Hoge bijdrages voor vrijgezellenfeest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Hoge bijdrages voor vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 21:45

@Cayenne...gewoon lekker afzeggen, 220 euro absurd voor de dingen die jullie gaan doen.

Wellicht is het een optie om een x samen met de bruid te gaan lunchen oid (kan ook na de bruiloft).

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 21:51

We hebben idd besloten dat we met een groepje + bruid iets anders leuks gaan doen. En dan voor een "normaal" budget!
Wel jammer dat het zo moet, want er werden al vervelende appjes rond gestuurd dat we het als vriendinnen laten afweten wanneer de bruid ons nodig heeft... Whut? :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 22:12

Wat ontzettend jammer dat het nu zo moet lopen. Vooral voor de bruid, die krijgt er toch wat van mee.
Maar ik kan mij jullie keuze goed voorstellen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 22:15

Tjonge jonge, straks iedereen ruzie vanwege een stom vrijgezellenfeest. Het zat er wel een beetje in.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 22:16

Cayenne schreef:
We hebben idd besloten dat we met een groepje + bruid iets anders leuks gaan doen. En dan voor een "normaal" budget!
Wel jammer dat het zo moet, want er werden al vervelende appjes rond gestuurd dat we het als vriendinnen laten afweten wanneer de bruid ons nodig heeft... Whut? :=

Serieus.... -O- ik heb al meerdere keren iets getypt en weer gewist, wat een achterlijke reactie zeg :')

Fijn dat jullie het zo opgelost hebben! Vind het een hele slimme.
Al zal bij de bruid nu wel duidelijk zijn dat er iets niet goed zit?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 22:41

Sja... organiserende dames hebben gewoon wel een flinke steek laten vallen door geen budget te Polsen bij degenen Die mee gingen
Idd jammer voor de Bruid, maar dat is echt niet bij de afzeggers in de schoenen te schuiven
Ze hadden beter plan aan kunnen passen na overleg

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 00:02

Jeetje dat meen je niet? Wat bizar zeg...

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 07:01

:wow: wat een reactie,zeg!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 07:54

Cayenne schreef:

Het is natuurlijk ook heel menselijk om eerst zo te reageren. Althans door een groot deel van ons menselijk volkje. Je organiseert wat, dat kost tijd en je hebt het idee dat het leuk is en dan haakt de helft af. Reden, het is te duur en gaan dan zelf iets organiseren. Kan reacties dan wel plaatsen hoewel ik dat wel onredelijk vind omdat er nooit over een budget gecommuniceerd is. Het kan echter ook anders opgevat worden dat de rest liever wat anders gaat doen. Key hierin blijft toch communicatie.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 07:58

Goed gedaan Cayenne

Maar als ik dit topic & het topic over gierige mensen lees ben ik heel blij dat wij trouwen een overbodige luxe vinden :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 08:22

Gelukkig gaat het vaker wel dan niet goed maar daar lees je geen pribleemtopics over.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:33

Cayenne schreef:

Oh my... nou ik geef je groot gelijk. Het is dat 2 van de 3 vriendinnen al hadden toegezegd anders hadden wij dat ook gedaan, apart nog iets gedaan.

Bizar dat dat gelijk zo rond gaat. ZIJ laten een steek vallen. In min geval weet ik zeker dat de bruid zo'n bedrag niet van mij zou verlangen omdat ze mijn situatie kent.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 12:07

Thats_Me schreef:
Cayenne schreef:

Het is natuurlijk ook heel menselijk om eerst zo te reageren. Althans door een groot deel van ons menselijk volkje. Je organiseert wat, dat kost tijd en je hebt het idee dat het leuk is en dan haakt de helft af. Reden, het is te duur en gaan dan zelf iets organiseren. Kan reacties dan wel plaatsen hoewel ik dat wel onredelijk vind omdat er nooit over een budget gecommuniceerd is. Het kan echter ook anders opgevat worden dat de rest liever wat anders gaat doen. Key hierin blijft toch communicatie.

Ik kan de reacties idd ook wel plaatsen
Ik zou ook heel eerlijk Zijn in de reactie als ik omzou afhaken ivm budget
“ sorry maar dat is gewoon te gek qua kosten, dat kan en wil ik niet betalen”

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 12:22

Polly schreef:
Goed gedaan Cayenne

Maar als ik dit topic & het topic over gierige mensen lees ben ik heel blij dat wij trouwen een overbodige luxe vinden :')

Ik denk dat ook regelmatig als ik deze topics lees :=

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 14:14

Ja maar dit soort topics Zijn natuurlijk geen afspiegeling van hoe het er overwegend aan toe gaat
Dat scheelt ook weer

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 18:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 19:38

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:39

Hier een zelfde probleem. Vriendinnen van mijn vriendin (die ik niet ken eigenlijk) organiseren het vrijgezellenfeest. Het enige dat we krijgen te horen is dat het 150-180 euro gaat kosten en ze geheim houden wat we gaan doen. Nu ben ik zwanger dus kan ik lang niet overal aan mee doen.

Opzich vind ik geld geen probleem. Maar zou toch graag meer willen weten waar het geld naar toe gaat. Heb nog nooit gehoord dat het voor de hele groep een geheim blijft? Zelfs de plek/ streek willen ze niet noemen...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:26

miisshOrse schreef:
Hier een zelfde probleem. Vriendinnen van mijn vriendin (die ik niet ken eigenlijk) organiseren het vrijgezellenfeest. Het enige dat we krijgen te horen is dat het 150-180 euro gaat kosten en ze geheim houden wat we gaan doen. Nu ben ik zwanger dus kan ik lang niet overal aan mee doen.

Opzich vind ik geld geen probleem. Maar zou toch graag meer willen weten waar het geld naar toe gaat. Heb nog nooit gehoord dat het voor de hele groep een geheim blijft? Zelfs de plek/ streek willen ze niet noemen...

Dat vind ik ook wel heel raar. Vooral als je zwanger bent, kun je straks niet eens meedoen. Als ik 150 euro moet dokken, wil ik echt wel weten waarvoor :=
Zelf zou ik zoiets hebben van, of je vertelt wat we gaan doen of ik sla over. Had paar weken terug een vrijgezellenfeest en 1 onderdeel was niks voor mij, dus voor de helft was ik erbij. Als ik het niet van tevoren had geweten, had ik daar voor het blok gestaan.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:54

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:57

miisshOrse schreef:

Gooi het op je zwangerschap.. en anders spreek je zelf met je vriendin af voor gezellig avondje thuis ofzo en ga je niet mee.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 16:37

Mey mijn vrijgezellenfeest zijn we een WIDMSspel gaan doen in Alkmaar. De ene helft vanuit bootjes en de andere helft op de step. De hele stad door. Daarna bij iemand thuis chinees laten bezorgen en 's avonds een muziekquiz gedaan. Het was supergezellig en hilarisch en... low budget. Ik heb van meerdere vriendinnen die mee waren gehoord dat het het leukste, maar vooral ook relaxte vrijgezellenfeest was waar ze geweest zijn.

Duur staat niet gelijk aan geslaagd.