:49

mvdende schreef:
fohadie schreef:

We zijn eruit gekomen voor €70. Wel wat hoger dan ik gehoopt had, maar alsnog een redelijk bedrag voor een week kamperen.

Das ook stom, dat ze het op Marktplaats zet en minder dan de prijs accepteerd. Verliest ze veel op. Maar wel lekker voor jou!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:04

fohadie schreef:
mvdende schreef:

Das ook stom, dat ze het op Marktplaats zet en minder dan de prijs accepteerd. Verliest ze veel op. Maar wel lekker voor jou!

Ach, misschien zou er iemand zo dom zijn om op marktplaats die €155 te betalen.... Maar ik vermoed dat het meeste wat ze er voor zou gaan krijgen die €125 is... (want waarom op marktplaats méér betalen dan via een officiële site?)

Al zijn het rare tijden inderdaad, op marktplaats wordt ook als gekken geboden op de daar aangeboden vouchers van vakantieveilingen van Oostappen.... iemand durft €400 te vragen waar de "koop nu" prijs op vakantieveilingen €312 van is. "Zegt" er zelf €700 voor betaald te hebben {:)-:( als dat zo is, heeft hij zich behoorlijk laten naaien }>

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 00:11

Sinds een lange tijd weer eens gekeken
En voor me vriend Tesla rijden voor €1,- gewonnen *\o/*

Kan hij eindelijk eens in een Tesla :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 07:54

Wat leuk zeg!! En echt geen prijs ook!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 08:10

Ik hou van Vakantieveilingen!

De leukste veiling die ik daar gescoord heb, was 5 dagen Roompot voor 4 personen, 60 euro. Voor een kleine meerprijs mochten we de hond ook meenemen. Heerlijke vakantie gehad!

Verder heb ik daar een vuilbak met sensor gekocht, en een collectie Star Wars boeken. De rest kan ik me momenteel niet herinneren - een vriendin van me heeft er tijdens de eerste Corona-lockdown 90 rollen wc-papier gescoord :')

Edit: verstand wordt wakker, ik herinner me er nog een paar nu.
Een overnachting in een sauna voor 2 - helaas moest mijn vriend op de valreep dat weekend werken, dus heb ik hem aan een vriendin en haar vriend cadeau gegaan, die waren er super blij mee.
Dagje sauna voor 2 - die heb ik met mijn mama gedaan, was heel leuk, incl. manicure/pedicure.
Tapas voor 2 - voor mijn mama en stiefpapa. Die hebben er heerlijk van gegeten. Degene die in de zaak stond had denk ik niet veel ervaring met VV, want mama kreeg de bon terug. We hebben hem nog eens gebruikt :+ Was heel lekker haha.
Toen mijn neef 30 jaar werd, wilde hij toch wel eindelijk heel graag zijn autorijbewijs. Ik had 20 uur rijles gespot op VV, met de familie samen gelegd en ondertussen rijdt hij alweer een paar jaar rond nu. Geen idee meer van de prijs, ik dénk rond de 200 euro - spotgoedkoop, mijn 20 uren kostten destijds 1085 euro :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 08:35

Zoe_97 schreef:
Ik heb een deaadlozen 2-1 steelstofzuiger gewonnen net :D voor 76 euro (inclusief verzending en administratie). :D ben benieuwd wanneer hij binnen komt.

Ai, ik heb de mijne 10 euro betaald in de Kringloop, van Domo :+

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:08

Ik heb uren erop gezeten maar merk dat ik er klaar mee ben. Laatst stond er een mooie industriële kast op. Stond voor 269 ik bieden en had hem voor 90. Zag ik later diezelfde kast op een andere site voor 89. Ik dacht huh want met verzendkosten was ik nu duurder uit. Later zag ik een mooie stoel...stond voor 249. Ik googelen op die andere site en jahoor precies dezelfde stoel voor 79

Weet je ik kijk altijd naar het bedrag rechts boven in. Maar blijkt dus niets van te kloppen. Mail gestuurd naar ze met dit verhaal en dat ze wel moeten kijken voor wat voor bedrag ze iets neerzetten. Want deze manier is niet eerlijk. Kreeg mail terug of ik mijn held terug wilde....maar daar gaat het me niet om.
En eerlijk nooit meer erop geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:43

Uiteraard nemen ze altijd de top prijs. Tickets voor Bobbejaanland bv. 2 voor €79,90. Kijk je op de website is het, afhankelijk van de dag, tussen de €20 en €30 in voorverkoop per ticket. Maar ga je de dag zelf en koop je aan de kassa is het inderdaad €39,95 per ticket.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:54

Ik Google altijd tijdens het lopen van de veiling wat de prijs is.. :j

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:08

nine1987 schreef:
Ik Google altijd tijdens het lopen van de veiling wat de prijs is.. :j

Is dan waarschijnlijk een goede tip voor iedereen hier.

Ik had voor tesla niet gegoogled. Maar met €1 leek me dat niet nodig :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:09

Zag wel ook dat ze nu inderdaad een stoel en tafels en banken hebben, maar dan is het inderdaad misschien wel handig om die eens te googlen.
Want ik vond de stoel wel leuk, past alleen nog niet in huis nu

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:05

dito schreef:
Ik heb uren erop gezeten maar merk dat ik er klaar mee ben. Laatst stond er een mooie industriële kast op. Stond voor 269 ik bieden en had hem voor 90. Zag ik later diezelfde kast op een andere site voor 89. Ik dacht huh want met verzendkosten was ik nu duurder uit. Later zag ik een mooie stoel...stond voor 249. Ik googelen op die andere site en jahoor precies dezelfde stoel voor 79

Weet je ik kijk altijd naar het bedrag rechts boven in. Maar blijkt dus niets van te kloppen. Mail gestuurd naar ze met dit verhaal en dat ze wel moeten kijken voor wat voor bedrag ze iets neerzetten. Want deze manier is niet eerlijk. Kreeg mail terug of ik mijn held terug wilde....maar daar gaat het me niet om.
En eerlijk nooit meer erop geweest!

Het kan ook echt wel andersom.

Afgelopen zomer via de officiële site van oostappen groep was 2 weken Hengelhoef €600. Via vakantieveilingen de direct kopen prijs €125, dus maximaal €250 voor 2 weken. Met bieden uiteindelijk nog iets goedkoper uit geweest.

Heerlijke 2 weken camping gehad voor een spotprijs midden in de zomervakantie.

Maar inderdaad Google ik altijd eerst even wat iets nou echt waard is.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 15:32

.