Beschuldigd door buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:34

Ik heb net al jouw eigen berichten door zitten lezen. Vreselijk dat zoiets kan. Ik vraag me trouwens af wat je bij de politie doet als je zo weinig mensenkennis hebt.
Kun je die filmpjes niet op Youtube zetten? Het gebeurt in een openbare ruimte ..... Bovendien zou ik gelijk zeggen "ik film dit"......Als de politie dan niet wil kijken, zeg je dat het al op internet staat.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:35

Margee schreef:
Ik heb net al jouw eigen berichten door zitten lezen. Vreselijk dat zoiets kan. Ik vraag me trouwens af wat je bij de politie doet als je zo weinig mensenkennis hebt.
Kun je die filmpjes niet op Youtube zetten? Het gebeurt in een openbare ruimte ..... Bovendien zou ik gelijk zeggen "ik film dit"......Als de politie dan niet wil kijken, zeg je dat het al op internet staat.

Niet op internet zetten! Dat gaat zo ontzettend tegen je werken.

Amalarab

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:37

Kan je vriend naar zijn ouders met de honden en jij antikraak?
www.carex.nl

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 19:38

Nee ik ga het niet op internet zetten. Ik meld ook niet dat ik film maar als je niet blind bent heb je dat ook wel door. Tenzij ik aan de andere kant van een dichte deur sta natuurlijk.

Antikraak via Carex is gelukkig vaak een optie incl huisdieren. Ik ga Carex dus maandag meteen bellen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:41

zo heb bijna alles gelezen maar jeejtje.

je zou bijna een beveiliging inhuren (wellicht zelfs goedkoper als weekend weg)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:44

Mooi dat je hem op de heterdaad hebt betrapt, wanneer de politie komt direct aangeven dat jullie aangifte willen doen en er op staan dat het direct geregeld word.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 19:49

Dat van die aangifte ga ik inderdaad doen. Doen nu steeds online ook via overlast 'onze woonplaats' aangifte maar die heeft een behandeltijd van 12 maanden.

We wachten nog steeds op de agenten. Veel haast zit er niet achter.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:06

Dat is slecht zeg.. dat dat zo lang duren moet.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:11

Kaus schreef:
Even een korte update. Wij waren net boodschappen doen (durven niet meer alleen). Komen terug, buurman staat op de gang onze honden overstuur te maken.

Heb alles gefilmd. 112 weer gebeld en die komen eraan. Voor degenen die het filmpje willen zien (en daar ook daadwerkelijk belang bij hebben dus geen sensatiezoekers :D) kan je een pb sturen met je nummer en dan app ik het je.

Ik ben benieuwd naar het filmpje, hopelijk vinden jullie gauw een oplossing.
Ik zou knettergek worden en had er allang iemand mijn maat 39 laten voelen.
heel veel sterkte.
dorry

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:12

Bijna twee uur later nu :n denk dat ik straks 8844 maar even bel en vraag hoe het ervoor staat. Al voelt dat dan weer zo overdreven...

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:13

Ja.. mijn hond wordt emotioneel mishandeld door de buurman..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:14

Jeetje wat duurt dat lang die agenten. :(

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:14

Kan zijn dat er spoed tussendoor kwam :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:17

Lastig hoor Kaus.
Enerzijds voelt het overdreven, anderzijds is het wel een bewuste keuze van die buur om vrijwel meteen als de politie weg is weer over de schreef te gaan. Maar ik weet niet of de politie het daarmee serieuzer neemt of jullie juist eerder lastig gaat vinden. Hmm.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:23

Ik ben bang dat, gezien het hier om het opjagen van honden gaat, ze het minder serieus zien. Bewaar gewoon de filmpjes en neem het maandag mee naar het politiebureau (of waar je ze ook kan ontmoeten).

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:27

Serieus IMJ, ga lekker weg uit dit topic.

Politie komt niet. Het is niet meer gaande dus het is niet meer nodig. Ik ben net op mijn tenen op mijn sokken over de gang gelopen om de honden uit te laten omdat ik doodsangsten heb. Maar nee hoor het is niet nodig om langs te komen.

Edit: het gaat NIET om het opjagen van de honden. Hij stond op onze deur te slaan toen wij niet thuis waren en wij zagen hem bezig toen wij thuiskwamen. Vervolgens is hij tegen ONS te keer gegaan. Heeft ons geblokkeerd om naar binnen te gaan, bedreigd en uitgescholden het gaat NIET om de honden. Ik kan zelf ook wel bedenken dat dat geen spoed is.
Laatst bijgewerkt door Kaus op 07-04-18 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:28

Heb het topic vanaf je eerste post gevolgd, maar wat een ellende zeg!
Knap dat jullie het zolang volhouden.

