Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
enamorada schreef:Ik heb eigenlijk alleen een account op instagram waar ik foto’s van mezelf plaats. Niets heel bijzonders. Daar zit ik bijna op de 1K volgers. Ik volg wel mensen die ik leuk vind, zoals een aantal artiesten en drag queens. (@guusjehb voor degenen die het willen volgen) Ik wil wel graag een soort account maken die wat meer met mijn levensstijl te maken heeft: gezond eten, mode, omgaan met mijn autisme/hoogbegaafdheid, soms modellenwerk etc.
Ik ben wat actiever op twitter, daar had ik ooit 40K. Ben een tijdje heel inactief geweest en nu zit ik nog op de 24K, helaas wat minder dus. Ik zit dan voornamelijk op het feministische- en stantwitter gedeelte.
NynkeMarit schreef:Ik gebruik mijn persoonlijke account gewoon om foto's te posten van mijn leven, en mezelf hierop volg ik mensen die ik ken en een aantal bekende mensen ed.
Mijn fotografie account (@nmdfotografie) gebruik ik net als Facebook om wat bekendheid te creëeren, op instagram is wel een heel ander publiek dan op Facebook maar ik vind het erg moeilijk om actief te blijven en weet niet zo goed hoe ik aan meer volgers (en hopelijk uiteindelijk klanten) moet komen... dus als iemand tips heeft
Ghostattack schreef:Mode/model/lifestyle/daily life:
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm
@definitely_donja
Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road
Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art
@nenahdmdrawings
Natuur:
@irenelantman
Fotografie:
@irenelantman
@irenelantman_photography
@supersuus22
@nenahdmphotography
Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm
Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity
@neighingoutloud
@ghostattack
@haflingers.nash.and.mara
Peelie schreef:Ghostattack schreef:Mode/model/lifestyle/daily life:
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm
@definitely_donja
Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road
Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art
@nenahdmdrawings
Natuur:
@irenelantman
Fotografie:
@irenelantman
@irenelantman_photography
@supersuus22
@nenahdmphotography
Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm
Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity
@neighingoutloud
@ghostattack
@haflingers.nash.and.mara
@eques.elysa
Peelie schreef:NynkeMarit schreef:Ik gebruik mijn persoonlijke account gewoon om foto's te posten van mijn leven, en mezelf hierop volg ik mensen die ik ken en een aantal bekende mensen ed.
Mijn fotografie account (@nmdfotografie) gebruik ik net als Facebook om wat bekendheid te creëeren, op instagram is wel een heel ander publiek dan op Facebook maar ik vind het erg moeilijk om actief te blijven en weet niet zo goed hoe ik aan meer volgers (en hopelijk uiteindelijk klanten) moet komen... dus als iemand tips heeft
Hastags gebruiken creeerd al een hele stroom aan volgers. Dan kunnen mensen je vinden.
Verder dagelijks een foto plaatsen zorgt er voor dat mensen je gaan volgen.
Wat ook handig is om je profiel om te zetten naar een bedrijfsprofiel. Dan kun je zelf een hoop inzien over jou volgers. Waar komen ze vandaan, wanneer zijn ze hef meest actief, mannen vrouwen, leeftijden enz.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Resistance schreef:Om volgers te krijgen reageer ik vooral heel veel op anderen die ongeveer hetzelfde doen als ik, maar ook kijk ik bij de mensen die op hun foto's reageren en ga weer bij hen reageren. Ze ook volgen wellicht; een soort van kruisbestuiving
Selina schreef:Ik heb sinds eergister ook een bedrijfsprofiel aangemaakt. Die statistieken zijn echt super interessant.
melody7 schreef:Selina schreef:Ik heb sinds eergister ook een bedrijfsprofiel aangemaakt. Die statistieken zijn echt super interessant.
Ja leuk is dat he! Ik vind het vooral leuk om te zien waar de volgers vandaan komen.
Mijn top vijf bestaat uit Amerika (28%), het Verenigd Koninkrijk (10%), Duitsland (5%), Nederland (4%) en Brazilië (3%) Vooral die laatste had ik niet verwacht.
Tinniie schreef:Mode/model/lifestyle/daily life:
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm