Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Maartje: Ik denk dat er vooral interesse is in de leefwijze, omdat het een geloofsovertuiging is met veel taboes en vooroordelen. Ik denk dat de interesse om Jehova te worden bitter klein is en daarvoor komen ze uiteindelijk aan de deur
Maartje1990 schreef:Kijk..... misschien moeten we jehova getuigen toch eens binnen vragen voor een kop koffiebabootje wordt overspoeld met vragen.... want stiekem zijn er veel toch best geïnteresseerd in hoe dat geloof in elkaar steekt.
Maartje1990 schreef:Kijk..... misschien moeten we jehova getuigen toch eens binnen vragen voor een kop koffiebabootje wordt overspoeld met vragen.... want stiekem zijn er veel toch best geïnteresseerd in hoe dat geloof in elkaar steekt.
Hier komen ze zelden, best jammer want vind het best interessant al heb ik 0,0 interesse om me te bekeren.
Mars schreef:Maartje1990 schreef:Kijk..... misschien moeten we jehova getuigen toch eens binnen vragen voor een kop koffiebabootje wordt overspoeld met vragen.... want stiekem zijn er veel toch best geïnteresseerd in hoe dat geloof in elkaar steekt.
Hier komen ze zelden, best jammer want vind het best interessant al heb ik 0,0 interesse om me te bekeren.
De mens erachter vind ik interessant dus zeker ook wat Babootje verteld. In die zin is het zeker leuk om bij een bakkie van gedachten te wisselen. Maar met dat geloof kan ik helemaal niks en daar draait t in zo’n gesprek toch helaas op uit
anjali schreef:Mars schreef:De mens erachter vind ik interessant dus zeker ook wat Babootje verteld. In die zin is het zeker leuk om bij een bakkie van gedachten te wisselen. Maar met dat geloof kan ik helemaal niks en daar draait t in zo’n gesprek toch helaas op uit
Maar volgens mij drinken ze geen koffie of thee.Dus een bakkie is moeilijk.Wel is het fijn dat ze ook niet roken,dan hoef ik ze niet te vragen dat niet te doen.
Brainless schreef:anjali schreef:Maar volgens mij drinken ze geen koffie of thee.Dus een bakkie is moeilijk.Wel is het fijn dat ze ook niet roken,dan hoef ik ze niet te vragen dat niet te doen.
Ze drinken gewoon koffie /thee en zelfs (matig) alcohol.
Kahawa schreef:purny schreef:Bakkie is in den haag gewoon koffie
Binnen vragen voor een bakkie betekent niet dat diegene per se koffie MOET drinkenOf bonjour je diegene dan weer naar buiten?
Dus in die zin is het spreekwoordelijk
anjali schreef:Die bij mij op bezoek zijn geweest wilden dat niet.Omdat er stimulerende stoffen in zitten zouden het drugs zijn.