Ik zou maandag naar het politiebureau gaan.. aangifte doen, je filmpjes meenemen en pas naar buiten gaan als je het gevoel hebt dat je serieus genomen wordt en als je filmpjes bekeken zijn!!

Heb je enig idee of dit bij de vorige bewoners ook aan de orde is geweest?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:28

Wat een rot situatie.

Door bezuinigingen staan veel psychiatrische patienten op straat.
En daar wordt niemand vrolijk van.

Ik ben in principe tegen geweld.
Maar die buurman zou ik echt een stomp op zijn neus verkopen als hij weer voor de deur herrie zou staan te maken. Zal je zien dat de politie dan wel komt en jezelf de pineut ben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:32

Zodan. Ik bedoelde het niet om je op de kast te jagen hoor. Je schrijft zelf dit:

Citaat:
Even een korte update. Wij waren net boodschappen doen (durven niet meer alleen). Komen terug, buurman staat op de gang onze honden overstuur te maken.

Niet dat hij daarna nog eens tekeer is gegaan tegen jullie en de weg heeft belemmert. Ik kreeg het idee dat je van een afstand hebt staan filmen.
Excuseer mij zeer ... Leef alleen maar met je mee, net als iedereen hier.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:37

Denies, ik noem jou toch ook niet persoonlijk? Ik bedoel niks boos, ik voel me alleen zwaar poedersuiker en zelfs de politie neemt ons niet meer serieus.

Ik snap dat mijn berichtje een beetje verkeerd is geschreven misschien. Vandaar dat ik het nogmaals had toegelicht.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:39

Nee nouja, ik was de enige die 'opjagen van honden' aanhaalde :')

Ik kan me je gevoel voor de volle 300% voorstellen. Als je echt wilt weten hoe de politie er momenteel in staat kun je best naar het lokale nummer bellen om te vragen hoe en wat. Je hebt immers een melding gemaakt en zover ik weet moeten ze dan in ieder geval langs komen.
En wellicht kun je om advies vragen wat je hiermee maandag het beste kunt doen en tot die tijd.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:41

Nee was niet naar jou bedoeld. Waren nog minstens twee anderen die het ook zeiden.

Ik heb dus gewoon een melding gemaakt, werd teruggebeld dat ze niet langskomen. Ze komen alleen langs als het op dat moment gaande is. Dat zij er twee uur over doen en het dan natuurlijk niet meer gaande is is kennelijk niet relevant.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:41

Kaus schreef:
Het liefst stuur ik de honden inderdaad uit logeren maar de Cattle dog is extreem eenkennig. Die kan echt niet zonder mij of mijn vriend. Hij is wel eens een dagje bij de ouders van mijn vriend geweest maar dat uitte zich dan in de godganse dag het huis doorlopen op zoek naar ons. Wat dat betreft heeft hij het hier nog beter. En stiekem vind ik hem wel fijne bescherming. Als het erop aankomt zal hij mij namelijk wel beschermen.

Lynn, dan heb je niet goed gelezen als dit je conclusie is.

jawel hoor, dit heb je geschreven"buurman staat op de gang onze honden overstuur te maken.

Heb alles gefilmd. 112 weer gebeld en die komen eraan

Een keer dat ik te paard bedreigd werd en afgesneden werd door een auto moest ik zelf 0900 nr bellen, alleen in levensgevaarlijke situaties 112 bellen. Ik las nu alleen dat hij de honden aan het opjutten was, dan had ik het normale nr gebeld zolang hij jullie niet bedreigde, niet 112
Ik begrijp hoe frustrerend dit is begrijp het niet verkeerd maar meer dan een dossier aanleggen kun je nu niet. Doet hij niet zo naar andere buren?
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 07-04-18 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:44

Nee ik bel geen 112 voor het opjutten van honden :Y) Daarna keerde hij zich dus tegen ons. Had ik alleen een beetje cryptisch in dat bericht gezet. Had ik beter even wat duidelijker kunnen uittypen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:45

Jeetje zeg, wat een ongelooflijke banketstaaf zijn die buren zeg. Die psychisch verwarde buurman is wel ontzettend heftig bezig. Niet normaal dat daar zo idioot laks op wordt gereageerd. Ik zit hier gewoon plaatsvervangend boos te zijn. -:(-

Ik zou eens een bel marathon beginnen maandag. De woningbouw zal weten dat je er Heel Veel Last van hebt. }:) Idioot gedoe dit.