En tsja het sturen voelt echt raar aan....
En ehm na mijn eerste les stapte ik in een mercedes ml en ehm ook die voelde klein aan
en de eerste x remmen met de ml was ook erg erg raar.... De vrachtauto reageerde beter als de ml Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en de eerste x remmen met de ml was ook erg erg raar.... De vrachtauto reageerde beter als de ml

Cowboy55 schreef:Belsje schreef:Ja inderdaad dat tekort .....
Maar hier kom ik ook nooit iemand tegen die dat lijkt te willen doen. De overheid subsidieert in .be de opleidingen zelf, maar 1/25 stroomt ook effectief door naar het arbeidscircuit, dus dat helpt ook niet
Wat doen die andere 24/25 dan?
. hagelslag schreef:Heb je wel berekend wat je qua spacen erbij krijgt?( hoe noem je dat op zn nederlands)
Ik heb ook benzine kosten van 150-200 per maand maar krijg via de belastingdienst aan t eind can t jaar weer daarvan wat terug

Belsje schreef:Cowboy55 schreef:
Wat doen die andere 24/25 dan?
Die gaan gewoon terug in "de werklozenhoop". België heeft een extreem goed vangnet en een CE rijbewijs halen is natuurlijk wel leuk.
Alleen zit er dus geen werkverplichting aan.
Laatst nog met een van de opleiders gesproken op 2 oud TANKCOMMANDANTEN uit Syrië na, had hij geen enkele die tewerkgesteld waren uit een bepaald jaar. Was wel niet evident om die mannen te leren dat een vrachtwagen geen tank is.