Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margee schreef:Ik heb net al jouw eigen berichten door zitten lezen. Vreselijk dat zoiets kan. Ik vraag me trouwens af wat je bij de politie doet als je zo weinig mensenkennis hebt.
Kun je die filmpjes niet op Youtube zetten? Het gebeurt in een openbare ruimte ..... Bovendien zou ik gelijk zeggen "ik film dit"......Als de politie dan niet wil kijken, zeg je dat het al op internet staat.
Kaus schreef:Even een korte update. Wij waren net boodschappen doen (durven niet meer alleen). Komen terug, buurman staat op de gang onze honden overstuur te maken.
Heb alles gefilmd. 112 weer gebeld en die komen eraan. Voor degenen die het filmpje willen zien (en daar ook daadwerkelijk belang bij hebben dus geen sensatiezoekers) kan je een pb sturen met je nummer en dan app ik het je.
Citaat:Even een korte update. Wij waren net boodschappen doen (durven niet meer alleen). Komen terug, buurman staat op de gang onze honden overstuur te maken.
Kaus schreef:Het liefst stuur ik de honden inderdaad uit logeren maar de Cattle dog is extreem eenkennig. Die kan echt niet zonder mij of mijn vriend. Hij is wel eens een dagje bij de ouders van mijn vriend geweest maar dat uitte zich dan in de godganse dag het huis doorlopen op zoek naar ons. Wat dat betreft heeft hij het hier nog beter. En stiekem vind ik hem wel fijne bescherming. Als het erop aankomt zal hij mij namelijk wel beschermen.
Lynn, dan heb je niet goed gelezen als dit je conclusie is.