Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Als ik bij m'n zus in Schagen ben gaan we vaak naar het strand Callantsoog. Enorm veel toeristen, voornamelijk Duitsers.
Ik moet altijd een beetje lachen om hoe het klinkt:
[ Video ]
lovelyfiefy schreef:Klopt hoor, ik heb er ook niets op tegen. Alleen de klank van die taal en de woorden, net Nederlands maar net even fouterAilill schreef:Als ik bij m'n zus in Schagen ben gaan we vaak naar het strand Callantsoog. Enorm veel toeristen, voornamelijk Duitsers.
Ik moet altijd een beetje lachen om hoe het klinkt:
[ Video ]
wauw dat filmpje is echt gewoon poedersuiker![]()
ik vind duitsers juist erg fijne mensen, werk in de zomer in een ijssalon en die mensen
zijn gewoon heel erg vriendelijk.
Vinden het ook fijn als jij duits kan, maar ik merk toch ook steeds meer dat zij gewoon engels praten
al dan niet heel graag willen weten hoe je het in het nederlands zegt.
Maar wellicht kom ik alleen leuke duitsers tegen?
Ailill schreef:Hahaha dan ben jij zeker nooit vanaf het plein door de duinen naar het strand loopt en dan naar links? Nou, ik schrok me een hoedje: Een (senioren) naakt strand. Staat daar maar vrolijk met de hond te spelen en de bal te gooien, ongegeneerd bukken alsof het niets is, inclusief bungelend klokkenspel en/of melkbar.
Wendy15 schreef:Hier kan er vaak amper goeiedag af en ze gaan er al vanuit dat je Duits spreekt. Als je in het Nederlands begint hebben ze niet eens het fatsoen om normaal te vertellen dat ze Duits spreken meestal is het alleen "huh?"
Wendy15 schreef:Ik had zaterdagavond lol met een katapult en pinda's
[ [url=m/b459QO.jpg]Afbeelding[/url] ]